Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-06, 19:30
  #13
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Måste bara bumpa...

Kan någon sammanfatta vad man ska göra?
Dricka så mycket vatten som möjligt, varje dag, samt innan provet
Få i sig C-vitamin (men ej brus [bikarbonat])
Få i sig salmiak (?)
Ta mittenpisset

Är det allt jag ska tänka på?

Ska lämna prov 90 timmar efter att jag tog sista linan, och jag hade dygnet innan totalt dragit i mig ett gram.

Det enda med ovanstående jag inte riktigt fattar är salmiak. Ska jag gå och köpa pingvinstänger och äta tills magen börjar brista, eller vad menas?

Någonting annat man kan inta? B-vitamin i väldigt höga mängder har jag med hört någonstans.



B-Vitamin färgar mer urinen gul efter att du har svept en jävla massa vatten. Dock luktar det B-vitamin av pisset efteråt och det har jag och säkert många andra fått smäll på fingrarna för att vi försökt lol
2013-12-06, 19:36
  #14
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
B-Vitamin färgar mer urinen gul efter att du har svept en jävla massa vatten. Dock luktar det B-vitamin av pisset efteråt och det har jag och säkert många andra fått smäll på fingrarna för att vi försökt lol

Hur får jag i mig salmiak då? :-)

Kommer det seriöst att minska mina chanser för att torska om jag äter lakrits...? Låter så långsökt och påhittat. Hehe
2013-12-06, 19:48
  #15
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hur får jag i mig salmiak då? :-)

Kommer det seriöst att minska mina chanser för att torska om jag äter lakrits...? Låter så långsökt och påhittat. Hehe

Du det vet jag inte.
Det är första gången jag hör teorin om just salmiak faktiskt..

OM det stämmer, köp Lakrisal på ica vettja? Sånadär salmiakgodisgrejsimojser.

Lycka till i allafall
2013-12-06, 19:51
  #16
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Du det vet jag inte.
Det är första gången jag hör teorin om just salmiak faktiskt..

OM det stämmer, köp Lakrisal på ica vettja? Sånadär salmiakgodisgrejsimojser.

Lycka till i allafall

Säkert en jävla vandringssägen, haha :-)

Men tack för lycka-tillett!
2013-12-06, 20:18
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Säkert en jävla vandringssägen, haha :-)

Men tack för lycka-tillett!


Kom ihåg att till skillnad från vissa andra preparat så stannar inte Amfetamin i fettvävnader.
Det enda som hjälper på riktigt är att svettas ut skiten så dra till gymmet/simhallen och träna så hårt du kan men kom ihåg att målet är att svettas så mycket nu snackar jag självklart inte om att sitta i regnkläder i bastun.

Så i kort Svettas så mycket du kan drick så mycket vatten du kan och glöm inte bort att äta.
Tumregeln säger att tar du Amfetamin under Fre/Lör natten så är du helt ren på måndag morgon, Dock är detta bara en tumregel.

Värt att säga är att detta tips ENDAST gäller för Urinprov blir det tal om blod eller hår... ja lycka till
2013-12-06, 20:20
  #18
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornhigh
Kom ihåg att till skillnad från vissa andra preparat så stannar inte Amfetamin i fettvävnader.
Det enda som hjälper på riktigt är att svettas ut skiten så dra till gymmet/simhallen och träna så hårt du kan men kom ihåg att målet är att svettas så mycket nu snackar jag självklart inte om att sitta i regnkläder i bastun.

Så i kort Svettas så mycket du kan drick så mycket vatten du kan och glöm inte bort att äta.
Tumregeln säger att tar du Amfetamin under Fre/Lör natten så är du helt ren på måndag morgon, Dock är detta bara en tumregel.

Värt att säga är att detta tips ENDAST gäller för Urinprov blir det tal om blod eller hår... ja lycka till

Nej, bara urin; multisticka.

Som sagt: senaste linan torsdag morgon; urinprov måndag morgon.

Men det handlar just om att man måste svettas då? Annars kan jag ju hälla i mig 7-8 liter vatten per dag och en liter eller så innan själva testet.

Har ikväll redan druckit två liter kaffe.
2013-12-07, 06:44
  #19
Medlem
WhatsWrongWithMees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
tjenare, råkade få i mig ett gram tjack på fredagskvällen/lördagsmorgonen, ska lämna urinprov på måndag men tänkte skjuta upp det till tisdag för då e jag förhoppningsvis ren.
har sökt runt lite men inte fått det svar jag letat efter så jag känner att jag behöver starta denna tråd!
så till frågan. är jag ren på tisdag? har haft uppehåll på amfetamin över ett halvår! och detta blev en total tabbe på fyllan.

kön: man
vikt: Ca,72 kilo
längd: 173 cm

Tacksam för snabba och kloka svar


generellt säger man 24-72h på vanligt amfetamin.. Däremot innehåller det metamfetamin metaboliseras detta till vanligt amfetamin som då kommer att synas en längre tid i urinet.. Men drick mycket, c-vitamin och det bästa vore om du skulle få tag på ammoniumklorid.. det du ska sträva efter är att göra ditt urin så surt som möjligt.. lakritsal är till hjälp, ät mycket sådant..

C-vitamin brus ska du ge fan i då det innehåller bikarbonat vilket kommer fördröja tiden..

kortfattat: massvis med vatten, c-vitamin, lakritsal och så klart ammoniumklorid om det nu skulle vara möjligt för dig att få tag på det.. då är du ren på nolltid..


Må väl och lycka till!
2014-02-20, 19:45
  #20
Avstängd
komputermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsWrongWithMee
generellt säger man 24-72h på vanligt amfetamin.. Däremot innehåller det metamfetamin metaboliseras detta till vanligt amfetamin som då kommer att synas en längre tid i urinet.. Men drick mycket, c-vitamin och det bästa vore om du skulle få tag på ammoniumklorid.. det du ska sträva efter är att göra ditt urin så surt som möjligt.. lakritsal är till hjälp, ät mycket sådant..

C-vitamin brus ska du ge fan i då det innehåller bikarbonat vilket kommer fördröja tiden..

kortfattat: massvis med vatten, c-vitamin, lakritsal och så klart ammoniumklorid om det nu skulle vara möjligt för dig att få tag på det.. då är du ren på nolltid..


Må väl och lycka till!
Hur länge då? Jag ska pissa nästa torsdag och undrar om det är lugnt att jag tar sista dosen måndag eftermiddag?
2017-02-03, 18:44
  #21
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback