2007-08-26, 01:13
Medlem
BaldiNs avatar
http://www.aftonbladet.se/stockholm/article633585.ab

Även om jag anser att politisk våld är fel så kan jag inte annat än att tycka det är rätt åt dom. Anser ni att det var rätt åt Ung Vänster (som annars inte direkt motverkar politiskt våld)?

(Visste inte om jag skulle posta i PI eller här, Mod får gärna flytta om det va fel)
Citera
2007-08-26, 01:22
Medlem
Ladidas avatar
Jag flyttar den här till Politik Inrikes.

Krim---->Politik Inrikes.

/Mod.
Citera
2007-08-26, 01:23
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldiN

Även om jag anser att politisk våld är fel så kan jag inte annat än att tycka det är rätt åt dom. Anser ni att det var rätt åt Ung Vänster (som annars inte direkt motverkar politiskt våld)?
Lite roligt är det ju.
Citera
2007-08-26, 01:23
Medlem
othalas avatar
Haha dethär är ju underbart! Blotta rubriken framkallar ju gapflabb, "Blodig nazi-attack mot konsert" Bättre upp om ordet "shock" hade funnits med.
Citera
2007-08-26, 01:27
Medlem
ÜberHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldiN

(Visste inte om jag skulle posta i PI eller här, Mod får gärna flytta om det va fel)

Det jag undrar är hur de vet att det var nazister? Skulle kunna vara ett gäng pygméer, stormoguler, dalkullor eller vättar.
Citera
2007-08-26, 01:33
Medlem
ikhs avatar
Så mycket för demokratin och mångkulturens kämpar. När de möter lite motstånd springer de som små flickor, och vad är det för ynkryggar som lämnar en blodig kamrat på backen, för jag antar att de minst var 15st på deras spelning, och då ska man faen klara av att stå upp för sina kamrater, och inte låta dessa ligga och blöda på marken. Iof är det betryggande med vetskapen att det är dessa som ska utgöra frontlinjen tillsammans med AFA som är erkänt fega.

/mvh Ikh
Citera
2007-08-26, 01:50
Medlem
Arkhons avatar
Det är ju inte ANTIFA som har blivit attackerade, utan Ung Vänster. Vad jag vet är det inte riktigt samma skrot och korn? Jag tycker att dom ska få ha sina konserter, så kan högerpartierna få ha sina.

Visserligen ger jag inte ett skit för så kallade "anti-rasister" med utländska efternamn, men av principskäl så kan jag inte stödja denna aktion.
Citera
2007-08-26, 02:02
Bannlyst
Såhär skulle det aldrig låta på flashback om det skulle varit sverigedemokrater som attackerats av AFA...
Citera
2007-08-26, 02:05
Medlem
skinner5000s avatar
Att attackera politiska möten sådär och andra möten för den delen också är aldrig rätt tycker jag.

Däremot undrar man ju hur de vet att det är nazister...
Citera
2007-08-26, 02:07
Medlem
Fyllekalass avatar
Två ord (fast en förkortning): GJ!
Citera
2007-08-26, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Däremot undrar man ju hur de vet att det är nazister...

Finns det några andra realistiska förslag?
Citera
2007-08-26, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Så mycket för demokratin och mångkulturens kämpar. När de möter lite motstånd springer de som små flickor, och vad är det för ynkryggar som lämnar en blodig kamrat på backen, för jag antar att de minst var 15st på deras spelning, och då ska man faen klara av att stå upp för sina kamrater, och inte låta dessa ligga och blöda på marken. Iof är det betryggande med vetskapen att det är dessa som ska utgöra frontlinjen tillsammans med AFA som är erkänt fega.

/mvh Ikh

Dom följde bara den olympiska KGB tanken att det viktigaste är inte att vinna utan att delt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in