Svara
  • 1
  • 2
2007-12-12, 19:51
Medlem
norequests avatar
DATUM: 2007-12-12
SUBSTANS: 4-OH-MET
DOS: ca 10-20mg
TID: 4 timmar

15:20 intog ca 16mg oralt,

jag hade 100mg som delade i 2 delar 50mg och som jag delade upp till 2st 25mg som jag i sintur delade till 12.5mg och sen s mttade jag till lite s

ngonstans mellan 10-20mg skulle jag gissa p...frsker lsa det i vatten, inte s ltt men jag dricker upp suspentionen och tar det som r kvar i glasset

med lite mjlk, smakar inte lussebullar om jag sger s)

15:30 knner mig ltt i huvudet lite yr nstan. Slnger i mig ngra mackor
och lite nudlar och vntar p trippen. Hinner faan inte ens ta upp maten
innan jag blir sjukt illameende och nu jvlar brjar det snurra p som attan,
mste lgga mig ner i soffan och nu ringer det uppe i allt ox men det r inga problem
man kan "lixom" vara sig sjlv tror man.

tittar p klockan och nu r hon 16.20 Tittar kanske 10ggr p klockan och kan inte fatta att det har gtt en timma. Knner mig som en riktigt krigshjlte som

sitter hr och skriver mitt i trippen, knner som som jag r det frste riktigt starke av oss alla mnniskor som klarat av det hr. Men Jag knner att jag

varierar i betenede och humr i tackt med musiken. Det har varit en hrlig stund av fraktaler och intensiva frger och jag har ligger och skrattar fr mig

sjlv t mig sjlv och t massa konstiga saker.

16.22 aa vad ska man sga vad faan som helst kan hnda under en sn hr tripp.det gr lixom inte att beskriva varje sekund r som en ny resa i det mentala

och ufrutsgbbara och det knns rtt bra att sitta hr tangentbordet r som en delav mig som skriver vad jag tnkter under resans gng. Jag tnker att nu

attan ska jag kunna beskriva men det gr inte. Det r s sjukt jag sitter med tangentbordet i knt och det r som ngon annan skriver det jag tnker, hehe

cool

fr fr mig att jag sitter och spnner mig och tnker hela tiden p att slappna avoch andas, det fungerar. Tnker att om jag nu mr shr illa som jag

knnner att jag gr s kan ja lika grna slppa efter och spy, men jag mr inte s illa nr jag tnker efter jag Utforskar en resa i mig sjlv nr jag tar

reda p varfr man mr illa jag lyckas hitta orsaken och lixom trycker ihop den i en liten boll och kastar ivg den, skrattar t mig sjlv nr jag inser hur

jvla dumt det r fast det r nd logiskt p ntt jvla konstigt stt, hehehe

sitter och rapar upp den dr jvla maten, skulle aldrig ha tit frut, det knns inte alls bra.. Ass va jvla sjukt att resan brjade s snabbt som den

gjorde. Jag sitter och tittar p maten och bara funderar massa konstiga saker.. Tangentbordet r en del av min resa. men det r en bra resa shr lngt.

En sak r konstigt och det r varfr jag sitter och skriver shr?

snusen rinner och den smakar salt!!!
tnker att jag mste rtta alla stavfel och alla konstiga saker jag skriver innan jag lgger upp denna p texten p flashback

nu r klockan 16.31 och jag lyssande presis klar p EN roxett lt, riktigt bra. Jag mste stta p musik jag gillar bttre nu fr faan.
Ingen snhr jvla verbliven festmusik som jag inte orkar radera bort frn datorn. Nu flg ntt frbi hr i rummer ox..

Jag sitter och tittar p bloomberg nn jvla tjring som str och rapporterar ekonomi nyheter p amerikanska. Dom r en del av trippen

FAAAAAN VA det ska vara kallt hela jvla tiden. lskar min dator.... vi har en speciell rellation du och jag.

Jvlar va massa saker man hinner att tnka och gra p ngra minuter nr man inte alls har kontroll ver tiden lngre.

Fresten brjar fundera p att spotta ut snuses nu, den pverkar min trpp.. Men jag gillar ju snus s det r ett dilemma.

JAG MSTE RINGA OM LGENHETEN att dom fixar s det inte r shr innihelvete kallt hr inne.

Nu hller jag p att ndra och skriva om min egen tripprapport, som att jag inte riktigt fattat det dr som hnde nyss p rtt stt. Men inser att jag ska ge

faan i att skriva om texten. oj dr kom dom dr grejerna och flgfrbi igen.

det r faan kallt hr inne tur att min mage vrmer upp rummer och om man lgger hnderna p den s funkar den som en element.

jag ska g in i sovrummet och hmmta ett tcke till (har suttit och funderat i typ 5minuter hur tcke stavas)

16.39 NU GR jag till sovrummet kommer snart tillbaka datorn

16.42 Nu r jag tillbaka och nu har jag 2 stycken tcken med mig isoffan.
faan fr ju nstan hmta mssa om man ska vara kvar i lgenheten. det mste vara ntt fel med vrmen

16.46 FYFAAN va roligt Boling point p mtv r ass skrattar s att grannarna ska hra och d kanske dom fattar att det r kul ox

17.03 Lite mrka och jobbigt tankar just nu. Ass sg ngra dykare p tv nu och dom ska ha sin jvla utrustining p sig och allt. Tycker dom r s jvla

coola och ska se viktiga ut nr alla som vet ntt vet att dom igentligen inte sjlva vet ett skit. Dom spelar samma spel som vi alla spelar, att bara tro att

vi r s smarta nr vi i sjlva verket inte vet vad vi kanske hller p med.

Ass man ska vara beredd p en jvla resa nr man tar ntt psykodeliskt, det r inte fr alla men nd vem knner mig bttre n jag sjlv. P s stt s kan

alla klara av resan d det r en resa i sig sjlv.

jag tycker, om att jag tycker, massa saker. Jag myser men blir pmind om att jag faktiskt mr lite illa av den dr maten, eller gr jag verkligen det jag

tror inte jag gr det det r bara ntt jag tnker att jag gr, hmm det r konstigt det hr, det gr lixom inte ihopp. Man mste vara med om det fr att fatta

kanske, men det gr man faan inte d heller.

17.10 ena stunden tycker jag att det brjar avta men vem lurar jag igentligen jag r hg som ett hus.

nu slpper jag datorn en stund tror ajg och njuter av resan, den r rtt soft men sjukt pfrestande p huvudet.

18.08 Mycket tunga tankar & har lite problem av att jag hamnar i jobbiga tankar och hela jag mr dligt rent fysiskt av tankarna. Fr en stund sedan s hll

jag p att D av rddlsa, satt och lste en artikel p afonbladet om en nn som bilivit giftmrdad

HELT plstligt var det som jag nu var del av det hela, vaknade upp (som om jag hade sovit) av ett hopp med vldens puls Av att ngon Rycker i drren till

lgenheten, Knner vrldens rddsla fr en sekund men jag inser att det inte r p riktigt och frsker slappna av. Jag tror att jag brjar tnda av lite nu

jag ser inte samma frger och fraktaler lngre och min tankar r inte normala men inte s sjuka som frut jag brjar fungera lite bttre igen tror jag!

18.48 Jag vet ingenting lngre om trippen avtar eller inte hmm konstigt fr funderar en stund till p den dr frgan, men nu jvlar har det blivit varmt iaf

jag r varm lika kallt i lgenheten fortfarande.

19.13 Nu knns det verkligen att det brjar avta, r faktiskt ganska glad att det r slut redan blev ganksa jobbigt mot slutet. Hade ingen lust att

ta,dricka,prata visste inte om jag var vaken eller sov..

19.37 det avtar mer och mer och jag brjar komma tillbaka, brjar knna mig lite sugen p mat.
Citera
2007-12-12, 20:22
Medlem
Bamsefars avatar
Hftigt att du lyckades skriva ner dina tankar, var ganska kul att lsa.

Skulle grna vilja se en retrospektiv sammanfattning ocks.
Citera
2007-12-12, 20:32
Bannlyst
4-OH-MET? haha no offence men var bara tvungen att ppeka att de heter 4-HO-MET

Bra rapport, de verka som du fick de en rtt bra tripp end p endast ca 16mg.. blir de prova hgre dos nsta gng eller?
Jag drog ca 25mg.. prova
Citera
2007-12-12, 20:41
Bannlyst
Rolig text..

Kul o flummigt stt att skriva, lt riktigt mysigt. 4/5
Citera
2007-12-12, 21:17
Medlem
norequests avatar
terkommer under morgondagen med en sammanfattninga av trippen, drog i mig 400mg tramadol runt kl 20.30 nu knner jag mig sig jvlig go..
Citera
2007-12-12, 22:43
Medlem
interassists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norequest

Ass man ska vara beredd p en jvla resa nr man tar ntt psykodeliskt, det r inte fr alla men nd vem knner mig bttre n jag sjlv. P s stt s kan

alla klara av resan d det r en resa i sig sjlv.

.

Haha skrattar mig frdrvad !

Coolt att du fick ner texten med tanke p ditt tillstnd
Citera
2007-12-13, 00:11
Medlem
Harikiriis avatar
haha va underhllande
Citera
2007-12-13, 00:45
Medlem
Ladidas avatar
Redigerat rubrik och satt in substans som intagits.

/Mod.
Citera
2007-12-13, 01:40
Medlem
FISKISCHs avatar
haha

lste bara lite frst trttnade typ dirrekt. scrollade ner lste frsta kommentaren tyckte de lt lockande att lsa allt. s gjorde det, s shit va jag garvade xD hahah. lskar "FAAAAAN VA det ska vara kallt hela jvla tiden. lskar min dator.... vi har en speciell rellation du och jag." hahahh xD

4/5!
Citera
2007-12-13, 23:57
Medlem
Blue_berrys avatar
En av dom fulare men ven roligare rapporter jag lst p lnge! 4/5!
Citera
2007-12-14, 00:53
Medlem
Mr.Alices avatar
Tidigare drog erfarenheter?
Har du tit svamp eller syra?

Har du ocks ftt sdr ont i huvudet som andra som testat 4-ho-met rapporterat? Det kan tydligen gra ont i ngra dagar...

Upplever du ngra andra biverkningar?

Om du testat svamp eller syra vad r likheterna/ olikheterna enligt dig?
Citera
2007-12-15, 19:40
Medlem
norequests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Alice
Tidigare drog erfarenheter?
Har du tit svamp eller syra?

Har du ocks ftt sdr ont i huvudet som andra som testat 4-ho-met rapporterat? Det kan tydligen gra ont i ngra dagar...

Upplever du ngra andra biverkningar?

Om du testat svamp eller syra vad r likheterna/ olikheterna enligt dig?

Inte kkat svamt eller syra!
biverkningar, nja hade skaplig huvudvrk men drog i mig tramadol s jag har inte knnt av det speciellt. Svrt att veta om det var tramadolen eller om det var 4-HO-MET som gjorde att jag knnde mig lite sliten dagen efter!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in