• 1
  • 2
2007-07-27, 20:58
Medlem
har en tjejkompis som är lite skrajj för att dra i näsan så när vi andra gubbar går loss o har skoj så tar hon en cigg slickar lite på rullar så de fastnar lite.. har de någon som helst effekt alls är de någe nåt mer än farligt?

tacksam för svar
Peace alla
Citera
2007-07-27, 21:14
Medlem
Shroomiezs avatar
Det går, men effekten är urusel, be henne bomba istället?
Citera
2007-07-27, 21:25
Medlem
Wesslanos avatar
Jupp, kass effekt.

Slöseri på tjack, tid och hennes lungor, dom tar stryk som fan.
Bomba istället.
Citera
2007-07-28, 00:12
Bannlyst
Haha, röka pulver i en cigg? Lägg det på folie istället och elda under.
Citera
2007-07-28, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Haha, röka pulver i en cigg? Lägg det på folie istället och elda under.
Spelar väl ingen roll när det gäller tjack då det inte har någon effekt vid rökning, vad jag vet. Meth går ju annars bra att röka på alla sätt och vis.
Citera
2007-07-28, 05:29
Medlem
Aaah okaj tacksam för alla svar jag fått och då var mina aningar sanna då.. inge speciell effekt o bara lungorna som tar skit..

läste nånstanns att de ska va livsfarligt i och med att de går direkt ner i lungorna kan de stämma nån som vet? :P

peace
Citera
2007-07-28, 19:02
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnick
Spelar väl ingen roll när det gäller tjack då det inte har någon effekt vid rökning, vad jag vet. Meth går ju annars bra att röka på alla sätt och vis.
Jag satt o freebasade mängder av Mdma kristaller och Amfetamin. Vad jag vet så gav tjacket effekt. Tillochmed med en liten skjuts. Fast smaken av bränt tjack var fördjävlig
Citera
2007-07-28, 20:00
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
Jag satt o freebasade mängder av Mdma kristaller och Amfetamin. Vad jag vet så gav tjacket effekt. Tillochmed med en liten skjuts. Fast smaken av bränt tjack var fördjävlig
Att röka freebase är inte att röka en drog från folie, utan att röka basformen... Amfetaminbas är en flytande olja och lär gå riktigt bra att röka (eller förånga)... Men om vanligt amfetaminsulfat går att röka vet jag inte; hur som helst så är rökning nog det minst hälsosamma av de vanliga sätten att inta drogen... Oralt, intravenöst, rektalt, nasalt - alla dessa sätt är mindre skadliga för kroppen än att röka!
Citera
2007-07-28, 23:50
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Att röka freebase är inte att röka en drog från folie, utan att röka basformen... Amfetaminbas är en flytande olja och lär gå riktigt bra att röka (eller förånga)... Men om vanligt amfetaminsulfat går att röka vet jag inte; hur som helst så är rökning nog det minst hälsosamma av de vanliga sätten att inta drogen... Oralt, intravenöst, rektalt, nasalt - alla dessa sätt är mindre skadliga för kroppen än att röka!

Varför tror du det? Att det är mer skadligt å röka tjack asså.
Citera
2007-07-29, 01:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
Varför tror du det? Att det är mer skadligt å röka tjack asså.
Det skadar lungorna big time... Hals-, lung- och tandproblemen som orsakas av rökning kan vara en stor bidragande orsak till demoniseringen av "crystal meth" (metamfetamin) i USA...
Citera
2007-07-29, 01:32
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Det skadar lungorna big time... Hals-, lung- och tandproblemen som orsakas av rökning kan vara en stor bidragande orsak till demoniseringen av "crystal meth" (metamfetamin) i USA...

du glömde hasch
http://www.youtube.com/watch?v=C8YVKxDZw7U
Citera
2007-07-29, 13:11
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:

okej, men jag är ändå skeptisk, av okänd anledning, alltså om man röker mycket flera gånger per dag så kan ja tänka mig att de kan bli lite problem på sikt, om man inte gör annat som motverkar ohälsan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in