• 1
  • 2
2007-07-29, 17:34
Medlem
Technes avatar
Jag och flera av mina kompisar har känt under och efter ett e rus att det är extremt svårt - nästan omöjligt- att pissa. Skulle därför vara tacksam om ni kunde komma med lite tips om de bästa sätten att få igång pissningen igen.
Känslan av att vara pissnödig och inte kunna pissa kan ibland förstöra halva ruset för mig.

Det som funkat bäst hittils är att ha en rinnande vattenkran på under tiden, men det är inte alltid det funkar dessutom är det inte alltid det finns en kran i närheten... Så hit me with era bästa pisstips!
Citera
2007-07-29, 18:18
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techne
Jag och flera av mina kompisar har känt under och efter ett e rus att det är extremt svårt - nästan omöjligt- att pissa. Skulle därför vara tacksam om ni kunde komma med lite tips om de bästa sätten att få igång pissningen igen.
Känslan av att vara pissnödig och inte kunna pissa kan ibland förstöra halva ruset för mig.

Det som funkat bäst hittils är att ha en rinnande vattenkran på under tiden, men det är inte alltid det funkar dessutom är det inte alltid det finns en kran i närheten... Så hit me with era bästa pisstips!

Har aldrig hänt mig, men eftersom e är väldigt uttorkande så borde väl ett tips vara att dricka mycket vatten vilket borde göras iallafall.
Citera
2007-07-29, 18:25
Medlem
Technes avatar
Tror inte det är en så bra idé att dricka mer, med tanke på att vi ser till att dricka måttligt. Har själv råkat vattenförgifta mig, eftersom jag drack för mycket under ett rave utan att kunna pissa...

Tack iaf!
Citera
2007-07-29, 18:48
Medlem
Lommis avatar
Att inte kunna pissa beror väl på att kroppen är så kraftigt överhetad att den stänger av njurarna vilket leder till att inget piss kan produceras. (?)

Och det är väl ett symptom på överdos

Så den enda lösningen jag kan komma på är väl att ha ett större tidsintervall mellan gångerna ni tar e och då förhoppningsvis klarar ni er på mindre tabletter.

Nu är jag ju knappast någon expert men det här är min gissning
Citera
2007-07-29, 21:03
Bannlyst
Det händer mig på tjack ibland men aldrig på E.. Jag brukar sitta på toan en stund typ 10-15 min sen kommer det och det forsar piss

Lycka till!
Citera
2007-07-29, 21:05
Medlem
Bob-Dylans avatar
Händer mig alltid dagen efter på tramadol, det är ett helvete.
Men som en föregående skribent, troligen OD:ar du.
Citera
2007-08-02, 07:15
Medlem
Sätt på vattenkranen, tänk på vattenfall & dyligt. Snacka gärna med nån polare i mobilen för att glömma bort vad du fokuserar på hehe...
Citera
2007-08-02, 14:37
Medlem
Ketoganzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Det händer mig på tjack ibland men aldrig på E.. Jag brukar sitta på toan en stund typ 10-15 min sen kommer det och det forsar piss

Lycka till!

Händer mig ganska ofta på tjack faktiskt, man är sjukt pissnödig, ner med handen i byxan, hittar inte den stackars krigaren som gått och lagt sig, och när jag väl hittar den kan jag sitta/stå där i 15 minuter innan det kommer, då brukar det för övrigt komma ungefär 2 cl max. droppar lite sen klart..

helt sjukt. och detta är oavsett hur mkt jag tagit. räcker ibland att jag bara tar en liten pyttelina för att orka gå på en bio lixom.
Citera
2007-08-02, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketoganz
Händer mig ganska ofta på tjack faktiskt, man är sjukt pissnödig, ner med handen i byxan, hittar inte den stackars krigaren som gått och lagt sig, och när jag väl hittar den kan jag sitta/stå där i 15 minuter innan det kommer, då brukar det för övrigt komma ungefär 2 cl max. droppar lite sen klart..

helt sjukt. och detta är oavsett hur mkt jag tagit. räcker ibland att jag bara tar en liten pyttelina för att orka gå på en bio lixom.

Mm samma här! fast när de väl kommer piss så känns det som det aldrig ska sluta typ haha
Citera
2007-08-14, 20:09
Medlem
mesmerizes avatar
pallar inte läsa alla inlägg och se ifall nån har skrivit om samma metod jag brukar använda men såhär gör jag:

Först och främst brukar jag sitta ned, eftersom jag får så dålig balans när jag peakar, och så försöker jag slappna av, ta några djupa andetag. När jag känner att jag är tillräckligt lugn tänker jag på vattenfall eller ibland en rinnande vattenkran. Efter lite träning så går det!
Citera
2008-01-17, 12:19
Medlem
WalkItOuts avatar
hur är det att bajsa då?
Citera
2008-01-17, 12:23
Medlem
NostradamusJRs avatar
Ett finger i arslet och stimulera prostatan lite så ska du se att pisset kommer flödandes! Visst kan det ta emot att göra en så pass "homosexuell" handling men du kan ju alltid göra något kul utav det! T.ex gå fram till dina polare och säg "smell my finger" han kommer ju troligvis lita på dig om han är Ead.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in