2007-11-25, 01:06
Medlem
Gustavuss avatar
Jag tror att samma problem tagits upp här i någon annan tråd, men isåfall får moderatorn flytta/merga denna fråga dit den hör hemma. Kanske humor, jag vet inte.

Knappar man 768 så får man fram ordet "röv". Hur trevligt är det när man vill ha "söt" i det smset?
Citera
2007-11-25, 01:14
Medlem
Cools avatar
Du kan nog lika bra använda ordet "röv" istället för ordet "söt" när du skickar SMS till din pojkvän
Citera
2007-11-25, 23:54
Medlem
Boones avatar
Och varför finns "dubbelfitta" med från början, när inte fitta gör det?
Citera
2007-11-26, 03:31
Medlem
Edradours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boone

Dubbelfitta... Jag och mina vänner har ägnat många kvällar åt att spekulera i vad en dubbelfitta är. Kan man ta den i tvåan då eller...? Märk också att "hästkista" är vad som erbjuds när man skriver "gästlista"... När använder man ordet hästkista??? Nej - jag tror att T9-skaparna helt enkelt driver med oss. Och har jävligt kul på jobbet.
Citera
2007-11-26, 03:36
Bannlyst
dubbelfitta
Citera
2007-11-26, 18:08
Medlem
Spectacolors avatar
T9 är en underbar funktion atomkrig finns men inte världsfred
Citera
2007-11-26, 19:12
Medlem
Bubba_med_ks avatar
haha, man har ju funderat lite ibland hur de tänker som skapat T9.

Ordet imorrn brukar jag använda mig av (imorgon är säkert det ordet man "ska" använda egentligen...) men det första förslaget som alltid kommer upp är hönsro. Hur ofta används ordet hönsro??
Citera
2007-11-26, 19:24
Medlem
Spectacolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_med_k

Ordet imorrn brukar jag använda mig av (imorgon är säkert det ordet man "ska" använda egentligen...) men det första förslaget som alltid kommer upp är hönsro. Hur ofta används ordet hönsro??

Finns inget annat RIKTIGT ord på de siffrorna. Sen förstår jag inte hur de kan fått in "hönsro" men inte "trosor"...
Men jag har lagt in så många ord i min T9 nu så det är otroligt hur många ord jag har på varje sifferkombination.
Citera
2007-12-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boone

har inte det på min samsung x( men samsung är samsung, inte som dom andra, där emot finns massförstörelsevapen, massförstörelsevapencentral med på alla mobiler jag testat på xD
Citera
2007-12-03, 21:32
Medlem
ariers avatar
negerhora och incest är även 2 favoriter!
Citera
2007-12-04, 03:51
Medlem
Borgeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_med_k

Har jag också upptäckt. Men det behöver nödvändigtvis inte vara ett ord, kan vara början till ett ord som kan skrivas, men inte ges som förslag.

Kan tänka mig att i dubbelfitta fallet kan det vara så att t9 skaparna tänkt sig att det är början av ett ord som "jätte" t.ex. och att istället för att skapa en stor mängd ord som i exemplet med jätte skulle bli:
Hög - Jättehög
Lång - Jättelång
Snabb - Jättesnabb
Osv...

Så har man lagt in ordet "jätte" att kunna läggas in framför alla andra ord i ordlistan, alternativt ett visst antal utvalda ord.

Men vad vet jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in