• 1
  • 2
2007-07-13, 10:41
Medlem
kultingens avatar
Var länge sedan jag använde mig av BZP men jag kommer ihåg att jag vissa gånger inte kunde sova på riktigt länge. Sen avskydde jag känslan av att effekten tog slut, brukade bara säga pang sen var hela ruset borta och så satt man där med för låga halter av en massa signalsubstanser i hjärnan och tyckte att livet sög...
Är däremot sugen på att det det idag igen och står då mellan två alternativ;
1. Rent BZP
2. XXX 200mg Benzyl-I-Piperazine, 100mg Methyl-Benzyl-I-Piperazine.
XXX verkar de flesta bara skratta åt samtidigt som vissa tycker att det är många gånger bättre än vanligt BZP.
Ska i alla fall vara ute på krogen till ca 2-3 någon gång och funderar då på hur stor dos jag ska dra i mig samt när om jag har planer på att sova vid ca 04.00?
Citera
2007-07-13, 14:46
Medlem
kultingens avatar
Niemand ?
Kanske får bli något annat gott för kvällens äventyr då
Citera
2007-07-13, 18:41
Medlem
Exakt vad är BZP??
Benzodiazepiner?? Och vad är det i så fall, några namn på preparat om man vill ha tag på det, eller kan man bara fråga efter BZP, så vet alla som dealar vad man menar?
Hur verkar det? Av inläggen att döma kan det vara svårt att sova efter en dos, hur är effekten? Som amfetamin eller så?
Hur intar man det? Antar som tabletter...
Många frågor från en nybörjare...
Citera
2007-07-13, 19:18
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW73
Exakt vad är BZP??
Benzodiazepiner?? Och vad är det i så fall, några namn på preparat om man vill ha tag på det, eller kan man bara fråga efter BZP, så vet alla som dealar vad man menar?
Hur verkar det? Av inläggen att döma kan det vara svårt att sova efter en dos, hur är effekten? Som amfetamin eller så?
Hur intar man det? Antar som tabletter...
Många frågor från en nybörjare...
Om du tar och letar efter en tråd som behandlar ämnet Pulse III (Pulse 3) så har du en fet jävla tråd med massor av info.
Citera
2007-07-13, 19:39
Medlem
ok, ska kolla imorrn, säkert massor med info, är lite full nu så svårt att läsa en massa inlägg, någon kort info om benzo och vad det är samt effekt och namn på preparat osv? Skullle bli mycket tacksam!
Citera
2007-07-13, 19:43
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
ok, ska kolla imorrn, säkert massor med info, är lite full nu så svårt att läsa en massa inlägg, någon kort info om benzo och vad det är samt effekt och namn på preparat osv? Skullle bli mycket tacksam!

Kolla klistrade tråden i övriga droger...
Citera
2007-07-13, 19:49
Medlem
kultingens avatar
BZP är gatunamnet för benzylpiperazine och är en centralstimulant drog, effekterna är faktiskt ganska så individuella men på minner om amfetamin. Man brukar bli glad, pratglad, empatisk och tycka att musik är det vackraste jorden skapat
Citera
2007-07-13, 20:04
Medlem
Sökte på centralförbundet för alkohol och narkotikaupplysning och fick noll träffar...
Citera
2007-07-13, 21:17
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Sökte på centralförbundet för alkohol och narkotikaupplysning och fick noll träffar...

Här är i alla fall bakgrunden till klassificeringen http://www.fhi.se/upload/ar2005/ovri...ubstans_05.pdf
Citera
2007-07-14, 15:39
Medlem
sOBErs avatar
LU xxx är bra stark och håller, som alla bzpprodukter, i sig riktigt länge så vill du sova på natten ska du inte droppa efter sjutiden.

Du kommer förmodligen känna dig hyffsat spacad pga mbzp'n (jag o många andra gör iaf det), vissa gillar det o andra inte. Jag skulle själv ta runt 150-200mg ren bzp för en utekväll samt ta med 50-100mg att toppa med. Tar du med lite extra kommer det gå åt och du kommer sova jäkligt dåligt den natten. Tar du inte med något kommer du gräma dig över det, men du kommer sova gott så..
Citera
2007-07-14, 16:25
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
LU xxx är bra stark och håller, som alla bzpprodukter, i sig riktigt länge så vill du sova på natten ska du inte droppa efter sjutiden.

Du kommer förmodligen känna dig hyffsat spacad pga mbzp'n (jag o många andra gör iaf det), vissa gillar det o andra inte. Jag skulle själv ta runt 150-200mg ren bzp för en utekväll samt ta med 50-100mg att toppa med. Tar du med lite extra kommer det gå åt och du kommer sova jäkligt dåligt den natten. Tar du inte med något kommer du gräma dig över det, men du kommer sova gott så..

Är det nasalt intag eller oralt vi talar om här? Eller det kanske inte spelar någon större roll på bzp?
Citera
2007-07-14, 21:40
Medlem
Ta en rejäl dos rent bzp, håller dig nog uppe, för att sova sen finns det ju alltid benso.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in