2008-03-25, 01:56
Medlem
sombrero_fallous avatar
Blev nyligen tipsad av en kompis att nummerupplysningen 118100 har en drive som går ut på att man får skicka in frågor via sms, och få dem besvarade inom 20 minuter. Och de svarar verkligen på alla möjliga sorters frågor!!!

Tänkte att vi i denna tråd skall posta våra frågor och svar. Vill även tillägga att det är gratis och att kampanjen kommer pågå någon vecka till.

Ok, här kommer ett litet urval av mina frågor med medföljande svar:

Hur många cm uppmätte John Holmes penis vid eregerat tillstånd?

Svar: En amerikansk studie av videobilder av john Holms uppskattar hans penislängd till 25-28 cm. Dock påstår Annette Haven att han sällan hade full erektion vid inspelningarna.

Varför gör det ont när jag kissar?
Svar: Det kan bero på många saker men förmodligen har du inte skyddat vid sexuella kontakter och således dragit på dig klamydia. Du bör snarast kontakta sjukvårdsupplysningen för mer information.

Vad betyder felching?
Svar: Uttrycket används för att beskriva den sexuella handlingen som går ut på att suga sperma ur en annan persons anus.

Kan gud skapa en sten så stor att han inte orkar lyfta den?
Svar: Nej, gud kan inte skapa en sten så stor.

Ligger det någon sanning i talesättet: Du kan ta negern ur djungeln, men inte djungeln ur negern?
Svar: Talesättet myntades ursprungligen i den amerikanska södern, men avfärdas av de flesta som rasistisk propaganda.

Halvbånge eller helbånge?

Svar: Det beror väldigt mycket på sammanhanget men rent generellt är helbånge att föredra.

Vilken lubrikant rekommenderar ni för en hård "tvåan"-session?

Svar: 118100 rekommenderar Apotekets Klick vid analsex. Glöm inte att använda kondom också!

Ja det var ett litet urval av mina frågor. Lite mycket sex kan tyckas men jag var tvungen att tänja deras gränser!

Nu vill jag läsa era frågor och svar!! Kom ihåg att det är gratis!
Citera
2008-03-25, 02:12
Medlem
Billgren_s avatar
När jag läste detta tyckte jag det lät fantastiskt och skickade iväg ett sms som liknade dina. Men nu blev jag lite fundersam, är det första april redan?
Har du nån länk på info om detta? Eller blev jag grundlurad?

EDIT: Fick svar!
Citera
2008-03-25, 02:20
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Nu har jag inte ork eller pengar nog på kontantkortet för skicka iväg nån fråga, men tryckte på "nya inlägg" efter att ha kollat in denna tråd och slogs av att det fanns ett par bra frågor bland trådrubrikerna:

Tjejer som pundar, finns det något skabbigare?

Vilket ljud är värst?
Citera
2008-03-25, 02:25
Medlem
dakires avatar
Hur gör jag för att vakna i tid i morgon?

Svar:
För att vakna i tid så kan du antingen sätta väckarklockan, be någon väcka dig eller om du är riktigt desperat, beställa telefonväckning.
Ska du upp riktigt tidigt så borde du nog se till att få sova snarast.

Citera
2008-03-25, 02:27
Medlem
dakires avatar
Citat:
Vilket ljud är värst?

118100 Tror att det ljud som är värst är det du tycker sämst om.
Det kan till och med variera beroende på omständigheterna.
En del tycker till och med att det allra värsta är tystnaden.
Citera
2008-03-25, 02:34
Medlem
dakires avatar
Var hittar jag en kvinna att gosa med inom en timme?

118100 Tycker att koppleri är något vi skall ägna oss åt och avstår därför vidare svar.

Tror de glömde "inte"...
Citera
2008-03-25, 06:41
Moderator
Humbugs avatar
Det var det värsta. Är detta på riktigt?
Fasen vilket smart sätt av 118118 att tjäna pengar
Citera
2008-03-25, 08:26
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tjejer som pundar, finns det något skabbigare?

Sådärdå!

118100:
En sak som är skabbigare torde vara en skabbräv. Skabb på tamdjur och människor går att bota utan några större problem om man upptäcker symptomen i tid.
Citera
2008-03-25, 08:30
Medlem
grens avatar
Fan vad jag skulle kunna jobba där. Jag älskar att leta information och hittar i stort sett alltid vad jag söker.
Citera
2008-03-25, 08:31
Medlem
hahahah detta var ju klockrent ju
Citera
2008-03-25, 08:58
Medlem
grens avatar
"Var hittar jag en affär som säljer Fila Ducati Desmo i storlek 43?"

Jag har letat efter dessa skor i minst tre år.
http://www.centauro.com.br/centauro/...s/5353212V.jpg

118100: "Vi tackar för din fråga. Vi kommer behöva lite extern hjälp för att besvara den och ber om ditt tålamod."
Citera
2008-03-25, 09:17
Medlem
core_s avatar
Nu har jag väntat länge på ett svar om det finns ett behov av forum såsom flashback (vore kul att se vad dom svarar).

Det verkar inte komma något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in