Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-07, 00:20
  #1
Medlem
Flashback2010s avatar
Det är så här att jag är en så kallad nysvensk/blatte/rapist etc... kärt barn har många namn
Jag köpte nyligen en ny benz 2008-2011 vill inte säga vilken klass elr årsmodell
men den är "dyr" kostar nästan 2 års löner för e helt vanlig svensson

nu till saken, sen jag började köra denna bil, då har jag märkt att en del svenskar kollar snett på mig
jag är inte kriminell, varför är det så här bland svenskar att de blir avundsjuka när man kör en finare bil än de?

jag förstår inte, är det pga bilen elr mig?
elr är det en kombination av bil + mig?
2011-06-07, 00:22
  #2
Medlem
diaquzs avatar
jag tror nog bara att de tycker att bilen är snygg faktiskt...
2011-06-07, 00:23
  #3
Medlem
MulleMecK.s avatar
Får jag fråga varför alla Nysvenskar/blattar/rapist's Köper Just Merca?
2011-06-07, 00:23
  #4
Avstängd
tror det är för att dom är avensjuka och (dom) tänker att varför ska han som är invandrare få ha en sådan om inte äns jag som är svensk har en sådan

btw vad jobbar du med?
2011-06-07, 00:24
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
Det är så här att jag är en så kallad nysvensk/blatte/rapist etc... kärt barn har många namn
Jag köpte nyligen en ny benz 2008-2011 vill inte säga vilken klass elr årsmodell
men den är "dyr" kostar nästan 2 års löner för e helt vanlig svensson

nu till saken, sen jag började köra denna bil, då har jag märkt att en del svenskar kollar snett på mig
jag är inte kriminell, varför är det så här bland svenskar att de blir avundsjuka när man kör en finare bil än de?

jag förstår inte, är det pga bilen elr mig?
elr är det en kombination av bil + mig?
De blir häpna över hur du lyckas framstå så överlägsen. Det enda du skall göra i denna situation, knepet är att bara:

2011-06-07, 00:24
  #6
Medlem
Wertyms avatar
Jag tänker: Det där måste vara en brottsling.


2011-06-07, 00:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
jag förstår inte, är det pga bilen elr mig?
elr är det en kombination av bil + mig?
Det är för att dom har betalat din bil men inte kan köra den själv. För att du lägger dina bidrag på en fet bil istället för att styra upp dig själv och skaffa ett liv. För att du suger ut allt du kan av det svenska samhället som en jävla parasit samtidigt som du inte ens pallar lära dig stava korrekt. Ungefär.

Sen kan du mycket väl ha slitit i en kolgruva 20h om dygnet i 40 år för att ha råd med din bil, men faktum är att de flesta som bor i Rinkeby och lyfter bidrag kör Mercedes, Audi eller BWM för att svenska staten ger dom så mycket bidrag att dom kan slänga ut en massa pengar på lyx.
2011-06-07, 00:29
  #8
Medlem
Flashback2010s avatar
Jag vågar knappt lämna bilen ute på random parkering

igår, var jag med en kompis, vi crysade runt i bilen, men lagom hög rapmusik
körde till havet, och jag skulle bara ut och köpa parkeringsbiljett och min kompis var utanför bilen och skulle tända en cigarett,
en svenskman , han var la runt 45-50 år han var före mig och väntade på sin biljett,
när han såg mig komma ut ur bilen, och gå mot honom, och sen vänta på min tur, d¨å gav han mig en dödsblick,

han kollade först på bilen, och sen kollade han på mig, han stirrade i kanske 10 sekunder, och sen stirrade han på bilen igen,
blev jävligt osäker på om jag skulle parkera bilen där elr inte
en kompis köpte en bil för nästan 1 miljon, och den repade folk,, "nej, han är inte kriminell elr störande,

jag kan inte säga vad jag arbetar med, men jag taxerar runt 700 tusen om året
2011-06-07, 00:30
  #9
Medlem
Flashback2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Det är för att dom har betalat din bil men inte kan köra den själv. För att du lägger dina bidrag på en fet bil istället för att styra upp dig själv och skaffa ett liv. För att du suger ut allt du kan av det svenska samhället som en jävla parasit samtidigt som du inte ens pallar lära dig stava korrekt. Ungefär.

Sen kan du mycket väl ha slitit i en kolgruva 20h om dygnet i 40 år för att ha råd med din bil, men faktum är att de flesta som bor i Rinkeby och lyfter bidrag kör Mercedes, Audi eller BWM för att svenska staten ger dom så mycket bidrag att dom kan slänga ut en massa pengar på lyx.
Jag vill poängtera att jag inte bor i nån förort, jag bor i ASKIM ELR HOVÅS, vill inte säga vart, men det är askim elr hovås,,
så nej, det är inte en invandrarförort
2011-06-07, 00:31
  #10
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natogandalf
Det är för att dom har betalat din bil men inte kan köra den själv. För att du lägger dina bidrag på en fet bil istället för att styra upp dig själv och skaffa ett liv. För att du suger ut allt du kan av det svenska samhället som en jävla parasit samtidigt som du inte ens pallar lära dig stava korrekt. Ungefär.

Sen kan du mycket väl ha slitit i en kolgruva 20h om dygnet i 40 år för att ha råd med din bil, men faktum är att de flesta som bor i Rinkeby och lyfter bidrag kör Mercedes, Audi eller BWM för att svenska staten ger dom så mycket bidrag att dom kan slänga ut en massa pengar på lyx.
hahhaha *gäsp* Svensk mytomani när den är som bäst
2011-06-07, 00:33
  #11
Avstängd
Dubbelfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
en svenskman , han var la runt 45-50 år han var före mig och väntade på sin biljett,
när han såg mig komma ut ur bilen, och gå mot honom, och sen vänta på min tur, d¨å gav han mig en dödsblick,

han kollade först på bilen, och sen kollade han på mig, han stirrade i kanske 10 sekunder, och sen stirrade han på bilen igen,
blev jävligt osäker på om jag skulle parkera bilen där elr inte

Han var väl livrädd. Trodde antagligen att du skulle råna honom.
2011-06-07, 00:39
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
Jag vill poängtera att jag inte bor i nån förort, jag bor i ASKIM ELR HOVÅS, vill inte säga vart, men det är askim elr hovås,,
så nej, det är inte en invandrarförort
Spelar ingen roll vart det är, faktum kvarstår att invandrare som jobbat till sig en Mercedes för en halv miljon (minst) antingen säljer droger, missbrukar bidrag eller sysslar med annan brottslighet. Hade du haft ett jobb där du tjänar nog för att ärligt köpa en Mercedes hade du kunnat stava korrekt. Det finns inget jobb där man kommer undan med att skriva som en jävla kratta och fortfarande ha råd med en bil för en halv miljon.
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis(SM)
hahhaha *gäsp* Svensk mytomani när den är som bäst
Japp, mytomani. Alla som ljuger har mytomani. Faktum är, alla som har åsikter som skiljer sig från dina har mytomani. Nemesis, oh du coola kille med världens töntigaste avatar, namn och utstrålning, du kanske ska läsa på vad mytomani är innan du försöker kasta ur dig coola kommentarer på ett forum du är för ung för att få vara på?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback