Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-28, 20:47
  #1
Avstängd
J400ds avatar
Man pratar ju mångt och mycket om hur förträffligt det är att ha möjligheten att som Svensk beblanda sig med afrikanska och arabiska män och hur man "vidgar sina vyer" när man gör detta.

Jag tänkte att vi skulle studera dom Svenskar som faktiskt bor och lever i förorten med dessa barbariska odjur som vi i Sverige valt att importera miljontals av.

Om alla dessa miljontals raketforskare och läkare är så berikande så måste väl ändå förorten vare ett paradis? Svaret är självklart NEJ och det förstår de flesta (förutom pundare och "kickers"* )

Så vad händer med dessa Svenskar som bor i förorten med blattarna?

Enligt min egen analys så sker alltid 1 av 2 saker. Antingen blir Svensken en passiv datornörd och sitter hemma och spelar TV-spel och hälsar på vänner utanför förorten så ofta han kan eller så blir han en sån där dräggig jävel med addidas outfit och keps och spenderar sina pengar på amfetamin och hasch samt vanliga ciggaretter och försöker alltid tänka ut nästa illgärning han ska tjäna pengar på.

För att hjälpa dig som läsare att visualisera denne figur så erbjuder jag följande bilder:
http://bit.ly/ghlaDt
http://bit.ly/fDPx4X

Innan jag fortsätter så ska jag vara såpass ärlig att tala om att jag var själv en utav dessa töntiga pajaser när jag var tonåring (14-16) i ungefär 2 år gick jag runt i förorten och höll på med amfetamin och försökte bryta som "Ey län bruuschan knolla fitta hora döda dig din mamma aboo jag svär på min mamma ey whatever"
Jag fick ett stort kontaktnät av drägg och umgicks dagligen med dessa och var rätt uttråkad.

I alla fall efter 2 år blev jag sjukt trött på det hela och droppen kom när några "lokalturkar" snitta en 12 årig svensk tjej på pendeltågsperongen i armar och ansikte med rakblad för att sedan elda upp hennes hår med en zippo.

Mina "polare" skrattade som de svartingar de är och jag lacka ur som fan och skrek att dom var sinnesjuka svin och sånt, dom sa att jag ska tacka min mamma att vi var "polare" annars hade dom dödat mig där och då. Som ni säkert förstår så tog den "vänskapen" slut där och då.

Och nog om mig nu, jag märkte redan innan det här dådet att attityderna och mognaden aldrig förändrades även fast jag parallellt utvecklades som en "normal" tonåring och började få andra intressen. Jag märkte också att det är väldigt vanligt bland blattar i förorten att 14 åringar hänger med 25-30 åriga blattar och man är alltid på samma mentala nivå.

Tjejerna i förorten försökte också vara coola och häftiga och så, men oftast hade dom inte kraft att motstå det enorma sexuella tryck de fick ta emot ute i förorten så de försökte bli ihop med den "störste och ballaste" blattegangstern ihopp om att dom skulle lämnas ifred av alla andra araber och negrer. Det fungerade ibland och ibland inte.. jag har sett så mycket hemskt så det här vill jag inte gå in på närmare.. Men det är inte helt ovanligt att 35 åriga Achmed tvingar sin lillebror att hämta hem 10-12 åriga svenska tjejer från sin klass för att achmed ska knulla dessa hemma.

I alla fall, nu är jag som sagt gammal, och jag har träffat några av mina gamla "kompisar" och märker att dom fortfarande vid 30-35 års ålder håller på med knark och beter sig EXAKT som vi gjorde nästan 16-17 år sedan!

Många blattar säger ju som bekant att "Svenskar inte är bättre än dem själva", ja jävligt konstigt när dom hänger med psyksjuka Svenskar som lever på bidrag och försöker vara blattar dem själva.
Morsan och farsan är alkis eller knarkare och skiter helt i ungarna.


Så för integrationensskull finns det ingenting vi kan göra för dessa Svenskar? De socialtutsatta svenskar som tvingas bo kvar med blattarna medans de med jobb och vett flyttar och skaffar fina hus och normala liv.

Sekundärt vill jag diskutera om det inte blir svårare att integrera blattarna när dom tror att det är så här svenskar är dom får alltså inga bra förebilder för civiliserade människor?



*Vet inte vad kickers kallas idag, är gammal och växte upp på 90talet och då kallades "invandrargäng" kickers (också de Svenskar som ingick var kickers)
__________________
Senast redigerad av J400d 2011-01-28 kl. 20:50.
Citera
2011-01-28, 21:20
  #2
Medlem
Känner igen mig men som jag ser det är det dem som tar sig upp ur "socialgrupp 3" som flyttar oavsett om de är svenskar eller invandrare, ingen pallar att leva med idioter.

Jag är visserligen 10 år yngre än dig men känner igen att folk inte utvecklas utan är kvar på samma nivå som det var normalt att vara på i högstadiet. Ofta har dessa personer brukat både alkohol och diverse illegala substanser. Personligen tycker jag det är tragiskt.
Citera
2011-01-29, 15:32
  #3
Medlem
paulkersey1980s avatar
Mycket bra beskrivet, alla känner vi igen en ghettoskadad svensk eller wannabe blatte.
Jag vet inte hur vi skall komma tillrätta med problemet, förutom, hårdare straff vid våldsbrott samt ett minskat inflöde av invandrare så det blir en mer hanterbar integration.

Här är en bra dokumentär om en norsk pojke som bor i mångkulturella Grönland i Oslo.

Muslim racism in Norway del 1
http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs

del 2
http://www.youtube.com/watch?v=AQQpG...eature=related
Citera
2011-01-29, 17:05
  #4
Medlem
xabiits avatar
Hej
jag tänkte bara säga att jag är arab men är född i sverige dock så bor jag i förorten men det stämmer inte riktigt det som ni säger , där jag bor finns det 3-4 svenskar som brukar vara med "invandra gruppen" men dem är inga wannabe blatte eller nåt liknade. Jag är uppväxt som kallade "ghetto" i uppsala (gränby) men som sagt på 90 talet var det mer som rökte på och tog amfetamin , jag känner ingen 14-18 åring som tar amfetamin dock känner jag några folk som röker på som är mellan 14-18år men inte amfetamin! MEN det finns inga invandrare i gränby som är pedofiler eller nåt liknade så bara ni har sett mycket på "efterlyst" så säg inte att invandrare är kriminella, sure jag kan erkänna att invandrare begår mer brott än svenskar (Det skulle inte förvåna mig) men det beror inte på deras kultur! När nya invandrare kommer till sverige så måste vi vara hårda med att förklara för dem vilka lagar det finns i sverige OCH att dem måste följa dem!
Citera
2011-01-29, 17:20
  #5
Avstängd
J400ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xabiit
Hej
säg inte att invandrare är kriminella, sure jag kan erkänna att invandrare begår mer brott än svenskar!

det här var det roligaste jag läst idag
Citera
2011-01-29, 17:53
  #6
Medlem
xabiits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
det här var det roligaste jag läst idag

Om invandrare begår fler brott än svenskar så betyder det inte att alla invandrare
Citera
2011-01-29, 18:02
  #7
Avstängd
sputnik76s avatar
Vi behandlar svenskar bra i förorten, dom behandlas precis som man behandlar blattar, dom får en trygghet och gemenskap dom aldrig får bland svenskar
__________________
Senast redigerad av sputnik76 2011-01-29 kl. 18:04.
Citera
2011-01-29, 18:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik76
Vi behandlar svenskar bra i förorten, dom behandlas precis som man behandlar blattar, dom får en trygghet och gemenskap dom aldrig får bland svenskar


http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs

Nej. Det stämmer inte för fem öre det du säger. Se filmen, och jag vet vad jag snackar om. Har själv växt upp i ett sånt område. Det bästa jag gjorde var att flytta därifrån.

Jag ska senare skriva att längre inlägg om mina upplevelser och hur det var.

Sen har jag absolut inget emot invandrare över lag. Vad jag diskuterar var snarare att växa upp i ett utanförskaps-område som Svensk minoritet.

Jag skulle utan att överdriva säga att Svenskar är den grupp som är mest utsatta i ett sådant område.
__________________
Senast redigerad av Northling 2011-01-29 kl. 18:19.
Citera
2011-01-29, 18:28
  #9
Avstängd
sputnik76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling


http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs

Nej. Det stämmer inte för fem öre det du säger. Se filmen, och jag vet vad jag snackar om. Har själv växt upp i ett sånt område. Det bästa jag gjorde var att flytta därifrån.

Jag ska senare skriva att längre inlägg om mina upplevelser och hur det var.

Sen har jag absolut inget emot invandrare över lag. Vad jag diskuterar var snarare att växa upp i ett utanförskaps-område som Svensk minoritet.

Jag skulle utan att överdriva säga att Svenskar är den grupp som är mest utsatta i ett sådant område.

I vissa fall kan det stämma, men jag växte upp i en förort där svenskar va i minoritet men vi var polare med svenskarna även nu i vuxen ålder. Hur fan ska jag behandla nån illa som jag lekt med i sandlådan och gått i samma klass/skola hela livet och som även kom hem till mig och käka mat som min mamma laga. Det jag åt fick han äta, fanns ingen skilnad mella oss.
Citera
2011-01-29, 18:40
  #10
Avstängd
sputnik76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling


http://www.youtube.com/watch?v=bE8kmJlJWRs

Nej. Det stämmer inte för fem öre det du säger. Se filmen, och jag vet vad jag snackar om. Har själv växt upp i ett sånt område. Det bästa jag gjorde var att flytta därifrån.

Jag ska senare skriva att längre inlägg om mina upplevelser och hur det var.

Sen har jag absolut inget emot invandrare över lag. Vad jag diskuterar var snarare att växa upp i ett utanförskaps-område som Svensk minoritet.

Jag skulle utan att överdriva säga att Svenskar är den grupp som är mest utsatta i ett sådant område.

Jag förstår att det är svårt att tro det jag säger med tanke på all svenne hat jag skrivit här
Citera
2011-01-29, 18:42
  #11
Avstängd
J400ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sputnik76
Jag förstår att det är svårt att tro det jag säger med tanke på all svenne hat jag skrivit här

det är därför ingen gillar er svartingar för att ni kommer hit får bra liv och sen sprider ert svenne hat överallt.

det är som att jag kommer hem till dig och kallar din familj för horor och sånt, varför gör ni så här? eftersom ni håller på så här så förtjänar ni ju all rasism ni påstår att ni utsätts för
Citera
2011-01-29, 18:48
  #12
Avstängd
sputnik76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
det är därför ingen gillar er svartingar för att ni kommer hit får bra liv och sen sprider ert svenne hat överallt.

det är som att jag kommer hem till dig och kallar din familj för horor och sånt, varför gör ni så här? eftersom ni håller på så här så förtjänar ni ju all rasism ni påstår att ni utsätts för

Allt "hat" jag skrivit är riktad mot såna som dig. Jag känner massor med svenskar och dom skulle tycka exakt som mig om såna som sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback