2007-08-07, 20:45
Medlem
Nemesis1s avatar
Multiversum - Punda Loss:
http://www.youtube.com/watch?v=x9G5ETaFAY4

Punda Loss var den första låten som Multiversum spelade in och antagligen så är Punda Loss också vår mest kända låt... Låten, som från början är en uppspeedad version av Eddie Meduzas Ragga Runt med utbytt text har bland annat covrats av Eddie Nilsson, en tributartist till Eddie Meduza... Men det var på FB som Punda Loss från början spreds, och därför har jag nu slängt ihop en video tillägnad FB's pundare... Denna musikvideo innehåller knarkiga bilder och videoklipp från dessa medlemmar:
Här är annars låten i mp3-format:
http://www.multiversumnet.com/Multiv...Punda_Loss.mp3

Och här är låttexten:
Citera
2007-08-07, 22:35
Bannlyst
Hahaha, Nemesis1 has done it again! Vågar man be om endast rörliga bilder i nästa video?
Citera
2007-08-07, 22:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilprincipino
Hahaha, Nemesis1 has done it again! Vågar man be om endast rörliga bilder i nästa video?
Det var ursprungligen meningen att jag skulle ha med fler rörliga klipp, men det är så få Flashbackare som har fångat sina eskapader på video... Och de som har gjort det har dessutom ofta gjort det med urusel bildkvalitet i ett format som inte går att konvertera in i Adobe Premiere... =(
Citera
2007-08-08, 01:35
Medlem
relisals avatar
Muhaha

Vackert vackert

Är fullängdaren klar ännu? ;D
Citera
2007-08-08, 01:45
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relisal
Muhaha

Vackert vackert

Är fullängdaren klar ännu? ;D
JA! Fullängdaren är klar! Men tyvärr får man ju inte bedriva försäljning av något här på FB, så allt jag kan säga är att du kan skicka PM till användaren Ado0 så får du mer information om skivan (alltså om låtar och sånt, ingen direkt uppmaning till att köpa!)...
Citera
2007-08-08, 02:02
Medlem
relisals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
JA! Fullängdaren är klar! Men tyvärr får man ju inte bedriva försäljning av något här på FB, så allt jag kan säga är att du kan skicka PM till användaren Ado0 så får du mer information om skivan (alltså om låtar och sånt, ingen direkt uppmaning till att köpa!)...

Vilket bolag ligger ni under?

Jag trodde att ditt musikprojekt skulle vara till allmänhetens förfogande.. dvs att man skulle kunna tanka hem alla låtarna på er hemsida :P

Peace!!
Citera
2007-08-08, 02:54
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relisal
Vilket bolag ligger ni under?

Jag trodde att ditt musikprojekt skulle vara till allmänhetens förfogande.. dvs att man skulle kunna tanka hem alla låtarna på er hemsida :P

Peace!!
Tyvärr äger jag inte rättigheterna att ge bort all musik gratis... =/

Dock är det ingen skivbolag som har dem, utan andra halvan av tvåmannabandet som spelade in skivan... Vi har lite delade meningar om hur vi skall distribuera musiken, men jag håller annars med dig, jag skulle gärna lägga upp all musik som vi spelat in gratis på mp3...
Citera
2007-08-08, 03:55
Medlem
toMishs avatar
Riktigt härlig låt och musikvideo, men jag tycker att sången borde vara högre, då texten och sången är det häftigaste.
Citera
2007-08-08, 08:05
Medlem
HetaHettans avatar
det går ju inte att ladda hem mp3 versionen
Citera
2007-08-08, 10:30
Medlem
PAJasss avatar
härligt trodde inte den skulle bli klar så snabbt!
tack för att man fick vara med iallafall;D
Citera
2007-08-08, 10:36
Medlem
HetaHettans avatar
funkade på min andra dator
den här kan vara lite knäpp ibland
Citera
2007-08-08, 16:05
Bannlyst
Vem kan den dansande nakna tjejen vara?
Citera