• 1
  • 2
2002-08-19, 15:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Hejsan, är det nån som har sett ovanstående film, är det någe bra? Nån som kanske har den på mpeg?
Citera
2002-08-19, 15:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, för den som vill se en halvsnygg italiensk 16-åring gangbangad av ca 50 italienare i alla åldrar + brutalt tagen av Rocco så visst... inte min stil... hon har en snygg häck men är nästan helt platt fram och inte särskilt snygg som sagt... ser ut som en "runaway"... poppis bland andra snuskgubbar dock.
Citera
2002-08-19, 21:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Ett mästerverk

Vad du pratar om är ju trean. Det är inte den bästa. I gangbangscenen så suger hon enbart kuk vilket är trist. Hade varit kul att se dem sätta på henne. Men scenen efteråt med Rocco är underbar. Han kör stenhårt som vanligt. MAXs klipper dock bort sekvensen när han trycker ned hennes huvud i toaletten.

Mest gillar jag ettan där hon har långt hår och ser ju enormt söt ut. Och hon är kåt som ett djur. Hon verkar tom tänd av att få slicka gamla gubbar i röven. Helt fantastik tjej. Själv gillar jag små bröst så det är bara ett plus.

Jag håller Italiensk lolita som en av de bästa porrfilmerna någonsin och den räknas ju idag som en klassiker. Synd att hon la av direkt efter filmerna med Rocco. Finns inte många tjejer som överglänser Sandy.

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ja, för den som vill se en halvsnygg italiensk 16-åring gangbangad av ca 50 italienare i alla åldrar + brutalt tagen av Rocco så visst... inte min stil... hon har en snygg häck men är nästan helt platt fram och inte särskilt snygg som sagt... ser ut som en "runaway"... poppis bland andra snuskgubbar dock.
Citera
2002-08-20, 18:47
Medlem
Re: Ett mästerverk

Citat:
Ursprungligen postat av Brett
Jag håller Italiensk lolita som en av de bästa porrfilmerna någonsin och den räknas ju idag som en klassiker. Synd att hon la av direkt efter filmerna med Rocco. Finns inte många tjejer som överglänser Sandy.

Maxs hemsida verkar hon finnas med på en heldel andra filmer.
Citera
2002-08-20, 22:48
äldre konto (old)
Ej medlem

Hon har bara gjort fem filmer. Alla med Rocco. Sen att MAXs tagit med henne på en massa samlingskasetter ändrar ju ingenting:

http://www.maxs.se/cart/modell.asp?actor=1728

Maxs hemsida verkar hon finnas med på en heldel andra filmer.[/quote]
Citera
2002-08-20, 22:57
äldre konto (old)
Ej medlem

Hon har bara gjort fem filmer. Alla med Rocco. Sen att MAXs tagit med henne på en massa samlingskasetter ändrar ju ingenting:

http://www.maxs.se/cart/modell.asp?actor=1728

Maxs hemsida verkar hon finnas med på en heldel andra filmer.[/quote]
Citera
2002-08-21, 00:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Var hon bara 16 år då?
Citera
2002-08-21, 08:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Dom andra

Jag har sett trean och gillar den rätt mycke', hur är dom andra (1, 2 & 4)? Hårdare, mera hemmagjorda, andra tjejer etc.

Blir lite sugen...
Citera
2002-08-21, 08:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har sett trean och gillar den rätt mycke', hur är dom andra (1, 2 & 4)? Hårdare, mera hemmagjorda, andra tjejer etc.

Blir lite sugen...
Citera
2004-03-07, 12:23
Medlem
leffes avatar
Italiensk Lolita 1 har jag nu laddat upp på The Pirate Bay (Bittorrent).

http://trackerwww.prq.to/download.ph...5D.avi.torrent

Se och njut.
Citera
2004-03-07, 13:00
Medlem
Trevligt med bittorrent! Tackar!
Citera
2004-03-07, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leffe
Italiensk Lolita 1 har jag nu laddat upp på The Pirate Bay (Bittorrent).

http://trackerwww.prq.to/download.ph...5D.avi.torrent

Se och njut.

Kan du ge mig länken till den svenska Torrent sidan (hade den men formatera)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in