Vad du pratar om är ju trean. Det är inte den bästa. I gangbangscenen så suger hon enbart kuk vilket är trist. Hade varit kul att se dem sätta på henne. Men scenen efteråt med Rocco är underbar. Han kör stenhårt som vanligt. MAXs klipper dock bort sekvensen när han trycker ned hennes huvud i toaletten.
Mest gillar jag ettan där hon har långt hår och ser ju enormt söt ut. Och hon är kåt som ett djur. Hon verkar tom tänd av att få slicka gamla gubbar i röven. Helt fantastik tjej. Själv gillar jag små bröst så det är bara ett plus.
Jag håller Italiensk lolita som en av de bästa porrfilmerna någonsin och den räknas ju idag som en klassiker. Synd att hon la av direkt efter filmerna med Rocco. Finns inte många tjejer som överglänser Sandy.
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ja, för den som vill se en halvsnygg italiensk 16-åring gangbangad av ca 50 italienare i alla åldrar + brutalt tagen av Rocco så visst... inte min stil... hon har en snygg häck men är nästan helt platt fram och inte särskilt snygg som sagt... ser ut som en "runaway"... poppis bland andra snuskgubbar dock.