Var inne på www.jam.se så har dom typ tecknade personer på dom ansvariga. Jag har inte lyckats få till en sån bild själv. Någon som har tips på vad jag ska använda för inställningar och så? Kör mest med paintshop pro men har tillgång till photoshop också. Eller annars kanske jag behöver ha ett helt annat program.
Man kan konverterar bilden till en BMP (/bitmap) och sedan importerar den i Flash som en vektor grafik. Effekten är kul och det är bara att skärmdumpar resultatet.
Man kan konverterar bilden till en BMP (/bitmap) och sedan importerar den i Flash som en vektor grafik. Effekten är kul och det är bara att skärmdumpar resultatet.
Du skulle inte kunna lägga upp ett resultat av detta? Har aldrig testat och har inte möjligheten att testa då jag sitter på jobbet just nu.
Han arbetar dock inte bara med HDR utan har ett helt team som förbereder scenen och ljussätter grymt bra! Finns lite bilder på hans sida tagna bakom hans kamera...
Han arbetar dock inte bara med HDR utan har ett helt team som förbereder scenen och ljussätter grymt bra! Finns lite bilder på hans sida tagna bakom hans kamera...
Jo precis, men han är ju deras "image" utåt Är väl medveten om hur dom arbetar. Mycket imponerade är det!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!