Citat:
Ursprungligen postat av jakoeb
jag tror att jag kan ha samma problem... hade igår 25 gb kvar på ena disken, laddade ner ett spel på 500 mb samt installerade det å då blev det 1 gig samt laddade ner en film på 700 mb, då var det helt plötsligt ytterligare 10 Gb som hade försvunnit.. tog bort lite saker nu å har 30 Gb ledigt får se om det blir ngn ändring.. men om ngn annan lagrar saker på ens dator, hur kan man då se det?
Det bör ju ligga bland allting annat i filsystemet någon stans, det mesta man kan göra är ändå att dölja mappen, om dom inte har något mer avancerat rootkit installerat på din dator, som då förhindrar att applikationer kan se dessa kataloger/filer.
Alternativt kan de spara datan i alternativa dataströmmar (ADS) men det känns ganska otympligt, men man vet ju aldrig.
Windows har ju iofs sina egna systemmappar som man inte kan. System Volume Information, och allt vad de heter. Är ni säkra på att ni har stängt av så att Windows inte använder en viss procent av disken till systemåterställning? Det minns jag åt min HD en gång i tiden.