2008-03-09, 08:41
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Första gången brukar är det väl mer eller mindre standard att få sitt straff sänkt till 1 dygn om man ångrar sig.

Ångra sig är för Pussies & Norrlänningar ! ! ! En riktig soldat ångrar inget och tar sitt kompanistryk som en man...............

Del två. Del ett: http://www.flashback.org/showthread.php?t=278904
Blir trådar för långa blir databasen ledsen, därav den nya tråden. Ett gäng inlägg hitflyttade från den gamla tråden.

/Mod

Update (bra trådar, sammanställda av Freaddy)

Citat:
Ursprungligen postat av Freaddy
Problem och lösningar: d3dx9_25.dll problem & lösning | Inadequate O/S privileges i vista (1), (2) | PunkBuster problem | Omedelbar BF2 crash
Random BF2 Stuff: BF2 patch 1.5 torrent (1), (2) | 1.5 Alt+Tab fix | BF2 Mini image (1), (2) | BF2 Cleaner | PunkBuster Update | d3dx9_xx.dll files
Moddar: AIX 2.0 mod + maps torrent | PR 0.860 Core torrent | PR 0.860 Levels torrent | PR 0.87 patch
TeamSpeak server: speak.battle.no:8768 PW: fback | TeamSpeak download | Active [FB] players
Senast redigerad av ojn 2009-09-29 kl. 19:36. Anledning: Berättar om gamla tråden
Citera
2008-03-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Ångra sig är för Pussies & Norrlänningar ! ! ! En riktig soldat ångrar inget och tar sitt kompanistryk som en man...............

Jag är engineer, inte någon special forces, vi har inte lika hårda regler.
Citera
2008-03-09, 11:07
Medlem
för att få crew service ribbon så ska man döda 5, 1 special ability point och få 13 driver kill assists, alltså om jag sitter som passagerare på en tank och dödar 5 och han som kör dödar 13 så blir det väl rätt?
men wtf är special ability point?
Citera
2008-03-09, 11:21
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueDepths
Citat:

Jag är engineer, inte någon special forces, vi har inte lika hårda regler.
Kompanistryk ska väll utdelas hårdare om det är en engineer som gjort det jämfört med SF??
Citera
2008-03-09, 11:41
Medlem
FreKas avatar
Citat:

Kan inte hålla med mer. En riktigt ärrad soldat böjer sig ner och tar upp tvålen med ett leende
Citera
2008-03-09, 11:55
Medlem
en fråga till hur ser man på en server om min teammates kommer att dö av mina claymores, minor osv?
på visa kartor kan jag inte ens döda dom med granater och c4?
förlåt om jag kommer med tjatiga frågor
Citera
2008-03-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Kompanistryk ska väll utdelas hårdare om det är en engineer som gjort det jämfört med SF??

Engineers är inga elitsoldater.
Citera
2008-03-09, 12:38
Medlem
Storlommens avatar
Mer än 15000 inlägg, helt sanslöst.
Citera
2008-03-09, 12:45
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueDepths
Engineers är inga elitsoldater.
Spesjialfårzes ska ju vara lite crazy och oberäkneliga. Vanliga mekaniker ska ta det lugnt och laga tanks och annat kul. När då en engineers går och TK:ar så är det extra viktigt att ge han kompanistryk eftrsom han gått ur sin karaktär.

SF ska vara idioter som springer fram och lägger C4 på allt som rör sig och därför kan man tillåta lite friendly fire.

Medic ska osjälviskt kasta sig fram mitt i ett artilleri anfall och sätta paddlarna i folk som ligger på backen och dö på kuppen.

Snipers ska ligga i en buske och sätta headshots på en kilometers håll och även tka folk som ska ta deras jet (som de bara kommer använda för att flyga 200m och sen hoppa ner på det hus dom vill ligga på.

Assault ska skicka m203 granater på folk i närstrid (därigenom ta hela sin egna grupp med), lägga rök i ögonen det egna laget när man anfaller, samt ropa på medic.

Anti tank ska sitta i fordon där de gör minst nytta och gnälla över att de inte kan ta tanken som kommer mot dom med .50 cal på taket.

Engineer ska bli påkörda av tanks när dom ska laga dem, lägga minor på de rätta ställerna och vara redo att osjälviskt offra sig för att commandern ska kunna ligga under ett bord nånstans och lägga artilleri på folk.

Support ska fylla på folks ammo, lägga tonvis med kulor i fienden, låta det regna granater över flaggor och lite ynkligt säga förlåt då man satt 200 skott i en vänlig som kom runt hörnet bara för man råkade glömma kasta ett öga på minimappen.

Så luta dig nu framåt och ta ditt kompanistryk som en man
Citera
2008-03-09, 14:02
Medlem
Skiftnyckels avatar
Citat:
...bla bla bla.....

Äntligen en till som förstått meningen med det här spelet
Citera
2008-03-09, 14:36
Medlem
Niccoos avatar
Citat:
blablabla

Ett mycket skoj inlägg
Citera
2008-03-09, 15:07
Medlem
[PHX]DIABLOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Japp det har jag glömt... Skickar över en länk imorgon orkar inte leta nu när jag precis kommit hem från jobbet..
Du är en pärla nu ska jag bara fatta hur jag gör
(jag är en data idiot) men skam den som gersig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in