Tv3 har funnits i 20 år och det verkar de fira med en liten programserie (3 avsnitt) med just det namnet. Tycker de har valt ett väldigt bra upplägg för det hela, ett panelhumorprogram i stil med Extra Extra. I det första avsnittet var det Renée Nyberg och Mårten Andersson som tävlade mot Hasse Aro och Johan Wahlström.
Man fick se massa gamla kul TV3-klipp, främst med Renée och Hasse då de var gäster. Men även en del annat gammalt.
Tv3 har funnits i 20 år och det verkar de fira med en liten programserie (3 avsnitt) med just det namnet. Tycker de har valt ett väldigt bra upplägg för det hela, ett panelhumorprogram i stil med Extra Extra. I det första avsnittet var det Renée Nyberg och Mårten Andersson som tävlade mot Hasse Aro och Johan Wahlström.
Man fick se massa gamla kul TV3-klipp, främst med Renée och Hasse då de var gäster. Men även en del annat gammalt.
Man får bl.a se Gert Fylking göra helikoptern
Jag såg fram emot det men blev mycket besviken, dock inte förvånad. Upplägget tycker jag var uselt, kanske bra tänkt men uselt genomfört. Alldeles för mycket snack och lite verkstad. För få klipp också. Kommer dock att se resten av avsnitten
Var har dom hittat programledaren förresten? Edit:Såg nu Lucky_stars inlägg
Jag såg fram emot det men blev mycket besviken, dock inte förvånad. Upplägget tycker jag var uselt, kanske bra tänkt men uselt genomfört. Alldeles för mycket snack och lite verkstad. För få klipp också. Kommer dock att se resten av avsnitten
Var har dom hittat programledaren förresten? Edit:Såg nu Lucky_stars inlägg
Jag hoppas ändå att din video/DVD-inspelare (what ever) är beredd, för plötsligt så dyker det upp klipp som är guld värda.
Själv ser jag fram emot att se klippet när Torsten Flink häller filmjölk över några Baren-deltagare, det minns jag själv tydligt och håller som en av höjdpunkterna i Barens historia.
Jag hoppas ändå att din video/DVD-inspelare (what ever) är beredd, för plötsligt så dyker det upp klipp som är guld värda.
Själv ser jag fram emot att se klippet när Torsten Flink häller filmjölk över några Baren-deltagare, det minns jag själv tydligt och håller som en av höjdpunkterna i Barens historia.
Givetvis bandade (Vad säger man när man spelar in på dvd-recorder?) jag första avsnittet ändå. Några klipp fick man ju trots allt se
Blev besviken också. Trodde det skulle vara fler klipp.
På lördag är det visst dags för Robert Aschberg. Kan bli en del roliga klipp då. Bland annat då han testar att köra rattfull i Tyskland.
Aschbergs gamla program borde sändas i repris i sin helhet. För nått år sedan så visade dom repris av ett gammalt Diskutabelt från Christiania där hööga danskar med pappmössor satt och skrek om att Christiania borde bevas. Själv stod Aschberg supercool vid sitt podie med en cigg i mungipan och domderade. Det höll helt klart för reprisering och det tror jag gäller ett flertal av dom program som han har gjort. Saknar även den där tjocka norskan som han hade som ständig följeslagare i många år (hon låg mest bara på en divan och var tjock), tyvärr är hon död så det blir ingen comeback.
Robban ÄR TV3.
Skulle vilja veta mer om detta. Hur full var han? Var körde han? Låter som det både skulle kunna vara underhållande, och extremt oansvarsfullt
Om jag minns det hela rätt så gjordes testet i Danmark eftersom att svensk lag förbjuder fyllekörning även på stängd testbana. Jag kan dock ha fel (mitt minne brukar sveka mig).
Saknar även den där tjocka norskan som han hade som ständig följeslagare i många år (hon låg mest bara på en divan och var tjock), tyvärr är hon död så det blir ingen comeback.
Robban ÄR TV3.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!