kaske i helgen redan.. annas nästa vecka på festival!
Vad ska jag tänka på?
Hur vet jag hur mkt jag ska ta? hur länge räcker 1g?
hur länge räcker en "dos"
AT kan va förjävlig har jag hört! Finns de nått å göra åt den?
Hur stor skillnad är det mot Ephedrine?
Har läst l ite om "bomba" hur går de till? man lägger en viss dos på ett papper o sväljer skiten?
hur lång tid tar de innan de verkar(bode genom momb o snorta.) menar fall man tog en för litne dos.
o om man får de i måse, hur fan räknar man då ut upp hur mkt man ska ta?
man har ju inte direkt nån våg med sej.
ja de va väl de..
tacsam för svar!
har läst FAQ EN fråga kvar dock.. hur mkt vet jag att att 0,1g är de o inte 0,4 =/
1g så kallat tjack kan vara allt från 0.2g-0.8g amfetamin (ibland säkert ännu mindre) beroende på hur utbankat det är. Med andra ord så skjuter en 0.2 på som fan ibland, ibland känns den knappt
Varje påse man får som är ny vet man inte hur bra det är, därför är man alltid försiktig på första linnan, man känner in sig på just den påsen.
Tycker du ska börja med en lina och snorta med sugrör eller sedel.
Häll ut lite på en spegel och mosa det mot ett kreditkort sen radar du upp
det till en lina. Din första kan vara typ 3mm bred och en 5cm lång. Det kan vara bra för att se hur du reagerar på det. Vänta sedan en halvtimme innan du korrigerar och tar mer om du tycker det tar dåligt.
Snorten känner du av ganska direkt medans bomben tar en stund, flera faktorer spelar roll hur lång stund. Om man käkat precis osv. Learning by doing ...
Då kan du iaf känna dig lugn. Det händer dock inget speciellt om du tar lite för mycket så det är inte toknoga med storleken på linan. När man kan sin påse är det bara känsla, väga behövs inte.
Minska AT:n gör det genom att äta och dricka fast du inte är sugen under rus.
Du måste lära dig din egen kropp hur den funkar, min egen AT är t.ex mycket lindrigare än många andras. Mat eller inte. Ågren lindrar du med huvudet.
Glad musik, glada tankar, komedier på TV:n. Inte deppmusik och ge efter för negativa tankar.
mät upp och ta en tiondel eller 2 tiondelar(0,1-0,2g) och börja med det. Det funkar oftast som det ska och man kan lätt må illa om det blir för mycket på en gång så jobba dig fram. Bomba är bara att du lägger in pulvret i någon tunnt papper, förslagsvis rizzla och sväljer den, slår på ganska snabbt så det finns ingen anledning för dig att snorta om det är något som du inte är så taggad på. Ang AT så står det i faqen hur du botar den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!