Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-04, 20:31
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mylle
Grymt, ska följa era råd och gå till ungdomsmottagningen imorgon. Annars får jag ta ditt råd BlueStar och kolla in sidan, stort tack
Förövrigt blir det ju bara pinsamt med Mamba, det är ju som att säga "åh titta jag fick köpa de här kondomerna för att jag har liten penis!"

De borde trycka XXXXL på dem även om de var skitsmå! Bara så att alla fick känna att de hade en riktig porrballe!
Citera
2010-03-04, 20:33
  #14
Medlem
mylles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Köp en vanlig? Typ thin eller något om de kanske känns mindre?

Mamba är ju något mindre och det ser jag inte varför du skulle köpa med 13 cm omkrets.

Är du tillräckligt ung för att gå till ungdomsmottagningen kan du väl kanske få några olika kondomer där att prova med. Eller kanske hos kuratorn på skolan eller så.

Din penis är ju högst normal dock så du lär ju kunna köpa random normala kondomer i en vanlig butik.

Hehe ung är jag väl, ynka 19 år, Eftersom mamba är något mindre tänkte jag att den skulle sitta ordentligt på, inte så kul om den skulle ramla av under sexet. Konstigt att kondomdebuten blev så här sent då man haft flickvän så länge, hehe. Spännande och nytt.
Citera
2010-03-04, 20:45
  #15
Medlem
mylles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Du skall inte ha mamba, en vanlig kondom kommer sitta kvar på din normala penis.

Och köp på kondomkungen ovan förslagsvis? De har ju brett utbud, har kanske någon mixpåse med. Varför ungdomsmottagningen måste ha just de du önskar förstår jag inte heller, speciellt inte då du inte vet vad du skall ha

Hehe sant, tänkte mer om man frågar efter profil och mamba just där och om det inte fanns. Gör som du säger. Tack
Citera
2010-03-04, 21:36
  #16
Medlem
Alltså de kommer väl kanske snacka med dig och sedan ser du väl vad de har. Är väl bara att plocka på sig det som känns intressant?
Citera
2010-03-04, 21:42
  #17
Medlem
SixZs avatar
Kör den gamla goda. När de kittlar, dra ut o skjut på sidan.. Beprövad metod i arabländerna, sen såg bi hur det gick iof...

Nä, men testa dig fram, om kondomen sitter så tajt så den slaknar bör du nog skaffa en ny modell. Men som du sa, testa RSFU dom ska visst vara bra.. :S
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback