• 1
  • 2
2007-08-28, 18:02
Medlem
Tjena.
Söker något bluetooth hack där man kan komma in i deras mobil utan dem märker de.
För på dem jag hittat så måste de acceptera.

Så hoppas någon vet något sånt program.
Citera
2007-08-28, 19:05
Bannlyst
Vad heter det programmet du har? Kan du länka?
Citera
2007-08-28, 19:39
Medlem
Idag finns det väl inte riktigt några program som du kan ta dig direkt in utan att dem måste acceptera, Kanske något som man får alla sms/telefonbok men inte kommer in och kan styra. Påtal om det här så provade jag mitt program i skolan idag. Det visade sig att jag hittade folk i klassrummet bredvid och självklart är jag igång. Börjad med att så bort ljudlös och satte på musik på hög volym och tog upp en ruta med Noob, Man kunde höra musiken enda in i vårat klassrum haha. Men sen stängde han/hon nog av mobilen.
Citera
2007-08-28, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Idag finns det väl inte riktigt några program som du kan ta dig direkt in utan att dem måste acceptera, Kanske något som man får alla sms/telefonbok men inte kommer in och kan styra. Påtal om det här så provade jag mitt program i skolan idag. Det visade sig att jag hittade folk i klassrummet bredvid och självklart är jag igång. Börjad med att så bort ljudlös och satte på musik på hög volym och tog upp en ruta med Noob, Man kunde höra musiken enda in i vårat klassrum haha. Men sen stängde han/hon nog av mobilen.

haha länka till det programmet
Citera
2007-08-28, 19:44
Medlem
marxs avatar
Citat:

Du MÅSTE länka. eller skicka via msn eller vad som helst
Citera
2007-08-28, 20:11
Medlem
Citat:

Som sagt, LÄNKA!
Citera
2007-08-28, 20:42
Medlem
Mountain Dews avatar
Skulle inte heller säga nej till en länk till programmet! Verkar vara något att testa
Citera
2007-08-28, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mountain Dew
Skulle inte heller säga nej till en länk till programmet! Verkar vara något att testa

http://flashback.info/showthread.php?t=506709
Citera
2007-08-28, 21:46
Medlem
Mountain Dews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
http://flashback.info/showthread.php?t=506709
TACK!
Citera
2007-08-28, 22:06
Medlem
De är de programmet jag har. Men där måste de ju accepterera. Men de är jävligt skojj om de gör de :P
Citera
2007-08-28, 22:19
Medlem
Testade förut och då var man tvungen att skriva in samma 4siffrig pinkod för att lägga till i mina enheter... gjorde jag helt fel lr vad? XD
Citera
2007-08-28, 22:30
Medlem
Nej. man använder oftas koden 0000 på de
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem