2007-12-09, 10:36
Medlem
E. Zetterbergs avatar
Detta är en utbruten tråd ur denna diskussion:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=572971

/ Mod

Vad håller ni på med?! Vad vinner ni på detta? Ni bara förstör!! Förstår ni inte att människor kan ta skada av det ni gör? Jag har jobbat på BUP så jag VET vad sånt här kan få för effekt på unga människors psyke.

Varför gör inte detta forums moderatorer något? Jag trodde att flashback var ett seriöst forum, men jag hade visst fel.

Man ska inte svära, men fan vilka jävla idioter ni är!!!

Det är fel på lagen som tillåter er att göra såhär, det är fel på samhället som inte protesterar men framför allt så är det fel på ER! Lägg ner, och väx upp!
Citera
2007-12-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E. Zetterberg
Vad håller ni på med?! Vad vinner ni på detta? Ni bara förstör!! Förstår ni inte att människor kan ta skada av det ni gör? Jag har jobbat på BUP så jag VET vad sånt här kan få för effekt på unga människors psyke.

Varför gör inte detta forums moderatorer något? Jag trodde att flashback var ett seriöst forum, men jag hade visst fel.

Det är fel på lagen som tillåter er att göra såhär, det är fel på samhället som inte protesterar men framför allt så är det fel på ER! Lägg ner, och väx upp!

Lägg ner. Gillar du inte tråden så skall du inte skriva här. Så enkelt är det.
Citera
2007-12-09, 10:53
Medlem
nxstys avatar
Citat:

Vad har Barn- och Ungdomspsyk med det här att göra? Är det många som hamnar där efter att deras forum har blivit besökt av flashbackare?
Citera
2007-12-09, 10:53
Medlem
Sofftarens avatar
Citat:

Lägg av och vara någon jävla morsa!
Dina ungar sitter säkert här och skriver själva
Gillar du inte tråden så ge fan i och titta i den då!
Citera
2007-12-09, 10:54
Medlem
E. Zetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -OX-
Lägg ner. Gillar du inte tråden så skall du inte skriva här. Så enkelt är det.

Men förstår du inte att barnen kan få psyksiska skador av detta? Jag kan inte blunda för detta... Visst har man hört mycket om flashback, men att det skulle vara så här illa...
Citera
2007-12-09, 10:57
Medlem
Citat:
Men förstår du inte att barnen kan få psyksiska skador av detta? Jag kan inte blunda för detta... Visst har man hört mycket om flashback, men att det skulle vara så här illa...

Du vet, det är inte direkt så att vi mobbar dem. Det är ett litet skämt för en kväll, sedan så är det över. Det hade varit stor skillnad om vi hade gått på samma forum flera gånger, inte sant?
Citera
2007-12-09, 10:58
Medlem
E. Zetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofftaren
Lägg av och vara någon jävla morsa!
Dina ungar sitter säkert här och skriver själva
Gillar du inte tråden så ge fan i och titta i den då!

Mina barn är för små för internet, och de skulle aldrig göra något sånt här! Vad har ni fått för uppfostran? Jag tycker synd om er, men ni kan inte avsäga er ert personliga ansvar bara för att ni kan ha haft det svårt när ni var små.
Citera
2007-12-09, 11:03
Medlem
E. Zetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -OX-
Du vet, det är inte direkt så att vi mobbar dem. Det är ett litet skämt för en kväll, sedan så är det över. Det hade varit stor skillnad om vi hade gått på samma forum flera gånger, inte sant?

Ett litet skämt?!? Hur kan posta bilder på döda barn vara ett litet skämt? Är det sant att ni är knarkare allihopa? Börjar nästan att tro på det...
Citera
2007-12-09, 11:09
Medlem
Sofftarens avatar
Citat:
Mina barn är för små för internet, och de skulle aldrig göra något sånt här!

Man ska aldrig säga aldrig! <-----BILD!

Dom små lär sig fortare än vad man tror!!
Citera
2007-12-09, 11:29
Medlem
OmgHaxxs avatar
Citat:
Ett litet skämt?!? Hur kan posta bilder på döda barn vara ett litet skämt? Är det sant att ni är knarkare allihopa? Börjar nästan att tro på det...

Hur kan det inte vara det?
Citera
2007-12-09, 12:04
Medlem
lordos avatar
Citat:

Men vadfan? Är du redan full som ett ägg din jävla WT-Kärring?

Jag har skrivit det här tusen gånger minst: Det här är fucking internet, en plats där alla får göra hur dem vill. När man alltså bestämmer sig för att ge sig ut på internet måste man alltid räkna med en jävla massa skit man inte nödvändigtvis själv gillar men som andra gillar super skarpt till 100 %!

Det handlar ju för fasiken bara om lite tolerans mot andra människor, även raidning är en sport som uppskattas extremt högt. (raidning baseras på andra människors lidande, men raidning handlar inte om icke-tolerans, alla attacker är totalt oprovocerade) Om du inte gillar det så behöver du inte lägga dig i för du kan ändå inte göra något åt det.

Nu blev jag sur också, jävligt mycket tack för det!
Citera
2007-12-09, 12:12
Medlem
E. Zetterbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Men vadfan? Är du redan full som ett ägg din jävla WT-Kärring?

Jag har skrivit det här tusen gånger minst: Det här är fucking internet, en plats där alla får göra hur dem vill. När man alltså bestämmer sig för att ge sig ut på internet måste man alltid räkna med en jävla massa skit man inte nödvändigtvis själv gillar men som andra gillar super skarpt till 100 %!

Det handlar ju för fasiken bara om lite tolerans mot andra människor, även raidning är en sport som uppskattas extremt högt. (raidning baseras på andra människors lidande, men raidning handlar inte om icke-tolerans, alla attacker är totalt oprovocerade) Om du inte gillar det så behöver du inte lägga dig i för du kan ändå inte göra något åt det.

Nu blev jag sur också, jävligt mycket tack för det!

Vad är du för människa?

Du vet inte ett skit om mig, WT-kärring kan du vara själv.

Visst är detta som ni gör kanske inte olagligt, men det finns faktiskt något som heter MORAL och EMPATI. Vad får du ut av att såra andra människor, och kanske i slutändan driva dem till självmord. Oprovocerat våld är det värsta som finns. Ta dig för fan i kragen och gör något vettigt av ditt liv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in