Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-12, 17:34
  #1
Avstängd
chris_666000s avatar
Skulle vilja veta lite saker om growboxarna från elefanten, så här kommer lite frågor jag skulle uppskatta om nån kan svara på.

Det är den vanliga growboxen som ska vara mexican.

Jag vägde upp ca 40 grams högar när dom var färska och har nu torkat och lagt in i kylskåpet.

Ville testa potensen nu i helgen men var ju trög och hadde trippat 0.7 gram copelandia dagen innan så toleransen måste vara grymt hög för jag tog 4 gram torkade mexican cubensisar och gjorde Te på. fick verkligen inte alls mycket effekt.

så....

Fråga 1
Hur mycket behöver man äta för komma nånstans mellan level 2-3 av dom hemmaodlade svamparna. dom är ju inte torkade lika prof som elefanten gör så dom kanske tappa en viss potens eller?

Fråga 2
Hur har ni blivit på 4 gram av dessa svampar som varit hemodlade?(när dom har torkat)

Anledningen jag undra med är för jag vill inte slösa bort en tripp med att den blir för svag eller för stark så vill jämföra lite med er som odlat själva dessa och ge mig lite råd.

Tack på förhand
Citera
2007-09-12, 19:06
  #2
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris_666000
Skulle vilja veta lite saker om growboxarna från elefanten, så här kommer lite frågor jag skulle uppskatta om nån kan svara på.

Det är den vanliga growboxen som ska vara mexican.

Jag vägde upp ca 40 grams högar när dom var färska och har nu torkat och lagt in i kylskåpet.

Ville testa potensen nu i helgen men var ju trög och hadde trippat 0.7 gram copelandia dagen innan så toleransen måste vara grymt hög för jag tog 4 gram torkade mexican cubensisar och gjorde Te på. fick verkligen inte alls mycket effekt.

så....

Fråga 1
Hur mycket behöver man äta för komma nånstans mellan level 2-3 av dom hemmaodlade svamparna. dom är ju inte torkade lika prof som elefanten gör så dom kanske tappa en viss potens eller?

Fråga 2
Hur har ni blivit på 4 gram av dessa svampar som varit hemodlade?(när dom har torkat)

Anledningen jag undra med är för jag vill inte slösa bort en tripp med att den blir för svag eller för stark så vill jämföra lite med er som odlat själva dessa och ge mig lite råd.

Tack på förhand

Vänta en till två veckor mellan varje tripp.
Tror inte torkningen spelar jättemycket roll, vet dock att 40 gram färska blir c:a 4 gram torkat.
4 gram svamp är tokmycket. Catclaw kanske skulle säga något annat dock...
Finns uträknare som tar fram exakt hur mycket svamp du ska ta för att nå en viss level, tror det finns länkat på knarkkorvens sida ( googla "svampinfo" ).
Citera
2007-09-12, 19:27
  #3
Avstängd
chris_666000s avatar
jo jag vet att man ska vänta brukar normalt vänta 4 veckor men var helt enkelt för nyfiken hur stark tolleransen var kokade te på 4 gram och hände inte så mycket slängde då i mig kanske 0.2gram copelandia då blev jag trippad iofs men inte alls så intensivt som dagen innan. var ju den tråkiaste trippen jag har haft med. allt stod stilla och hadde inget och göra . så var bara att sita och vänta ut det i tristess eftersom jag inte hängde med tvn eller nått.

man lär ju sig av sina misstag hehe

Få bli 2 gram till och börja med då sen får man välk fylla på efter 1,5 timmar om det inte händer så mycket nästa gång.

JO sett att catclaw gillar starka doser. jag är helt klart med nyfiken på det men är det alltid så på större doser att tankarna nästan bara bli jobbiga eller? då är det ju inget kul. kanske behöver mer så man når nån egodöd. då borde ju det jobbiga försvinna med eller hehe
Citera
2007-09-12, 23:34
  #4
Medlem
Swibbans avatar
4g hemodlad cubensis fick mig att ligga å gurgla under hela peaken för att sedan inte fatta vad som hänt så visst är det potenta grejer!
Citera
2007-09-13, 00:09
  #5
Medlem
chilloutcowboys avatar
kanske är världens dummaste fråga
men vad menas med egodöd?
Citera
2007-09-13, 00:19
  #6
Medlem
Veneficuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilloutcowboy
kanske är världens dummaste fråga
men vad menas med egodöd?
Of-T

Ditt ego upplöses. Du är alltså inte längre medveten om att du är en fysisk kropp. Du är en del av allt. En del av världen runt om kring dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback