• 1
  • 2
2007-07-09, 11:58
Medlem
HFisBacks avatar
Detta spel förtjänar en egen tråd!
För er som har spelet så har jag problem med det: http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=220

Annars, bättre än ettan?
Citera
2007-07-09, 12:14
Medlem
roaders avatar
Jag har spenderat åtskilliga timmar åt Multiplayer demot på krysslådan, och jävlar vad bra det är. Har lirat det sporadiskt i ett par månader och jag har inte tröttnat. Grafiken är underbar (och bättre på PC vad jag har hört) och gameplayet snuskigt kul.
Citera
2007-07-09, 13:10
Medlem
phils avatar
instämmer med roader.
har inte spelat mp, men sp är riktigt skoj.
tycker dom har lyckats riktigt bra med den taktiska kartan.

har spelat igenom dom fem första uppdragen.
Citera
2007-07-09, 15:36
Medlem
Jag har ett problem med det spelet, jag har klarat andre banan fast jag får inte spela tredje.
Annars är det ett riktigt bra spel.
Citera
2007-07-09, 15:52
Medlem
phils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cursed
Jag har ett problem med det spelet, jag har klarat andre banan fast jag får inte spela tredje.
Annars är det ett riktigt bra spel.
hade exakt samma problem, det jag gjorde var att jag spelade om andra banan så kunde man sen välja att gå vidare.
Citera
2007-07-09, 15:56
Medlem
mo0kies avatar
mnja.
tror att den skulle kännas bättre på 360 faktist (för min del iaf).
jag är ingen van PC-spelare & jag testade GRAW 2 igår. Tyckte att det va alldeles för krångligt att hålla reda på alla tangenter.
Citera
2007-07-09, 16:05
Medlem
Aephirs avatar
hade säkert varit skoj om MP var något som gamla ghost recon, eller ravenshield. men tyvärr tyckte jag MP sög riktigt hårt. annars hade det varit ett köp för mig, för älskade RVS och äldre ghost recon.
Citera
2007-07-09, 20:37
Medlem
jalouxs avatar
Är det någon som har hittat någon bra lösning på problemet att man inte kommer åt nästa bana i spelet? Jag kan bara spela tutorialen(?). När jag kommer ut i campaign-menyn är AGEIA Island skuggat och går inte att markera och när jag väljer Search & destroy kan jag inte välja Play mission.

EDIT: Strunta i ovanstående. För den som upplever samma nivå av dumhet som jag kan denne prova att trycka på knappen New campaign
Citera
2007-07-09, 20:40
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Har 15 timmar kvar på nerladdningen...
Citera
2007-07-09, 21:00
Medlem
Försöksdjurs avatar
Det funkar på en:

Amd Athlon 64 x2 Dual Core +4800
2gb Ram
Ati Radeon x1900xtx
?
Citera
2007-07-09, 22:14
Medlem
roaders avatar
Vet inte om du frågar, men givetvis fungerar det på din dator - med bra flyt också.
Citera
2007-07-09, 22:56
Medlem
sporkehs avatar
hej,

ja har ett problem, när man kommer till installationen av physx så fungerar det inte. den laddar som vanligt sen när den kommer till uppdaterar kontent eller nåt liknande så fryser sig allt och man måste starta om datorn

ingen som vet hur man kan fixa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in