2011-02-06, 09:38
Medlem
ShineCitys avatar
I bästa USA-stil borde de skicka honom på dyrt rehab, sånt väcker sympatier bland journalistkår och väljare.
Citera
2011-02-06, 09:38
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Almqvist
Jag försvarar inte vad som hänt, men är det ett "våldsbrott" att slå sönder sina egna möbler vid en ångestattack? När ingen dessutom anmäler och polisen heller inte har synpunkter på den aspekten?

Inte min sak att bedöma detta gränsfall eftersom ingen stod i vägen. Men media lär spekulera, med all rätt.
Citera
2011-02-06, 09:47
Medlem
psykologjannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yarouze
Högst troligt, synd bara att media ignorerar det då.

Vakna upp ur ditt tunnelseende och inse att media bevakar och granskar samtliga politiska partier och inte bara specifikt sverigedemokraterna. Sen att Sverigedemokraterna består av ett gäng 20-åriga lågutbildade individer som gärna tar till flaskan gör självfallet att skrevs sådana Artiklar.

Men att media skulle ignorera de övriga 7 riksdagspartierna är bara struntprat. Menar du att media lade locket på med Sven Otto Littorin-affären?
Citera
2011-02-06, 09:49
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Jag försvarar inte vad som hänt, men är det ett "våldsbrott" att slå sönder sina egna möbler vid en ångestattack? När ingen dessutom anmäler och polisen heller inte har synpunkter på den aspekten?

Varken våldsbrott eller polisanmälan visst, dock påvisar det en viss aggressivitet och ett bristande omdöme hos William. Han är liksom invald av folket, folket tror på han och man förväntar sig nog inte att han ska vara så hjärndöd att han blandar benzo (förmodar jag) och alkohol. Varenda en vet väl hur man blir av den kombinationen?

"slå sönder sina egna möbler vid en ångestattack" i all ära, jag tror ej det hade hänt om han hade avstått från alkoholen.
Citera
2011-02-06, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologjanne
Sen att Sverigedemokraterna består av ett gäng 20-åriga lågutbildade individer ...

Du vet inte vad du pratar om, så varför yttrar du dig? SD-ledamöterna tillhör riksdagens mest välutbildade.
Citera
2011-02-06, 09:51
Medlem
Besvärjarens avatar
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttaaaaaaaaaaaaa , hur många gånger nu!!!!!!!!!!!!!!

helvete ska det vara så jävla svårt och hålla sig i skinnet, förbannade svin.
Alla vi som till vardags arbetar( i eller utanför partiet spelar ingen roll) med att attrahera nya väljare gjort förstörs gång på gång av twitter/blogginlägg , supande, eller påstådda romanser.

Jag har lagt pengar, rykte, till och med förlorat bekanta för att propagera SD, men alltid är det inte sakfrågor de hånar mig för, utan alla dessa förbannade problem som representanterna för partiet har.

NU är det dags för en bibel-tjock "så uppför vi oss"-bok utgiven av partiet menad för representanter av partiet.

Ursäkta svadan men mitt tålamod har testats nog så många gånger nu.

SD2014..lol
Citera
2011-02-06, 09:52
Medlem
HH74s avatar
Han var en idiot, det såg man från början. En oseriös tönt som solade solarium och hade identifikationsproblem, var en wigger som liten och försökte kompensera den skammen som vuxen.

Att han försvinner tidigt är bara bra sett ur ett längre perspektiv.

Den näste jag oroar mig för är partisekreteraren Björn Söder och Kent Ekeroth. Båda är hetlevrade och klumpiga. De kan komma att skada mer än hjälpa på längre sikt. Speciellt Söder är bindgalen, Ekeroth verkar kunna kontrollera sig bättre.
Citera
2011-02-06, 09:52
Medlem
rückblendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologjanne
Vakna upp ur ditt tunnelseende och inse att media bevakar och granskar samtliga politiska partier och inte bara specifikt sverigedemokraterna. Sen att Sverigedemokraterna består av ett gäng 20-åriga lågutbildade individer som gärna tar till flaskan gör självfallet att skrevs sådana Artiklar.

Men att media skulle ignorera de övriga 7 riksdagspartierna är bara struntprat. Menar du att media lade locket på med Sven Otto Littorin-affären?
Det är en sanning med modifikation. Självklart granskar media samtliga partier i den bemärkelsen att när någon gör t ex något olagligt så skrivs det om det.

Men inte tusan infiltrerar media alla partier. Eller åker land å rike runt för att hitta den knäppaste lokalpolitikern. I alla fall inte som jag ser det.

Men för att gå onT: Varför blir mina inlägg aldrig bemötta? Är dom så välskrivna att alla håller med eller är dom för dumma för att svaras på?
Senast redigerad av rückblende 2011-02-06 kl. 09:56.
Citera
2011-02-06, 09:54
Bannlyst
Citat:
William var med om en riktigt obehaglig händelse förra året (han blev attackerad med kniv och jagad på ett tåg). Kombinerat med andra riktigt jobbiga omständigheter den senaste tiden har det lett till att han inte alltid mått så bra och därför fått lugnande tabletter utskrivet. Jag ska inte spekulera i exakt vad som hände igår, men jag vet så mycket som att han i alla fall inte har gett sig på någon tjej.

PS. Skippa Alexandraryktet, det ligger definitivt inget i det.

Ingen ursäkt alls. Det här är det minsta vi behöver, ni skiter fullständigt i oss väljare och nu börjar ni också hålla varandra bakom ryggen.
Citera
2011-02-06, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Sitter man i Riksdagen måste man vara ytterst försiktig med spriten. Har man bara lite livserfarenhet så är detta givet.

Jaja, det är äldre riksdagsmän än han som supit, glömt knulla för fan knulla?
Citera
2011-02-06, 09:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Jag tycker lite synd om Petzäll. Han är mycket ung, förmodligen känsligt lagd, ambitiös och plötsligt medieexponerad, och har av olika orsaker hamnat i ett tillstånd av stor psykologisk press. Då kan det slå slint, tabletter och alkohol i kombination med relationsbekymmer garanterar nästan att det gör det i ett sådant läge.
Nu stannade det vid en natt i fyllecell och sönderslagen inredning - olyckligt, men det kunde ha varit mycket värre:

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article887481.ece

Citat:
"---Petzäll valdes in i riksdagen i höstas för Sverigedemokraterna. Han sade då till de lokala medierna i Dalarna att han knappt visste något om landskapet förutom att familjen har ett fritidshus i Vansbro kommun.---"
Citera
2011-02-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swashplate
Ingen ursäkt alls. Det här är det minsta vi behöver, ni skiter fullständigt i oss väljare och nu börjar ni också hålla varandra bakom ryggen.

Vad vill du att han ska göra? Be William dra åt helvete, trots att han arbetat för partiet i ett antal år, bara för att nu göra sitt första misstag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in