Tja! Det kanske ser ut som ett noob-misstag, men jag råkade att ta bort paperskorgen från skrivbordet ...Undrade om ni FB:are kunde hjälpa mig att ta tillbaka den....
Har hänt mig också, högerklickar man på papperskorgen och väljer ta bort så tar man bort den från skrivbordet. Kommer inte ihåg hur man får tillbaka den men jag vet att det går.
Edit, Kontrolpanelen - Utseende och anpssning - Anpassning sen har du till vänster "byt ikoner på skrivbordet" och där kan du välja papperskorgen
Senast redigerad av timelof 2008-01-12 kl. 14:49.
Hahaha... skit roligt, påminner mig om en sak som hände farsan. Han jobba på nåt företag som bokförare mitten på nittiotalet med Mac och han slägde hårddisksiconen i papperskorgen Den är skön...
Hahaha... skit roligt, påminner mig om en sak som hände farsan. Han jobba på nåt företag som bokförare mitten på nittiotalet med Mac och han slägde hårddisksiconen i papperskorgen Den är skön...
det går inte ta bort med h-klickning.finns inget alt. "ta bort".
kör du win2000 så kan man ju dölja ikonerna ipå skrivbordet,men då är ju alla ikoner borta,och det var inte så för dig ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!