Vi jobbar just nu med att fixa sökfunktionen. Detta är högprioriterat och enligt teknikerna ska det vara åtgärdat innan veckan är slut. Vi anser att detta är lika allvarligt som er användare, och vi hoppas att det ska vara fixat så snart som möjligt. Återkommer när jag veta mera.
Försiktig fråga: innebär detta att även nya inlägg-knappen är inkluderad i detta? Det borde den ju vara, men eftersom den för mig känns betydligt mer högprioriterad än sök så ville jag vara säker.
Försiktig fråga: innebär detta att även nya inlägg-knappen är inkluderad i detta? Det borde den ju vara, men eftersom den för mig känns betydligt mer högprioriterad än sök så ville jag vara säker.
Jag förstår att ni arbetar hårt med detta, men ni ska veta att ni gör en god gärning... Jag känner mig handikappad utan "nya inlägg".
Jag är emellanåt på FB när jag arbetar och jag vill inte leta igenom alla inlägg som jag redan läst, utan jag vill se det som är nytt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!