Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-12, 19:30
  #13
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOmnipotent
Hur kan den vara ovanligare än någon annan stege?

För att den kräver att du har två av en valör, dvs. när det andra esset ska prickas in finns bara tre ess kvar jämfört med fyra kort när ett stegkort ska prickas.
Citera
2011-01-17, 17:24
  #14
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
För att den kräver att du har två av en valör, dvs. när det andra esset ska prickas in finns bara tre ess kvar jämfört med fyra kort när ett stegkort ska prickas.

Nu förstår jag inte riktigt. Menar du att man behöver 2 ess för att skapa stegen A2345?
Citera
2011-01-18, 17:21
  #15
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOmnipotent
Nu förstår jag inte riktigt. Menar du att man behöver 2 ess för att skapa stegen A2345?

Förstår inte heller riktigt vad han menar här. Men menar du att A2345 är svårare att få med A i handen bara för att det finns en väg att gå så får du tänka att du kan få den med KQJ10 också.
Citera
2011-01-18, 17:58
  #16
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOmnipotent
Nu förstår jag inte riktigt. Menar du att man behöver 2 ess för att skapa stegen A2345?

Blandade ihop inläggen lite, jag menade att det är svårare att få Pi-handen än att få en specifik stege. Sorry
Citera
2011-01-18, 21:02
  #17
Medlem
Gitarrmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Blandade ihop inläggen lite, jag menade att det är svårare att få Pi-handen än att få en specifik stege. Sorry
Det var så jag förstod frågan också så du behöver inte känna dig dum
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback