2008-03-25, 01:56
Blev nyligen tipsad av en kompis att nummerupplysningen 118100 har en drive som går ut på att man får skicka in frågor via sms, och få dem besvarade inom 20 minuter. Och de svarar verkligen på alla möjliga sorters frågor!!!
Tänkte att vi i denna tråd skall posta våra frågor och svar. Vill även tillägga att det är gratis och att kampanjen kommer pågå någon vecka till.
Ok, här kommer ett litet urval av mina frågor med medföljande svar:
Hur många cm uppmätte John Holmes penis vid eregerat tillstånd?
Svar: En amerikansk studie av videobilder av john Holms uppskattar hans penislängd till 25-28 cm. Dock påstår Annette Haven att han sällan hade full erektion vid inspelningarna.
Varför gör det ont när jag kissar?
Svar: Det kan bero på många saker men förmodligen har du inte skyddat vid sexuella kontakter och således dragit på dig klamydia. Du bör snarast kontakta sjukvårdsupplysningen för mer information.
Vad betyder felching?
Svar: Uttrycket används för att beskriva den sexuella handlingen som går ut på att suga sperma ur en annan persons anus.
Kan gud skapa en sten så stor att han inte orkar lyfta den?
Svar: Nej, gud kan inte skapa en sten så stor.
Ligger det någon sanning i talesättet: Du kan ta negern ur djungeln, men inte djungeln ur negern?
Svar: Talesättet myntades ursprungligen i den amerikanska södern, men avfärdas av de flesta som rasistisk propaganda.
Halvbånge eller helbånge?
Svar: Det beror väldigt mycket på sammanhanget men rent generellt är helbånge att föredra.
Vilken lubrikant rekommenderar ni för en hård "tvåan"-session?
Svar: 118100 rekommenderar Apotekets Klick vid analsex. Glöm inte att använda kondom också!
Ja det var ett litet urval av mina frågor. Lite mycket sex kan tyckas men jag var tvungen att tänja deras gränser!
Nu vill jag läsa era frågor och svar!! Kom ihåg att det är gratis!
Tänkte att vi i denna tråd skall posta våra frågor och svar. Vill även tillägga att det är gratis och att kampanjen kommer pågå någon vecka till.
Ok, här kommer ett litet urval av mina frågor med medföljande svar:
Hur många cm uppmätte John Holmes penis vid eregerat tillstånd?
Svar: En amerikansk studie av videobilder av john Holms uppskattar hans penislängd till 25-28 cm. Dock påstår Annette Haven att han sällan hade full erektion vid inspelningarna.
Varför gör det ont när jag kissar?
Svar: Det kan bero på många saker men förmodligen har du inte skyddat vid sexuella kontakter och således dragit på dig klamydia. Du bör snarast kontakta sjukvårdsupplysningen för mer information.
Vad betyder felching?
Svar: Uttrycket används för att beskriva den sexuella handlingen som går ut på att suga sperma ur en annan persons anus.
Kan gud skapa en sten så stor att han inte orkar lyfta den?
Svar: Nej, gud kan inte skapa en sten så stor.
Ligger det någon sanning i talesättet: Du kan ta negern ur djungeln, men inte djungeln ur negern?
Svar: Talesättet myntades ursprungligen i den amerikanska södern, men avfärdas av de flesta som rasistisk propaganda.
Halvbånge eller helbånge?
Svar: Det beror väldigt mycket på sammanhanget men rent generellt är helbånge att föredra.
Vilken lubrikant rekommenderar ni för en hård "tvåan"-session?
Svar: 118100 rekommenderar Apotekets Klick vid analsex. Glöm inte att använda kondom också!
Ja det var ett litet urval av mina frågor. Lite mycket sex kan tyckas men jag var tvungen att tänja deras gränser!
Nu vill jag läsa era frågor och svar!! Kom ihåg att det är gratis!