• 1
  • 2
2007-07-29, 03:18
Medlem
snori_noris avatar
Hej har för ca en timme sedan satt en panna tjack i armen. När ruset slog så fick jag en dunkande extrem huvudvärk:: kan dtta vara farligt? Jag känner mig även trött; men endå påtend. Ska jag vara orolig eller kan jag lungt festa vidare??
Citera
2007-07-29, 15:45
Medlem
buddsans avatar
helt enkelt kanske för mkt av det goda eller utbankat med nått du fick reaktion på... brukar inte va farligt går öer efter ett tag.
Citera
2007-07-29, 16:34
Medlem
Citronpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snori_nori
Hej har för ca en timme sedan satt en panna tjack i armen. När ruset slog så fick jag en dunkande extrem huvudvärk:: kan dtta vara farligt? Jag känner mig även trött; men endå påtend. Ska jag vara orolig eller kan jag lungt festa vidare??

Låter mer som en överdos. DEt brukar ge huvudvärk och trötthet hos mig i alla fall.

Om du upplever förlamning i kroppsdelar, känselnedsättningar, poblem med motoriken, synrubbningar, sluddrigt tal, svårigheter att förstå språk, balansproblem eller kräkningar kan det vara tecken på en hjärnblödning.
Citera
2007-07-29, 17:10
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronpaj

Om du upplever förlamning i kroppsdelar, känselnedsättningar, poblem med motoriken, synrubbningar, sluddrigt tal, svårigheter att förstå språk, balansproblem eller kräkningar kan det vara tecken på en hjärnblödning.

Låter som en redig fylla alltså
Citera
2007-07-29, 22:40
Medlem
Avgrunds avatar
du behöver inte vara orolig tror ja. det där har hänt kompisar till mei också, verkar vara ganska vanligt att man ibland får huvudverk när man skjuter!
Citera
2007-07-29, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Låter som en redig fylla alltså
Haha

Är inte så mycket att oroa sig om, liksom inget du kan göra åt det ändå. Har du fått hjärnblödning så har du, lika bra att bara ta det lugnt istället.
Citera
2007-07-30, 01:04
Bannlyst
Inte bara hjärnblödning.. du kan få såkallade "fantomkänslor" (folk med amputerade lemmar känner kli eller stick i den amputerade lemmen) i armar som du annars borde haft på ryggen!

+ Att om du inte ligger uppochned ett tag så allt blod kommer till huvet så kan hjärnan anmäla dig för vållande till hjärnas död..
Citera
2007-07-30, 01:57
Bannlyst
Läskit, har varit med om exakt samma sak. Hade tagit sub 3 dagar sen på tredje dagen käkade jag 3 puckar sen när det la sig drog jag lite tjack. Då kändes det som huvet fylldes med blod, kändes som jag skulle bli förlamad, extrem trötthet, kräktes, huvudvärk osv. Jag ringde till akuten och frågade massa. Jag trodde jag skulle dö av hjärnblödning. Men det gick över dagen efter. Va 2 veckor sen nu.
Citera
2007-07-30, 10:15
Bannlyst
ibland får man extrem huvudvärk av tjacket. Behöver inte bero på för mkt av det goda utan vissa får det av visst tjack. har fått det 2 ggr och då tog jag inte mer än en 0,1:a-0,15 så mängden är inte avgörande .. det kan dock spela viss roll eftersom tjacket jag fick skallebank av var jävligt starkt.

Citat:
Citera
2007-07-30, 12:40
Medlem
likeithards avatar
exakt vad var det som var så fel med mitt svar att det tvunget skulle raderas igentligen?!

PM eller ett öppet svar med en riktigt bra förklaring uppskattas.
Citera
2007-09-14, 05:14
Medlem
silmiens avatar
Citat:

hände samma sak för mig, men då vart de 4-5hg sköljpåsar med ca.25cl vatten, var vaken på den dosen i 3 dagar, och dunkade i mitt huvud och ryckte i musklerna bak i nacken
Citera
2007-09-14, 05:38
Medlem
StorMammas avatar
Mn farbror dog 28 år gammal efter en panna, vid obduktionen så upptäckte de en pytteliten missbildning av några blodkärl i skallen, som tog livet av honom.

Det höjer ju blodtrycket.

Han skulle gå och lägga sig och kolla på tv med sambo, de kramade varandra när han föll ihop med som hon berättade "Ett konstigt" snarkljud. Tjejen trodde att han skojade, men det var tyvärr inte sant.

Läkarna sade att han var död innan han träffade soffkuddarna.

*Poff*

Kul för henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här