Bildsök på personen som tagit bilden så kommer det upp en inte helt oväntad kandidat. Dock tror jag de retuscherat bilden med lite svart för att täcka personen om man jämför med bilden man får upp.
EDIT: Kul namn på TS
Senast redigerad av legatoz 2008-04-29 kl. 07:37.
Bildsök på personen som tagit bilden så kommer det upp en inte helt oväntad kandidat. Dock tror jag de retuscherat bilden med lite svart för att täcka personen om man jämför med bilden man får upp.
Varför kan ni inte säga era gissningar rakt ut? Är det Gynning ? Hon verkar inte vara den typen som håller på med någon organiserad brottsverksamhet direkt.. Desamma gäller Picasso..kan ju alltid hoppas på att det är den där sydow..
Carrolina Gynning eller den där som jag inte kommer på vad hon heter då hon är helt ointressant som människa. Men Örjan Ramberg om pappa och har nån barnslig tv-serie just nu.
Carrolina Gynning eller den där som jag inte kommer på vad hon heter då hon är helt ointressant som människa. Men Örjan Ramberg om pappa och har nån barnslig tv-serie just nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!