2008-02-12, 15:12
Medlem
Hej. jag fick precis mina inkallelse brev till lumpen. och den tjänsten jag fick vill jag absolut inte ha, när jag var och mönstrade så var jag tvingad och ta med den här tjänsten på min lista med 3 sökningar. iaf så fick jag tjänsten och undrar hur det är med byte av tjänst? någon som har några erfarenheter av bye av tjänst?
2008-02-12, 15:15
Medlem
Ring in och fråga, defenitivt bättre än att lägga upp en post på FB om det. Får man fråga vilken tjänst du blev inkallad till?
2008-02-12, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mardan!
Ring in och fråga, defenitivt bättre än att lägga upp en post på FB om det. Får man fråga vilken tjänst du blev inkallad till?

Jo jag har ringt. men ja lite fel fråga kanske men undrade om någon har vart med om byte av tjänst och ja om det är någon chans att försöka byta. jag ska skriva ett brev och förklara varför jag vill byta och vad jag vill byta till. jag skulle bli nån stridsfordonstranspoprtör elller något sådant. sökte 1 amfibiegrupp befäl 2 mp - säk gruppbefäl och 3 den som jag fick men den ville jag inte ha med i min sökning men vart tvingad för att jag går fordon transport så att jag har körkorten. jag vill göra lumpen näst intill vad som helst utom det. sa det till han och man ska väl iaf få 5-6 alternativ och söka 3 tjänster.
2008-02-12, 15:23
Medlem
503s avatar
Finns redan massor av trådar.
Pröva sök på tex. "byta befattning" eller "byta tjänst" så kommer du hitta massvis med trådar.
2008-02-12, 17:24
Moderator
Oddballs avatar
Moderatorsåtgärd:

Som 503 skriver så finns det tonvis med info kring ämnet.

SÖK!!!

Mvh,

Oddball
Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in