Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-04, 15:30
  #697
Medlem
grungewhores avatar
Altered Beast till Sega Mega Drive var det många som älskade men jag fattade inte ett skit. Tror jag spelade det ett par gånger innan det hamnade i en garderob.
Citera
2024-01-04, 15:53
  #698
Medlem
Kapuffs avatar
The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year

Visst jag var några år sen på bollen men ändå. Vilket överhypat skit spel.

God of War

Pallade inte med personerna, tyckte gameplay sög. Ingen känsla, dåliga animationer mm. Allt som folk prisar spelet för.

Jag är nog kräsen med mina spel helt enkelt. Jag är vuxen oxå det är ju det.
Citera
2024-01-04, 16:07
  #699
Medlem
Jedi: Survivor - chockerande dålig story jämfört med föregångaren Fallen Order. Lägg tiden på Titanfall 2 och Mass Effect istället! ;-)

Elden Ring & Sekiro - outhärdliga. Stängde av efter 10 minuter, men sonen gillade i alla fall spelen.
Citera
2024-01-04, 16:19
  #700
Medlem
53....so whats avatar
Alla dessa spel som man står och slår på varandra med en klubba eller svärd, 10 - 20 gånger för att se på en stapel hur deras liv tar slut. Otroligt tröttsamma. Detta ständigt letande och springande i timmar och dagar för att hitta saker du måste ha. Slå ihjäl massa djur och andra dataanimerade varelser för att senare möta dessa bossar.

Metroid gick väl an, men WOW och liknande...Blääää
Citera
2024-01-04, 16:26
  #701
Medlem
Monster Hunter World

Varje jävla monster-fight slutar med att skrället lyckas med att "knocka" en sekunden innan den lägger benen på ryggen, o så missar man med skiten som ska få den att stanna kvar, 15 minuter nötande åt helvete.

Hela grundidén sen, att spöa samma boss om och om och om igen, för att hoppas att den släpper lite material, så du kanske kan lyckas crafta ett marginellt bättre vapen efter sex vinster mot samma skit-monster. Fy fan.

Roligare att slå sig i pungen, det tar iaf slut.
Citera
2024-01-04, 16:28
  #702
Medlem
anomaligns avatar
Finns det inte en tråd redan? Jag har ett minne av att jag i den tråden klagade över hur mycket jag ogillade det hyllade spelet Control.

Sen hade jag tråkigt vid ett tillfälle och gav det en till chans och upptäckte att jag tyckte att det var rätt kul ändå. Fast jag ogillar fortfarande starkt det eländiga spelmekaniska eländet som är fiender som spawnar ur tomma luften.
Det var en av de saker jag ogillade mest med Mass Effect 3, att fienderna spawnar i waves, ur tomma intet, om och om igen, i samma rum tills antingen en osynlig counter har checkats av eller man har nått en environmental trigger. Extremt oinspirerande. Mass Effect 3 hade många försonande drag som gjorde att jag förlät de tråkiga och irriterande striderna, så jag gillade det spelet väldigt mycket ändå.

edit: det här är tråden jag tänker på: (FB) Vilka spel, eller typer av spel, klarar ni helt enkelt inte av att spela?
__________________
Senast redigerad av anomalign 2024-01-04 kl. 16:31.
Citera
2024-01-04, 16:35
  #703
Medlem
Vit-Brandbils avatar
The last of us

Vunnit årets spel och är ett megahajpat skitspel där man helt enkelt rör sig på en upptrampad stig och dödar det som kommer i vägen med dåliga vapen och lite ammo.
Bra grafik och en bra story så långt jag orkade spela, tror jag körde 10 timmar eller så.
Citera
2024-01-04, 17:25
  #704
Medlem
Baldurs Gate 3.
Det här kommer jag förmodligen bli lynchad för, men det är ett riktigt skitspel.
Fruktansvärt tråkigt, inte ens i närheten av att leva upp till sin föregångare.
Simplifierat, barnsligt, trans-woke, jobbiga karaktärer, tråkig story.
Citera
2024-01-04, 17:27
  #705
Moderator
^Eazs avatar
Infogade trådstarten "Spel som är hyllade av andra, medans du ha helt annan åsikt." i tråd som redan hanterar ämnet.
/Mod
Citera
2024-01-04, 17:42
  #706
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Halo 3: Enormt överskattat spel som är skittråkigt att spela.. Bara repetitivt skjutande med kass handling.
The Last Of Us: Enorm kultstatus men rätt tråkigt, inte kass men rätt tråkigt.
Citera
2024-01-04, 17:46
  #707
Medlem
ragingcows avatar
Counter strike: Små trånga och tråkiga banor. Kan kanske bero på att jag började med att spela Battlefield Vietnam innan jag testade cs. I battlefield spelen så får man den där öppna stora känslan av ett slag och även roligt med olika fordon.
Citera
2024-01-05, 00:18
  #708
Medlem
tomatlarss avatar
Super mario spelen fastnade aldrig riktigt för platform spel. Och de har inte riktigt någon storry man kan fastna för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback