2008-01-09, 20:22
Medlem
((ja jag vet, det finns många trådar om detta men ingen med nån riktigt svar))
Tjenare har suttit och haft lite roligt med Super Bluetooth Hack nu ett tag men när man använder det så måste andra personen Tillåta att man ansluter och skriva in en kod som måste stämma med den jag skriver in, och det är riktigt drygt.

Så nu till frågan,
finns det nått Bluetooth "hacking" program som man kan ha roligt med och som inte andra personen måste acceptera och hålla på för att det ska funka?

För alla jag gjort det på går bara in och tar bort den nya "Enheten" sen kan man inte har roligt med dom längre

//Robin aka Plastanka1
Citera
2008-01-10, 09:15
Medlem
pagerunes avatar
Varför skulle det bli bättre om du skapar en till tråd?
Citera
2008-01-10, 09:16
Medlem
SchKutts avatar
För att... Han kan inte söka?
Citera
2008-01-10, 09:26
Medlem
pagerunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchKutt
För att... Han kan inte söka?
Det första han skriver är ju "ja jag vet, det finns många trådar om detta men ingen med nån riktigt svar"...
Citera
2008-01-10, 10:04
Medlem
Carbonites avatar
På gamla mobiler så som t610 så funkar det ju för dom har inte samma säkerhet i bluetooth. Men på nya så finns det nog inget sätt.. Ännu
Citera
2008-08-20, 15:36
Medlem
Bobanys avatar
JA! Vart hittar man? DET FINNS! Jag vet att det finns, men jag har inte hittat änu, har sökt som en galning, kan någon hjälpa mig? :S
Citera
2008-08-20, 21:44
Medlem
jagvillhas avatar
tack ! jag har letat efter "Super Bluetooth Hack" men jag visste inte vad de hette
Citera
2008-08-20, 21:51
Medlem
Deerays avatar
de finns ett antal program, bara att söka på google! Jag satt me nästan 5-6 olika bluetooth hack på min gamla W610i. Inge av dom fungera väl men de va kul när folk acceptera :P
Citera
2008-08-28, 17:10
Medlem
Om ni säger att han inte vet hur man söker kan ni väll också förklara för honom hur man söker.
Citera
2008-08-28, 17:34
Medlem
DjAlberts avatar
Då är det bara för TS att trycka på knappen Sök i raden med knappar längst upp på sidan.

Men då för att förklara för TS hur detta med BT funkar så kan man väl säga som så att BT 1 hade/har inte samma säkerhetsnivå som BT2 har, om jag minns rätt.
Eller så inplanterade man inte vid tillverkning "inloggning" så som nya mobiler har.
Tillverkarna blev nog ganska snart varse om problemet och inplanterade "inloggning" för att just detta inte skulle uppstå. Men sen vad jag vet finns vissa telefoner som man kan sätta i nått "acceptera-alla-anslutningar"läge, som isidosätter "inloggningen".
Kan väl vara sådana telefoner med ägare som har hjärna därefter som går att "ha roligt" med m.h.a av dessa "BT-hack".

Punkt Slut! ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in