Även om jag anser att politisk våld är fel så kan jag inte annat än att tycka det är rätt åt dom. Anser ni att det var rätt åt Ung Vänster (som annars inte direkt motverkar politiskt våld)?
(Visste inte om jag skulle posta i PI eller här, Mod får gärna flytta om det va fel)
Även om jag anser att politisk våld är fel så kan jag inte annat än att tycka det är rätt åt dom. Anser ni att det var rätt åt Ung Vänster (som annars inte direkt motverkar politiskt våld)?
(Visste inte om jag skulle posta i PI eller här, Mod får gärna flytta om det va fel)
Det jag undrar är hur de vet att det var nazister? Skulle kunna vara ett gäng pygméer, stormoguler, dalkullor eller vättar.
Så mycket för demokratin och mångkulturens kämpar. När de möter lite motstånd springer de som små flickor, och vad är det för ynkryggar som lämnar en blodig kamrat på backen, för jag antar att de minst var 15st på deras spelning, och då ska man faen klara av att stå upp för sina kamrater, och inte låta dessa ligga och blöda på marken. Iof är det betryggande med vetskapen att det är dessa som ska utgöra frontlinjen tillsammans med AFA som är erkänt fega.
Det är ju inte ANTIFA som har blivit attackerade, utan Ung Vänster. Vad jag vet är det inte riktigt samma skrot och korn? Jag tycker att dom ska få ha sina konserter, så kan högerpartierna få ha sina.
Visserligen ger jag inte ett skit för så kallade "anti-rasister" med utländska efternamn, men av principskäl så kan jag inte stödja denna aktion.
Så mycket för demokratin och mångkulturens kämpar. När de möter lite motstånd springer de som små flickor, och vad är det för ynkryggar som lämnar en blodig kamrat på backen, för jag antar att de minst var 15st på deras spelning, och då ska man faen klara av att stå upp för sina kamrater, och inte låta dessa ligga och blöda på marken. Iof är det betryggande med vetskapen att det är dessa som ska utgöra frontlinjen tillsammans med AFA som är erkänt fega.
/mvh Ikh
Dom följde bara den olympiska KGB tanken att det viktigaste är inte att vinna utan att delt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!