2007-07-18, 22:39
Bannlyst
Ansåg ni att snort/bomb , inte fungerar lika bra längre? Lr blire billigiare på nåt sätt?

Är inte tjackis själv,så det är intresant o veta
Citera
2007-07-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
Ansåg ni att snort/bomb , inte fungerar lika bra längre? Lr blire billigiare på nåt sätt?

Är inte tjackis själv,så det är intresant o veta

Hmmm... Menar du panna synonymt till injecera, eller? Här där jag bor kallas det nämligen panna hur man än tar det.
Citera
2007-07-18, 23:05
Medlem
Shroomiezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelliv2k
Hmmm... Menar du panna synonymt till injecera, eller? Här där jag bor kallas det nämligen panna hur man än tar det.

Dito, antar att han refererade till att skjuta.
Citera
2007-07-18, 23:06
Medlem
Porrpojkes avatar
Första gången jag använde tjack var det med kanyl o pump för det var det som erbjöds o funkade fint efter det oxå, fanns perioder då jag sket i verktygen o snortade lr åt det...rus som rus lixom
Citera
2007-07-18, 23:12
Medlem
Dr. Löhks avatar
Hade kanske snortat ett par gånger innan. Kände helt enkelt för att prova på att skjuta. Tycker att det är näst intill två olika droger. Snortade eller bombade jag var det för att få ett jämt, långvarigare rus. Skjöt jag var det för att fån en spark i skallen.

Kan tillägga att jungfrupannan togs med en grön kanyl. Det tycker jag är lite tufft. Inget finlir med små vita nålar här inte.
Citera
2007-07-18, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomiez
Dito, antar att han refererade till att skjuta.

Okej.

Jag började med det för att jag var självdestruktiv. Jag kommer inte ihåg första gången, fick hjälp ett tag, men första gången jag satte den själv är oförglömlig...

Men som sagt, självdestruktivitet var orsaken.
Citera
2007-07-18, 23:41
Medlem
Avgrunds avatar
för att ja var sugen på att testa och hade hört om den omtalande kicken.
sedan den dagen har ja aldri snortat tjack. skulle aldri göra det heller för den delen det är bara IV med tjack som gäller. förstår inte varför vi är så få som tar rykare här på FB? det är ett knark forum och folk som knarkar använder sprutor. men här drar folk bara näsor eller gör bomber vilket ja tycker är tråkigt. är folk så rädda för nålar verkligen? pundarstämplen kan dom ju inte rädda för eftersom alla på fb gillar att kalla sig själv knarkare.

som han ovan tog ja min ljungfru men en fet grön kanyl i en ven en liten bit över handen.
Citera
2007-07-18, 23:46
Medlem
Tog ganska lång tid innan jag vågade sniffa i näsan, sprutorna fanns inte ens på den tiden ingen som ens snackat om de. Men nu har de gått några år man har testat lite tyngre grejjer och så, sen testade en kompis för ett år sen och berättade hur det var, var ändå inte sugen då. Men sen började jag tänka igenom de och bestämde mig för att testa. Så varför jag gjorde det är för att alla säger att det är så jävla bra vilket också va =) Bästa upplevelsen jag haft iaf.
Citera
2007-07-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Första gången jag använde tjack var det med kanyl o pump för det var det som erbjöds o funkade fint efter det oxå, fanns perioder då jag sket i verktygen o snortade lr åt det...rus som rus lixom

Första gången ? what aldrig hört nån som gör detta direkt.

Vadå rus som rus ? Det är ju en väldigt stor skillnad panga en 0,5a är ju inte direkt som att snorta samma mängd. Du får ju inte det underbara ruset på något annat sett.
Citera
2007-07-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
för att ja var sugen på att testa och hade hört om den omtalande kicken.
sedan den dagen har ja aldri snortat tjack. skulle aldri göra det heller för den delen det är bara IV med tjack som gäller. förstår inte varför vi är så få som tar rykare här på FB? det är ett knark forum och folk som knarkar använder sprutor. men här drar folk bara näsor eller gör bomber vilket ja tycker är tråkigt. är folk så rädda för nålar verkligen? pundarstämplen kan dom ju inte rädda för eftersom alla på fb gillar att kalla sig själv knarkare.

som han ovan tog ja min ljungfru men en fet grön kanyl i en ven en liten bit över handen.

Det är väl inte tråkigt att så många använder nålar det är ju ett fördärv, att kalla sig pundare borde dom ju inte heller göra förvisso.

Krävs fan att man tänker igenom det ett bra tag innan man sätter första nålen, tycker jag iaf.
Citera
2007-07-19, 00:03
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanjocke
Det är väl inte tråkigt att så många använder nålar det är ju ett fördärv, att kalla sig pundare borde dom ju inte heller göra förvisso.

Krävs fan att man tänker igenom det ett bra tag innan man sätter första nålen, tycker jag iaf.
ja hade precis fyllt 20 när ja satte första nålen i armen, strax efter det tog ja min ljungfru på heroin. hade ja inte suttit på behandlingshem sen ja var 18 hade ja börjat redan då med IV. att skjuta just tjack är inte mer fördärv än att snorta. bara mycket effektivare och det enda rätta.
Citera
2007-07-19, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
ja hade precis fyllt 20 när ja satte första nålen i armen, strax efter det tog ja min ljungfru på heroin. hade ja inte suttit på behandlingshem sen ja var 18 hade ja börjat redan då med IV. att skjuta just tjack är inte mer fördärv än att snorta. bara mycket effektivare och det enda rätta.

Nej kanske inte rent fyiskt förutom armarna som du nyss la upp ett bildbevis på Tänkt mer på att det är så jävla gött att man blir torsk osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in