2007-10-12, 21:53
Medlem
Först och främst vill vi påpeka om att detta inte är Baralillajag som skriver. Vi har tillfälligt lånat hans konto för att så snabbt som möjligt kunna få ut denna information. Om du nu läser detta ber vi så mycket om ursäkt.

Anledningen till att vi väljer att läcka dessa användaruppgifter är för att svenska webbhotell och webbsidor har fått utstå många hackerattacker under den senaste tiden till följd av Lars Vilks satirteckning där muslimernas profet Muhammed framställs som rondellhund. Dessa turkar och muslimer har inte brytt sig det minsta om att det inte är ägarna av dessa webbhotell och webbsidor som ritat denna teckning. Att turkar förstör webbsidor helt utan anledning är ju dock ingenting nytt, därför genomför vi nu en hämndaktion mot dom genom att lämna ut användaruppgifterna till webbsidan ayyildiz.org. Det är en webbsida för turkiska hackare där dom visar upp vilka sidor dom lyckats förstöra och där det dessutom diskuteras tekniker för att kunna förstöra så många webbsidor som möjligt.

Tråkigt nog är lösenorden krypterade med MD5 och har dessutom blivit saltade, men alla salts finns med i listan och ni kan använda programmet PasswordsPro för att knäcka dessa. Så här är uppgifterna i filen strukturerade:
ID<::>användarnamn<::>e-post<::>IP<::>lösenord (krypterade med MD5 + salt)<::>salt

Här kan ni ladda ner användaruppgifterna: http://rapidshare.com/files/62103297/Ayyildiz.txt.html

/Några som har tröttnat på turkiska hackare.
2007-10-12, 22:03
Bannlyst
Ingen som är intresserad av att sänka själva sidan med en fin liten hälsning från sverige, så har vi snart startat ett ITkrig
2007-10-12, 22:07
Medlem
xxxandors avatar
Kan dom verkligen varit så här många hackers??
Tycker det verkar lite mycket.
2007-10-12, 22:09
Medlem
Snacka om att jag avundas "Baralillajag".
Varför kunde ni inte ha använt mitt konto?

Well... jag kan inget göra, så jag önskar lycka till.
2007-10-12, 22:10
Medlem
raxmouses avatar
Schyst

Även fasst jag inte är så inne på det här, men ni som har kunskapen får jätte gärna göra lite åt mig med
2007-10-12, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Snacka om att jag avundas "Baralillajag".
Varför kunde ni inte ha använt mitt konto?

Well... jag kan inget göra, så jag önskar lycka till.
Nu förstår jag inte riktigt
Nån loggar in på hans konto utan hans tillåtelse och du avundas?
Betyder inte det att hans konto hackats?
2007-10-12, 22:12
Medlem
xxxandors avatar
Vad kan vi göra med deras ip-adresser och e-mail adresser?
kom med förslag.
2007-10-12, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Vad kan vi göra med deras ip-adresser och e-mail adresser?
kom med förslag.
Om man har email+ lösenord så kan man alltid tömma deras mail inboxar från allt värdefullt, såsom torrentkonton, paypal konton osvosv
2007-10-12, 22:18
Medlem
p4nd0ras avatar
Blir tårögd när jag ser sånt här
Så jävla skönt när sånt här fint händer
2007-10-12, 22:21
Medlem
xxxandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Black
Om man har email+ lösenord så kan man alltid tömma deras mail inboxar från allt värdefullt, såsom torrentkonton, paypal konton osvosv
Okej,

Vet ni något enkelt program som jag kan använda för att få fram deras lösen
som är saltade?
Ett program för amatörer menar jag då.
2007-10-12, 22:23
Medlem
Bara hoppas någon/några kör något skojsigt med den där infon nu!
2007-10-12, 22:35
Medlem
(krypterade med MD5 + salt)<::>salt?

Vad är det det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in