2008-05-02, 20:23
Medlem
IKAROZs avatar
har i flera år haft fantasier om att ha sex med en annan snubbe , för att se om det skulle vara någon stor skillnad.
Nu har jag tagit möjligheten och legat med en kille ( vi var båda lite halvfulla och bekanta sedan tidigare )
Nu mår jag skitdåligt och har ångest , inte så mycket för att jag gjorde det , men för att det var så jävla skönt. Han visste ju precis hur man ska suga eftersom han är kille själv antar jag , och vice versa.
Jag VILLE verkligen att det skulle vara dåligt , så jag kunde slå bort den där fantasin som dykt upp under åren. men så är det BÄTTRE!!! faaaaan , jag vill inte tända på killar , jag vill ju ha en tjej. men rent sexuellt, hur fan ska något kunna toppa detta? min fasa är ju att jag ska bli MER insnöad på det nu...
vad ska jag göra?
Kan man inte EN gång i livet bara få göra något utan konsekvens??
tacksam för svar. och spydigheter undanbedes , jag VET att jag antagligen är bi , homo eller whatever...annars skulle jag väl inte tycka det var det bästa sex jag haft?

nu går jag och drar nåt gammalt över mig ( inte en karl nu då , utan en filt )

förlåt om jag postat detta på fel ställe
Citera
2008-05-02, 20:35
Medlem
irmas avatar
låter nice

hej, varför e de så illa att de va så bra? tycker det låter underbart, du har precis haft ditt livs bästa sex! det gör väl inte så mycket om det var med en kille? någon gång ska jag helt klart testa med en tjej.. kanske så öppnas en helt ny värld
Citera
2008-05-02, 20:38
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irma
hej, varför e de så illa att de va så bra? tycker det låter underbart, du har precis haft ditt livs bästa sex! det gör väl inte så mycket om det var med en kille? någon gång ska jag helt klart testa med en tjej.. kanske så öppnas en helt ny värld

tack va go du är, det är precis sånt jag behöver höra nu
Kram på dig irma
Citera
2008-05-02, 20:48
Medlem
MisterToms avatar
Ja, jag fattar inte heller vad problemet är. Och inte behöver du ha pojkvän för det, du kan ju ändå ha flickvän. En hel del brudar har gärna en till kille med och så vidare..

Jag själv är brud och har gärna sex med brudar men kan inte tänka mig att ha förhållanden med brudar (ja men såklart jag inte har stängt dörren helt, dyker hon upp så gör hon...).
Citera
2008-05-02, 21:40
Medlem
Stewie_griffins avatar
Lyllo dig som har alla dörrar öppna, hade inte jag haft något emot. Antagligen är det jävligt tungt i början, att acceptera det. Men när du väl gjort det så måste ju bisexualitet vara det ultimata...
Citera
2008-05-02, 22:22
Medlem
$crooges avatar
Gillar du det så är det väl inget fel? Knulla igen!
Citera
2008-05-02, 23:39
Medlem
Ja, då är du väl kanske bisexuell då?
Citera
2008-05-03, 00:10
Medlem
Qlubs avatar
Vad är problemet gode vän? Du har hittat något du gillar. Inget fel alls att vara attraherad till samma kön. Om det sker så är det menat så. Känn ingen ångest, det var gött eller hur? Lycka till, bearbeta detta och se vidare livet med glädje och hopp!
Citera
2008-05-03, 00:35
Medlem
Svampfests avatar
Livet rövknullar en ibland, det är bara att bita ihop.

Men ot så kan man ju förstå att det måste vara jobbigt att vara så kluven som ts uppenbarligen är. Huvudet vill en sak men kroppen en annan eller nåt åt det hållet.
Citera
2008-05-03, 00:56
Medlem
IKAROZs avatar
Tack till er som skrivit hittils

...mår redan mycket bättre när jag tänker ( iallafall försöker ) som ni säger. Det ÄR ju sant att jag blivit en erfarenhet rikare , det ÄR ju sant att jag äntligen vågade...det slog mig först nu att jag kan titta tillbaka på den här händelsen och konstatera att det har jag faktiskt varit med om nu, det är ingen fantasi.Det är en häftig tanke. Men ändå blev / blir jag så jävla rädd för att det var så bra. var inte förberedd på det, för vi synkade totalt och det skrämmer lite livet ur mig....men jag får ta några dagar att smälta det här... jag återkommer om jag får värsta ångestattacken igen

TACK igen / alias
Citera
2008-05-03, 01:00
Medlem
ShmotZs avatar
Jag säger, lev livet som bög ett tag! Jag tror de flesta killar har haft lite små bög fantasier . Jag hade det när jag var mindre.. de har försvunnit nu och nu kör jag på tjejer istället. Men vem vet du kanske är "förvirrad" och vill prova dina gränser, och eftersom det var ditt bästa ligg så Kör i vind!
Citera
2008-05-03, 01:12
Medlem
The Masters avatar
Hej Trådskaparen!

Du är en fri individ och ingen är satt på denna jórd för att döma dig. Är det meningen att du skall hitta kärleken i en av manligt kön, then so be it. Du blir ju kär i en människa och inte i en kuk eller slida.

Var stolt över dig själv för att du vågar leva och var stolt för att du försöker att hitta dig själv.

Håller på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in