Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-15, 18:08
  #1
Medlem
Vad är serialbox
http://www.serialz.to/serialbox.html
Är det någon form av klient som kopplar upp sig mot en databas fylld med serials.
Sen så får man de flesta applikationer endast med serial?
Ingen internet check med serial, utan man tankar en trial (som är fulla programmet) och kör sedan in serial och VIPS så har man full tillgång till allt?
2007-06-15, 18:22
  #2
Medlem
Grisbrottarens avatar
Serialbox är en databas med serials till de flesta mac-program som finns där ute. För att kunna läsa databasen behöver du ett särskilt program, antingen det äldre SerialSeeker eller det modernare iSerial.
Skillnaden mellan läsarna är att iSerial kontaktar MacUpdate, så att du får info om programmen det finns serials till och kan ladda ner den senaste versionen av programmet. SerialSeeker är i gengäld något snabbare, då det inte kopplar upp sig mot nätet.
Databasen har du dock för båda på din egen hdd, om du ser till att ladda ner den nyaste varje månad.
2007-11-23, 18:19
  #3
Medlem
FM 8.01 crack?

jag kanske ska ställa denna fråga i någon annan del av forumet men tyckte det var mest nartuligt att posta här eftersom det är football manager 8.01 patchen för mac jag frågar om.
men nu till frågan.. fm patchen kom ut i torsdags och jag laddade hem den och installerade men när jag startar fm så står det att skivan inte är i? måste jag ha en speciell crack för 8.01? och om.. var hittar jag den?
2007-11-24, 10:36
  #4
Medlem
Den stora crack och serienummertråden

Hjälp mig lås upp min Quiktime pro v7.3....
Jag har mac osx tiger och vill få min quiktime att bli Pro. Har letat efter ett serial men hittar inget... skulle vara så glad om någon kunde hjälpa mig..
Mvh
Mr.cloud
2007-11-24, 12:13
  #5
Medlem
systems avatar
Jag har också 7.3 och använde ett serienr jag fann på serialz.to. Det funkade utmärkt även om det inte specifikt var till 7.3.
2007-11-24, 12:23
  #6
Medlem
Nemans avatar
Du har PM.

Har nu låst upp mitt QT till Pro. Kan någon förklara vad skillanden mellan vanliga och Pro-versionen är?
2007-11-24, 13:41
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
jag kanske ska ställa denna fråga i någon annan del av forumet men tyckte det var mest nartuligt att posta här eftersom det är football manager 8.01 patchen för mac jag frågar om.
men nu till frågan.. fm patchen kom ut i torsdags och jag laddade hem den och installerade men när jag startar fm så står det att skivan inte är i? måste jag ha en speciell crack för 8.01? och om.. var hittar jag den?

nähe? men någon som vet hur man kan avinstallera patchen då!?
2007-11-24, 13:48
  #8
Medlem
Funkar inte... någon som kan skriva vilket nummer som kanske funkar?

Vilket av numrena tog du.. har prövat men det funkar inte... tsss..
QT pro kan göra mkt mer... i den kan jag titta på alla andra format oxå tex.
2007-11-24, 13:51
  #9
Medlem
Borde väl gå att installera om hela spelet.. Savesen ligger ju kvar tror jag, eller så får du backupa dom.
2007-11-24, 14:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbe
Borde väl gå att installera om hela spelet.. Savesen ligger ju kvar tror jag, eller så får du backupa dom.
jo men jag har inte kvar .dmg filen :/
2007-11-24, 14:13
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Jag har också 7.3 och använde ett serienr jag fann på serialz.to. Det funkade utmärkt även om det inte specifikt var till 7.3.
vilket serial funkade på din?
2007-11-24, 15:30
  #12
Medlem
siarens avatar
Testa ett par olika så kommer ni med all säkerhet hitta någon som fungerar förr eller senare.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback