Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-09, 16:50
  #277
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer tyvärr aldrig att bli några svar på vad som hände med Paul.

Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ibland önskar man att hundar kunde prata .

Ja du tänk om Raisa hade kunnat prata.

När Paul försvann så var hon fortfarande bara en valp och förstod ännu mindre vad som hände med hennes älskade lillhusse. Det är nu 50 år sedan han försvann. Några svar kommer vi aldrig att få. Osannolikt att hans kvarlevor någonsin kommer att hittas.
Citera
2024-04-25, 18:23
  #278
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja du tänk om Raisa hade kunnat prata.

När Paul försvann så var hon fortfarande bara en valp och förstod ännu mindre vad som hände med hennes älskade lillhusse. Det är nu 50 år sedan han försvann. Några svar kommer vi aldrig att få. Osannolikt att hans kvarlevor någonsin kommer att hittas.

Det är så många barn och ungdomar som i rena ilskan slår igen husdörrar och bildörrar och ger sig iväg ut .....ju längre man kommer ju mer ångrar man sig och vill vända om men stoltheten tar över och du vandrar på .......
Kyla ,att inte känna igen sig ,att ensam gå, osv. gör att det hela kan bli såå ödesdigert .....
( har själv gjort så ett antal ggr i min ungdom, och det har varit ängsligt minns jag ; alltid lika glad att komma hem efter att min ilska runnit av mig ,som tur var stannade jag efter någon kilometers traskande och vände hemåt illa kvickt ,typ mörkrädsla infann sig .....)

Men att traska iväg där man inte riktigt hittar, kan vara farligt på alla vis ....

Så ledsen för pojken på isen . R.I.P
__________________
Senast redigerad av landbandy 2024-04-25 kl. 18:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback