Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-30, 20:07
  #3613
Medlem
Någon som vet vad TVODSTER är? Det verkar vara en kanal men inte hittat den. Eller r det något som följer med tele2 appen?
Citera
2024-04-30, 21:16
  #3614
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Någon som vet vad TVODSTER är? Det verkar vara en kanal men inte hittat den. Eller r det något som följer med tele2 appen?

I Tele2 play appen, hem - innehåll från - visa mer. Där finns den 🙂
Citera
2024-04-30, 21:51
  #3615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
I Tele2 play appen, hem - innehåll från - visa mer. Där finns den 🙂

Okej stort tack.
Precis beställt flexibel, tv4sport Max och Discovery premium. Tycker tele2 är riktigt bra. Sveriges enda kabel-tv leverantör numera.
Citera
2024-04-30, 22:04
  #3616
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Okej stort tack.
Precis beställt flexibel, tv4sport Max och Discovery premium. Tycker tele2 är riktigt bra. Sveriges enda kabel-tv leverantör numera.
Har bas, men det borde ju inte spela någon roll för du borde ju ha den hos dig också 🙂
Citera
2024-04-30, 22:35
  #3617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Har bas, men det borde ju inte spela någon roll för du borde ju ha den hos dig också 🙂
Okej
Citera
Igår, 02:13
  #3618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Hallå!!
Har sökt men hittar inget svar på min fråga så jag postar här:

Jag har en Compal CH7486E router från Tele 2 just nu men skulle vilja ha en router med bättre WIFI. Jag funderar på om man kan köpa en schysst router och sedan använda Compalen som ett modem (jag har tre-hål-i-väggen-koppling).
Är det att rekommendera? Är det möjligt?

Ring till deras Kundservice, telefonnummer 90 222.

Du kommer få en Wi-Fi Hub C2 i utbyte kostnadsfritt.
Citera
Igår, 02:20
  #3619
Medlem
Skriv in er adress via denna länk så ser ni ert tv-utbud. Det brukar vara cirka 15 tv-kanaler.
Ni kopplar bara in en antennkabel från uttaget direkt in i er tv för att få tillgång till kanalerna.

Klickar man på loggorna så ser man på vilken kanal HD-kanalen ligger på.

SVT1 HD kanal är 21 osv.

Länk: https://www.tele2.se/kundservice/tv-och-play/grundutbud

Ni har även fritt tillgång till Tele2 Play (grundutbud) om ni har ett grundutbud hos er.

Dock så är det en mer avskalad version än vad man har om man exempelvis har ett personligt tv-abonnemang hos Tele2.

Här kan ni se vilka kanaler som finns, samt vad som skiljer sig åt mellan Tele2 Play (grund) och Tele2 Play för alla som har personliga TV-abonnemang hos Tele2 som sagt.

Ni kan beställa detta kostnadsfritt!

Länk: https://www.tele2.se/tv/play-grundutbud
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback