Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-06, 18:14
  #4393
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Hette någon av GM S*eve?

Vill minnas jag satt inne med en lirare som snacka om detta runt 2012? Tror han fick 10 eller 16år minns inte.
Nej, mördarna heter Andreas Clarström, Johan Flykt, och Dennis Jonsson.

Edit: som vanligt tvåa på bollen.
__________________
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2024-06-06 kl. 18:20.
Citera
2024-06-06, 18:23
  #4394
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
i likhet med "andra" har du sett materialet, 'haft' materialet men av någon anledning (i likhet med andra) har _INGEN_ av er kvar detta material.

hårddiskar och lagringsmedia är trots allt jävligt knepigt, det var ju trots allt 2010-11 och att arkivera två filmsnuttar på sammanlagt några 100mb (och då tar vi i) i ett decennium det är ju lite av ett 'mission impossible'


lustigt bara hur allt annat material överlevt och går att få fram utan större ansträngning



------

om ni hade kunnat nöja er med "ljud" från filmerna i cirkulation? men nej, _EFTERLYST_ 'sände' sekretesskyddat material i tv....

jag vet att det sägs att "the bigger the lie, the more they believe" men det förutsätter att din publik är dumma i hela huvudet, detta är som att lyssna på ett barn som skall förklara hur det kan vara slut på kakor
Varför skulle jag spara ett sådant materiel i många år?
Vad skulle det ha för funktion.

Jag har inte sagt att Efterlyst sänt det. Jag säger att jag inte sett det på TV och vem som är källan till att det spreds vet jag inte.

Jag har också sagt att det är helt egalt för mig vad du vill tro och inte - så jag förstår inte varför du har behov av att fortsätta tjafsa.
Citera
2024-06-06, 19:38
  #4395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomenvissteni
Jag VET att jag såg en "snutt" av filmen, sedan om det var rek eller inte låter jag vara osagt, men det visades på tv och jag kunde inte sova och mådde illa efteråt. Någon säger "Hörru kricken vart har du huvudet ditt då". Jag blev fan traumatiserad av det.

Det där citatet är inprintat i mitt huvud också. Fick kalla kårar liksom du
Citera
2024-06-06, 19:55
  #4396
Avstängd
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Nej, mördarna heter Andreas Clarström, Johan Flykt, och Dennis Jonsson.

Edit: som vanligt tvåa på bollen.
Nice med svenska GM. Saknar man dessa tider.
Citera
2024-06-06, 20:20
  #4397
Medlem
Jag minns att filmen var av kass kvalitet och man såg ingenting. Var det inte något med en spade i huvudet e.d.? Länge sedan nu…
Citera
2024-06-06, 23:00
  #4398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle jag spara ett sådant materiel i många år?

nej alla dina bundsförvanter som 'sett' filmerna verkar ha resonerat på exakt samma vis, lite smått komiskt bara hur väldigt få (i stort sett ingen) av er kan vara överens om exakt var och hur ni 'såg' detta material.



än mer komiskt att ingen av er postade inlägg i tråden när detta 'läckte' jag skulle vilja höra damens teori om hur dessa klipp kan ha varit i cirkulation vid denna tidpunkt, men det finns inte ett enda inlägg om saken när fallet var aktuellt.

låter det rimligt tycker du? finns åtskilliga inlägg om bilderna från obduktionsprotokollet, transkriberingen av innehållet på filmerna. men ingenting om filmerna i sig.

utredande polis/åklagare säger själva uttryckligen på "svenska fall" att enda gången dom visats (för annat än personal som arbetade med fallet) är under rättegången inför lyckta dörrar för en väldigt begränsad skara


men dom glömde alltså säga då att 'just ja, EFTERLYST postade det på sin facebook sida också, samt sände bitar från filmerna i ett inslag i tv'
Citera
2024-06-06, 23:40
  #4399
Medlem
Jag såg filmen när den låg uppe som en fil på nån sida. Dålig kvalité och mörkt. Punkt!

Han som tjatar om att det inte fanns nån film är garanterat släkt med nån av benzo-mördarna.

Skönt att en av dom är död. 2 kvar då...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback