2008-01-16, 21:13
Medlem
aryan_utophias avatar
http://www.radioislam.org/judemakt/index.htm

En bra introduktion till judarnas extrema politiska och media makt i Sverige, som många vänsteridioter inte tror existerar
2008-01-16, 21:44
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia

En bra introduktion till judarnas extrema politiska och media makt i Sverige, som många vänsteridioter inte tror existerar
Nu är ju jag vänster men vilka andra vänster menar du inte tror att judar
har stort politiskt och medialt inflytande i Sverige.

Det känns som att det är ett faktum få förnekar.
2008-01-16, 21:46
Medlem
Jag hörde rykten om att al-qaida sökte nya självmordsbombare, är det inte lika bra att hela SMR ansluter sig till det istället när uppenbarligen allt hattarna vill är att vara dessa egentligen.

Seså, spring och hämta ditt bombbälte nu...
2008-01-16, 22:02
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Nu är ju jag vänster men vilka andra vänster menar du inte tror att judar
har stort politiskt och medialt inflytande i Sverige.

Det känns som att det är ett faktum få förnekar.

Merparten av alla som diskuterar för att svenskarna måste/ska utrotas som folk på det här forumet. Som inte fattar att invandring från 3:e världen kommer innebära vårat lands död.
2008-01-16, 23:10
Medlem
HC47s avatar
Intressant att du använder Radio Islam som källa. Men jag är ju inte förvånad.
Aryan_Utophias lista på pålitliga källor: Jewwatch, Wikipedia och Radio Islam.

För övrigt så har ingen förnekat judarnas makt. Däremot är det ingen som har samma vanföreställningar som dig. Sen hävdar du att "vänsteridioter" inte vet att denna makt existerar. Vad hände med den enorma vänstermedian som enligt dig också har en massa makt? Försvann den. Eller ja, du insåg kanske att den aldrig funnits.
2008-01-16, 23:13
Bannlyst
Citat:
Merparten av alla som diskuterar för att svenskarna måste/ska utrotas som folk på det här forumet. Som inte fattar att invandring från 3:e världen kommer innebära vårat lands död.

Vilket värde finns det i att bevara svenskarna?
2008-01-17, 01:41
Medlem
roccs avatar
Citat:
Jag antar att du menar merparten av de som inte delar dina åsikter
och jag betvivlar det starkt. Kan någon på vänsterkanten skriva under
på att man inte tror att det är judisk dominans av media i Sverige
eller du kanske själv har något exempel på någon vänstermänniska
som uttalat sig därefter, aryan utophia?
2008-01-17, 13:13
Medlem
Lycanthroposs avatar
All media i västvärlden förrutom de radikala politiska är inget att sätta värde i. Vilka som kontrollerar den gör för mig det samma då den klart är destruktiv och tjänar ett anti-folkligt syfte. Dessutom så är dagens etablerade media enbart till för att rapportera om de mest tårdrypande sagorna om fattiga och krigsdrabbade länder samtidigt som den fungerar som en stege för journalister som vill skapa sig en karriär. Detta är lätt då dagens media enbart är till för att säljas och skapa högt skrikande rubriker och inte för att informera folket om situationen.
Samtidigt så varieras moralpekandet och våldet med totalt syfteslös fakta. Jag sitter nu med Aftonbladet nöje framför mig. Här är exempel på artiklar:
"Britney köper graviditetstest"
"Nu skiljer sig Eddie Murphy"
"Aniston & tv-stjärna på blind date"

Just det här är exempel på ovesäntligheter som inte har någon plats in en funktionell och syftesinnehavande media.
2008-01-17, 13:36
Medlem
saprofyt.s avatar
Vad ska egentligen diskuteras i denna tråd?
2008-01-17, 13:48
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Intressant att du använder Radio Islam som källa. Men jag är ju inte förvånad.
Aryan_Utophias lista på pålitliga källor: Jewwatch, Wikipedia och Radio Islam.

För övrigt så har ingen förnekat judarnas makt. Däremot är det ingen som har samma vanföreställningar som dig. Sen hävdar du att "vänsteridioter" inte vet att denna makt existerar. Vad hände med den enorma vänstermedian som enligt dig också har en massa makt? Försvann den. Eller ja, du insåg kanske att den aldrig funnits.

Bla bla bla

Du kan förneka verkligheten och fakta allt du vill. Men som tur är finns det förmodligen många som kan se hur judemedian kämpar för extrem massinvandring av icke-vita, rasblandning, motverka att vita ska skaffa barn, sprider extrem feminism osv. allt för att destabilisera våra länder och utrota oss vita i långa loppet.

Jag lovar du kommer hålla med mig om 10-20 år, när du själv inte kommer kunna fly från helvetet längre genom att bosätta dig i trygga vita bostadsområden, inte en enda svensk kommer kunna gå fri från det grova våldet som sprider sig som en löpeld tackvare blattarna.
2008-01-17, 15:19
Medlem
deMarus avatar
Citat:

För att fatta mig kort.
Dra till Iran och hata judar där istället. Du verkar vara på fel sida av kriget, vem är det som är hjärntvättad?

Lyssnar man på radioislam måste man vara dum i huvet. Dessutom har du en skev världsbild, media uppmanar itne till rasblandning och judegäng går inte och gruppvåldtar.
2008-01-17, 15:39
Medlem
Eller så är det TS som är hjärntvättad av nazipacket....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in