2008-03-03, 14:56
Medlem
pirates avatar
Nu är det så att jag har letat och letat och börjat att gilla en modell som har jag hittat..

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=264519

Jag vill att panelen gärna kritiserar denna datorn så mkt så möjligt..
Dock ska det pöangteras att jag inte spelar, utan mer kollar serier, programmerar och lite annat allmänt pc-användande
Citera
2008-03-03, 21:26
Medlem
pirates avatar
Bump!
Citera
2008-03-03, 22:27
Medlem
Jag skulle vilja säga att den räcker mer än väl om du ska använda den till det som du beskriver. Det enda som reste ett ögonbryn var proccessorn som kanske verkade något slö.
Citera
2008-03-03, 22:37
Medlem
en sån har jag! och jag toktrivs med min, och jag gör väl ungefär det som du tänker göra med din.
Citera
2008-03-03, 23:15
Medlem
låter absolut som en dator som passar dig, dock lite batteritid, men det är bara min egen uppfattning, du kanske inte har så stort behov av batteri ändå? (anvädning av bärbar mer i den meningen att flytta runt i villan/lägenheten och arbeta än att arbeta utomhus, caféer etc)
Citera
2008-03-04, 00:10
Medlem
mx_s avatar
Snygg bärbar dator

Lånar tråden lite, känns onödigt att starta en ny.

Letar efter en bärbar dator med snygg design i prisklassen 6-8000kr

Tänkte mest använda den till att kolla och bränna ut filmer, men även lite msn och sådant så behöver alltså inte vara någon högre prestanda.

Mvh
Citera
2008-03-04, 14:00
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frgo10
Jag skulle vilja säga att den räcker mer än väl om du ska använda den till det som du beskriver. Det enda som reste ett ögonbryn var proccessorn som kanske verkade något slö.

Men en 2.0GHz är väl rätt bra med en X2 TK-60 eller ??
Ja batteriet är lite av ett problem men funderar på att köpa då ett nytt batteri till den så man får upp tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av mx_
Lånar tråden lite, känns onödigt att starta en ny.

Letar efter en bärbar dator med snygg design i prisklassen 6-8000kr

Tänkte mest använda den till att kolla och bränna ut filmer, men även lite msn och sådant så behöver alltså inte vara någon högre prestanda.

Mvh

Mitt tips är att leta lite i prisjakt och andra liknande sidor då man kan får lite bättre översikt om vad det finns för datorer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in