Svara
  • 1
  • 2
2007-07-15, 14:49
Medlem
negerbarns avatar
Hejsan!

Kön : Man
Ålder: 20
Längd: 1.81 m
Vikt: 83 kg ( mest muskler )
Tidigare prövade droger: alkohol, nicotin, CB( ett fåtal gånger bara)
Dos : Ett STORT blad, ca 30 cm långt.

Igår var första gången som jag prövade på något så ovanligt som änglatrumpet. Det var mammas änglatrumpet som stod på altanen som va min källa för knarket. Jag skulle iväg på fest i en sommarstuga 6 mil bort, till ett ställe som heter Figeholm.

13.20 Jag bröt av det största bladet jag kunde hitta, och tuggade det tills att allt va som en gegga i munnen. Svalde det, och borstade tänderna noga. Usch vilken besk smak det var!
Jag har tidigare läst att det inte är bra att testa Datura/spikklubba/änglatrumpet, men jag ville testa nåt nytt, och då va Änglatrumpet nära till hands. Jag vile inte ta en för stor dos då det innehåller nervgift.

14.00 De första symptomen börjar göra sig kända. Lite smådåsig, tung i kroppen. Märker även av att pupillerna är vidgade.

15.00 Sätter oss i bilen och åker mot Figeholm, där sommarstugan och festen är belägen. Väl framme har symptomen borjat bli kraftiga, men ännu inga hallisar.

17.00 Dags att grilla! Jag lämnar det åt dom andra, eftersom jag nu har börjat bete mig så konstigt. Kan inte längre föra en vanlig diskussion. Kommer med lustiga kommentarer och inflikningar som inte alls har med samtalsämnet att göra. Men jag tyckte då att det kändes så smart att säja just det ändå. Sa även att jag skulle "duka in" tallrikar istället för att duka fram.
Hade även börjat gå vilse, då jag stundom tror att jag är hemma. Går tillexempel och letar efter tvättkorgen för att slänga min tröja i.
Sänker f.ö. den första ölen. Känner mig väldigt utanför.

18 typ. Har börjat att tappa tidsuppfattningen, och de första hallisarna syns. Efter ett toabesök så knäpper jag mitt skärp till näst innersta hålet. Jag känner verkligen hur jag drar i bältet, hur det drar åt om midjan osv. Men i nästa sekund, när jag skall lossa ett steg på skärpet, så är det borta. Kommer fram att det ligger ju på sängen hemma i Hultsfred. Ett hallucinerat skärp! Sitter även och kollar på fotboll på en avstängd TV. Min kompis går förbi, och sätter sig i soffan han med. Men dagen efteråt så sa han att han bara gick förbi. Dricker lite mer öl.

20 typ Jag tror ölen har börjat verka , för nu tycker ina kompisar att jag beter mej mer normalt än innan. Jag är kommunicerbar, och det känns inte likadant längre. Fortfarande väldigt frånvarande men på bättrningsväg. Inte lika mycket hallisar.

23.20 Jag känner att änglatrumpetens verkan har avtagit rätt mycket. Inga hallisar längre. håller mej vaken till 2.20, och sedan somnar in lätt. Vaknar 9 på morgonen, mår prima, men upptäcker senare att jag fortfarande har vidgade pupiller.
I övrigt inga symptom.

Slutkläm: Pröva inte Änglatrumpet. Bara hallisar, du är totalt okommunicerbar, men ingen skön känsla i kroppen, bara obehag. Kanske bara jag som har otur, eftersom det är första gången på Änglatrumpet, eller nåt alls som framkallar hallisar.

/negerbarn
Citera
2007-07-15, 15:02
Medlem
The Masters avatar
Ursäkta om jag inte tror dig, men när du trippar på AT så fattar du inte vad som är verkligt och inte. Och det håller i sig garanterat mer än 6 timmar, men bra försök dock.
Citera
2007-07-15, 19:35
Medlem
negerbarns avatar
Beror väl på dosen? Jag försökte att ta lite mindre än vad de gör i de tripprapporter på datura/spiklubba gjorde. Bladet mätte jag aldrig, så 30 cm är en uppskattning.

f.ö. undrar jag hur du kan få för dej att jag skulle hitta på allting? Tror du att jag skriver en tripprapport för att verka cool elelr nåt?

Aja, jag ska inte ifrågasätta din tro.
Ha det bäst

EDIT: Bör även tilläggas att pga de vidgade pupillerna så är synen inte den bästa alltid. Men dock nu på kvällen så är det bättre än imorse. Och att jag hade j***t tråkigt under trippen. Inte alls som jag föreställde mig. Blev stundom livrädd för mej själv, och det blev även mina kompisar. Jag hade inte talat om för dom att jag gick på ÄT, men dom märkte snabbt att nåt va det ju. För övrigt så känndes inte hallisarna som nåt speciellt roliga. Mitt skärp försvann ju!

/negerbarn!
Citera
2007-07-15, 19:42
Medlem
Himmler!s avatar
"Kanske bara jag som har otur, eftersom det är första gången på Änglatrumpet, eller nåt alls som framkallar hallisar."

Du hade snarare tur. Det kunde ha fått en mycket tråkigare utgång. Änglatrumpet är nog den sista drogen jag skulle få för mig att testa. Jag rökte spikklubba en gång när jag var 17 men det hände som tur var i princip ingenting.
Citera
2007-07-15, 19:57
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
"Kanske bara jag som har otur, eftersom det är första gången på Änglatrumpet, eller nåt alls som framkallar hallisar."

Du hade snarare tur. Det kunde ha fått en mycket tråkigare utgång. Änglatrumpet är nog den sista drogen jag skulle få för mig att testa. Jag rökte spikklubba en gång när jag var 17 men det hände som tur var i princip ingenting.

Det finns ju olika sätt att se på saken. Med trippen hade jag otur, enligt mej. Men å andra sidan så hade jag ju tur med hälsan. Men det var inte för inte som jag såg till att ta en mindre dos än vad jag läst att andra gjort.

Men jag säger dock: Aldrig mer! Inte värt risken alls.

/ Negerbarn
Citera
2007-07-15, 20:12
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Kanske fel tråd att posta i, men varför hade du "tur" med trippen? Är ÄT dödligt på nått sätt?
Citera
2007-07-15, 20:14
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat Lucky SOB
Kanske fel tråd att posta i, men varför hade du "tur" med trippen? Är ÄT dödligt på nått sätt?

det är giftigt och väldigt psykiskt påfrestande. Det är ingenting man skall använda som drog. Man tappar greppet om verkligheten på ett helt annat sätt än tex lsd och normala hallucinogener.
Citera
2007-07-16, 23:12
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Ursäkta om jag inte tror dig, men när du trippar på AT så fattar du inte vad som är verkligt och inte. Och det håller i sig garanterat mer än 6 timmar, men bra försök dock.

Beror kanske på dosen? Finns ju ingen lag som säger att "på lsd tror man att man kan flyga" heller =P
Citera
2007-07-17, 01:38
Medlem
qetuRs avatar
Har alltid varit intreserad av att testa Änglatrumpet. Men den här tripprapporten får mej att inte bli sugen alls.
Citera
2007-10-02, 00:20
Medlem
Ranknfiles avatar
Låter inte så kul.. bra skrivet f ö.
Citera
2007-10-04, 19:39
Medlem
FlygMotHimmlens avatar
Låter inget vidare du Inget jag ska testa iaf.
Citera
2007-10-05, 22:46
Bannlyst
kände igen mig i texten 3/5
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem