2008-01-20, 13:46
Medlem
skinner5000s avatar
Invitsen ska gå till Mactrackers och inget annat, även om det är tillåtet att erbjuda en annan tracker mot att man får en mac-tracker. . Därför kommer förfrågningar av invites till andra tackers än macrelaterade att raderas och straffas med minst en tillsägelse!

/
Mod

----------------------------------------------

Jag hade planerat ett mer avancerat system för invitesfördelning men det blev av några anledningar inte av.

För att tråden inte ska bli oöverskådlig kommer jag att radera inläggen allt eftersom att ni får era invites. Jag skulle därför uppskatta om ni som har delat ut invitsen eller ni som har fått en drar iväg ett PM till mig och meddelar det. På så vis kan jag radera era inläggen så att tråden blir mer lättöverskådlig!

Kom ihåg att köp och sälj inte är tillåtet, så att erbjuda pengar eller kräva pengar för att få resp ge bort en invite kommer att resultera i varning och en veckas avstängning alt permanent bannlysning om ni har få inlägg. Däremot är det tillåtet att erbjuda rena bytesaffärer, men då bara om det är invites som byts, inget annat än invites får alltså erbjudas i byte!

Användaren som sitter på inviten får självklart avgöra helt själv vem som ska få inviten. Gnäll på fördelningen av inviter klassas som offtopic och kommer att leda till tillsägelse.

Tack på förhand!
Senast redigerad av skinner5000 2008-11-13 kl. 19:45.
2008-01-20, 14:38
Medlem
.Sensejs avatar
Tar gärna en invite till Brokenstones jag med.
2008-01-20, 14:49
Medlem
akksel2s avatar
Invite till BS skulle sitta fint
2008-01-20, 16:10
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Har invite till TTi och Bitgamer (mestadels pc-trackers iofs)

och söker en till BS.
2008-01-20, 16:26
Medlem
Hej!

Jag blir superglad om jag får en invite till BS. Tack!
2008-01-20, 16:45
Medlem
Även jag söker invite till BrokenStones.
Tack på förhand
2008-01-20, 16:49
Medlem
k_ks avatar
Gissa vad, jag tänkte önska mig en invite också
2008-01-20, 17:48
Medlem
Samma här, det skulle sitta fint ;P
Försöker just nu att registrera mig på BS genom evig uppdatering ^
2008-01-20, 18:04
Medlem
Autonoms avatar
Sällar mig till massorna och ställer mig som intressent till Brokenstones. Har inga trackers alls, lite av en rookie på det hela med BT.
2008-01-20, 18:22
Medlem
erik1s avatar
Är intresserad av Brokenstone, har hdbits...
2008-01-20, 18:34
Medlem
BS tack!
2008-01-20, 21:13
Medlem
skinner5000s avatar
Jag tog och bröt ut alla inlägg som inte handlade om att man vill ge bort invites eller önskar invites. Dessa flyttades till tråden om mactrackers. Detta för att invitetråden ska bli emr lättöverskådlig.

Hädanefter kommer inlägg som är OT eller passar bättre i andra trådar att flyttas eller raderas utan att det meddelas i denna tråden.

/
Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in