2008-04-30, 08:33
Medlem
zcizzos avatar
Tyckte att det kunde behövas en sån här med tanke på att den andra tråden är mest prisförfrågningar och liknande vid det här laget.

Nån som har lyckats hitta en helikopter?
Eller kanske provat att vara full i spelet och IRL samtidigt?
Har tyvärr inte lyckats med någon av dem.

Vad har ni åstadkommit än så länge?
Citera
2008-04-30, 08:35
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcizzo
Tyckte att det kunde behövas en sån här med tanke på att den andra tråden är mest prisförfrågningar och liknande vid det här laget.

Nån som har lyckats hitta en helikopter?
Eller kanske provat att vara full i spelet och IRL samtidigt?
Har tyvärr inte lyckats med någon av dem.

Vad har ni åstadkommit än så länge?
Citera
2008-04-30, 08:40
Medlem
klarade att komma ifrån en 6-stjärnig polis jakt.
Hela började med att jag fixa en snabb båt, så råkade jag köra lite för nära land till den andra ön så att jag automatiskt fick 6 stjärnor. Tänkte fuck this och drog av söderut för full maskin. När jag kört så långt att jag inte kunde se något land omkring mig kollade jag kartan och märkte att den gula pilen som visar var man själv är hade försvunnit av kartan. Öste på vidare som fan och slutligen så hann inte helikoptrarna eller polis båtarna med.
Citera
2008-04-30, 11:15
Medlem
Haampuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
klarade att komma ifrån en 6-stjärnig polis jakt.
Hela började med att jag fixa en snabb båt, så råkade jag köra lite för nära land till den andra ön så att jag automatiskt fick 6 stjärnor. Tänkte fuck this och drog av söderut för full maskin. När jag kört så långt att jag inte kunde se något land omkring mig kollade jag kartan och märkte att den gula pilen som visar var man själv är hade försvunnit av kartan. Öste på vidare som fan och slutligen så hann inte helikoptrarna eller polis båtarna med.

tack för tipset, ska testa det så man får achievment för att komma undan 4-stjärnig polisjakt.
Citera
2008-04-30, 12:22
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haampus
tack för tipset, ska testa det så man får achievment för att komma undan 4-stjärnig polisjakt.

Är inte det att komma ifrån poliserna på fot, eller har jag fått det om bakfoten ()?
Citera
2008-04-30, 12:34
Medlem
Flinta82s avatar
Vad är det för achievment ni pratar om?
Citera
2008-04-30, 12:41
Medlem
Haampuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Är inte det att komma ifrån poliserna på fot, eller har jag fått det om bakfoten ()?
Läste bara snabbt men tror det stod att man bara skulle fly från 4-stjärnig polisjakt. Ingenting om att det var för fot. Det måste ju vara omöjligt eftersom du har en helli i röven. Får väl kolla när jag kommer hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Vad är det för achievment ni pratar om?

Xbox 360 belöningar som du kan köpa arcade spel och "små" expansions till olika spel för på live marketplace.
Citera
2008-04-30, 13:04
Medlem
Forums_hornys avatar
Flyg under broarna med helikoptrarna, jag fick en achievment för det
Citera
2008-04-30, 13:06
Medlem
StorSnokens avatar
Råkade skrämma bort min dejt flera gånger
Citera
2008-04-30, 13:17
Medlem
zcizzos avatar
Haha, bra jobbat med dejterna :P.

Vart finns det en helikopter? Har bara låst upp Bohan än så länge...
Citera
2008-04-30, 13:21
Medlem
Mike Skinners avatar
Det har inte fungerat bra för mig när jag är ute och festar.

Första partajet med kusinen slutade efter ca 2 sek bilfärd då bilen låg på tak och polisen kom och drog ur mig.

Andra när jag och kusinen skulle på strippklubb så råkade jag trycka fel så vi gick ifrån bordet så ingen strippning för mig. Då beslutade jag mig för att hoppa upp på scenen till en strippa. En vakt kom och slet ner mig och började puckla på mig drog då fram min hagelbrakare och löpte amok. Polisen kom till platsen och dödade kusinen.
Citera
2008-04-30, 13:28
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
fan va kul med bowling, e riktigt duktig på de nu ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in