Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2014-10-10, 17:25
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley

Det finns inte så mycket barer på Koh Tao , det är mest restauranger och därför inte mycket kvinnor att köpa . Man åker till Koh Tao för andra saker, vill man ha tjejer är det bäst att åka till Pattaya och Walking Street tycker jag :) Där finns 10000 tals ;) Går att bo billigt och fräscht där med

Joorå, så ser jag oxå på det.
Var mest bra att veta om andan skulle falla på... :p
Återigen; tack för svar! :)
Citera
2014-11-30, 18:16
  #98
Medlem
Dra till Koh Tao 26-31 solo för att bara hänga, träna och tat lugnt. En och annan bira också såklart PM'a om nån är där samtidigt och vill hänga och snacka lite skit
Citera
2015-03-07, 13:10
  #99
Medlem
Tja! Vi är 4 grabbar som drar från Koh Phagnan till Koh tao imorgon, min stora fråga är egentligen hur det är med rökat där nu? Hört massa olika, säljs det inget på High bar längre och ifall inte vart vänder man sig då?

Någon som kan tipsa om något sjysst boende längs Sairee beach, som inte ligger alltför högt i prisklass, ända kravet är väl eventuellt AC och inte dorm rum? Hört att det är längs den stranden man ska bo om man är ute efter lite party på kvällarna?
Citera
2015-03-07, 18:46
  #100
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduffy
Tja! Vi är 4 grabbar som drar från Koh Phagnan till Koh tao imorgon, min stora fråga är egentligen hur det är med rökat där nu? Hört massa olika, säljs det inget på High bar längre och ifall inte vart vänder man sig då?

Någon som kan tipsa om något sjysst boende längs Sairee beach, som inte ligger alltför högt i prisklass, ända kravet är väl eventuellt AC och inte dorm rum? Hört att det är längs den stranden man ska bo om man är ute efter lite party på kvällarna?

Kommer att bli kanon på Tao, Rökat kan jag inte hjälpa er med för det är inget jag beblandar mig med men bo det ska ni göra på Sairee cottage, Dubbelbungarna är bra, fräscha, två bubbelsängar i varje, vi var där över jul och betalade 1200 bath för ett rum, troligen lite billigare nu.
Citera
2022-12-11, 12:16
  #101
Medlem
Var i Koh Samui för 38 år sedan, och då åkte man båt från Sura Thani. Alldeles vid hamnen där båten la till i Koh Samui fanns en liten by med affärer och till och med ett litet Hotel. Och vid hotellet hade en tysk öppnat en restaurang. Hyrde en motorcykel och åkte runt hela ön och kunde konstatera att byn var den största orten på ön.
Hur är det nu på ön? Om man flyger dit, hur är det med taxi till hotellet? Och hur är det med priserna för longstay för ett bra hotellrum?
Citera
  • 8
  • 9
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1617306

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback