• 1
  • 2
2007-11-07, 17:31
Medlem
Georg Lagers avatar
... om man har sex med ett djur om man är gift/har flickvän, vad anser ni? Hur långt ska man gå med djuret för att det i så fall ska räknas som otrohet?
Citera
2007-11-07, 17:35
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
...
Hur långt ska man gå med djuret
...
Heeeeela vägen till psyket.
Citera
2007-11-07, 17:38
Medlem
Krellyans avatar
Det beror ju helt på vad man kommit överens om sinsemellan som alltid, eller hur?

Om min flicka skulle ha sex med en hund skulle jag inte se det som otrohet, men hon åker nog illa kvickt i alla fall
Citera
2007-11-07, 17:44
Medlem
Ja det är väll en överränskommelse mellan dig,tjejen och djuret i fråga vet inte jag om de skulle jag självklart se de som otrohet.
Citera
2007-11-07, 18:01
Medlem
RivenFlushs avatar
Det är ju lite svårt det där eftersom det handlar om en helt annan art...

Regeln brukar annars vara att sex med andra arter inte räknas som otrohet, jämför till exempel med sex med en människa som bor i ett annat postnummerområde som en själv, det är ju inte heller otrohet...

Däremot bör man akta sig för sex med arter som ligger nära människan typ om din tjej vill ha sex med en gorilla som hon bor granne med, där faller det ju eftersom det blir en halv plus en halv typ...

Men en hund är nog lugnt, så mitt råd är bara att köra på särskilt då om hunden gjort inviter till exempel börjat jucka mot ditt ben eller liknande...
Citera
2007-11-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Det beror ju helt på vad man kommit överens om sinsemellan som alltid, eller hur?

Om min flicka skulle ha sex med en hund skulle jag inte se det som otrohet, men hon åker nog illa kvickt i alla fall

Precis min tanke. Vem fan bryr sig om det är otrohet eller inte? Jag är hellre i ett destruktivt förhållande där min partner är otrogen än i ett där tidelag är fullt normalt.

OnT: Jag antar att gränsen går där ni har satt den när det kommer till människor. Alltså anser ni att en kyss är otrohet med en människa lär den således vara det med ett djur också. Men kom ihåg, du kan inte längre skylla på "det var h*n som kysste mig, jag hann inte reagera"
Citera
2007-11-07, 18:12
Medlem
Gumsan84s avatar
Ne de e inte otrohet över huvudtaget!
Citera
2007-11-07, 18:57
Medlem
Vafan Lager, sitter inte du inne?

Tidelag är bara äckligt och sjukt, men otrohet? Njae..
Citera
2007-11-07, 18:59
Medlem
Sugarfrees avatar
Känns mer som filosofi det här. Vem är otrogen med ett djur, sjukt!
Citera
2007-11-07, 19:17
Medlem
tröstgodiss avatar
surt att behöva bli avis på en katt, eller kanske en kyckling...

"men bosse sluta ljug, jag känner på ju på lukten att du varit i bonngården igen, och varför har du klövmärken på halsen..??!"
Citera
2007-11-07, 19:19
Medlem
wreplai06s avatar
hahah herregud, trådskaparen har blivit så desperat att han funderat på att sätta på lilla huskatten i rumpan då hans tjej har tröttnat på honom.
Citera
2007-11-07, 19:24
Medlem
Yanko Pitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
... om man har sex med ett djur om man är gift/har flickvän, vad anser ni? Hur långt ska man gå med djuret för att det i så fall ska räknas som otrohet?
Det är bara vidrigt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in