• 1
  • 2
2007-07-08, 19:53
Bannlyst
Har lnat en mac och kan inte spela poker p min unibet sida. Har hrt att det inte gr att spela poker p vanliga sidor som tex atg, unibet. Finns det andra poker sidor med mac dator?
Citera
2007-07-08, 19:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkeperke
Har lnat en mac och kan inte spela poker p min unibet sida. Har hrt att det inte gr att spela poker p vanliga sidor som tex atg, unibet. Finns det andra poker sidor med mac dator?

Fulltiltpoker.com har en Mac Client.

Har du en Intel Mac kan du alltid installera VMWare Fusion eller Parallells och kra Windows clienter dr.
Citera
2007-07-08, 19:57
Bannlyst
fulltiltpoker.com har mac klient. Om det r en intel mac s kan du ju alltid dra hem parallels o kra klienterna i windows. Annars blire VirtualPC.

Grattis till mac-upplevelsen, Once you go mac, you'll never go back.
Citera
2007-07-08, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ahmedmo
fulltiltpoker.com har mac klient. Om det r en intel mac s kan du ju alltid dra hem parallels o kra klienterna i windows. Annars blire VirtualPC.

Grattis till mac-upplevelsen, Once you go mac, you'll never go back.

Har du spelat p denna sait sjlv, r den ok? r den skattebefriiad?
Citera
2007-07-08, 20:55
Moderator
^Eazs avatar
Jag kr bara freerolls dr, tjnat in ett par $ men inte hmtat ut nnu.
Citera
2007-07-08, 21:56
Bannlyst
Ja spelar mest p svenskaspel. Fulltilt anvnder ja fr att spela med funmoney med polers.
Citera
2007-07-11, 04:55
Medlem
aphrodisias avatar
Poker +mac

Jag har spelat en del poker via ntet. Hade Pc innan fr ca ett r sedan innan jag bytte tilll mac. Jag bonus horade en del d och det var ok. Prima ntverket Med mac kan du i princip ladda ner, om du har parallels, dock r min erfarenhet att parallels hnger sig ibland s att r bttre att kra web-klienten frn safari.... Jag vgar inte kra i paralells fr det hnger sig fr mycket..... (har ocks en crackad version, vilket kanske pverkar)
Citera
2007-07-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkeperke
Har du spelat p denna sait sjlv, r den ok? r den skattebefriiad?

fulltilt ska vara lugnt. rekommenderar dock att du barar lirar dr om du r duktig pokerspelare. det anses nmligen vara det mest ansedda pokerntverket och jag har mrkt att det r ett rejlt antal pinnar ver exv expekt
Citera
2007-08-13, 11:23
Medlem
Hu funkar det att kra webklienten p prima om man vill kra flera bord?
Vad r nackdelen med jmfrt med att kra nedladdat?
Citera
2007-08-30, 15:29
Medlem
jag undrar hur ni gr nr ni spelar p svenska spel med mac? anvnder ni er av VMware eller liknande? och om ni gr s undrar jag hur det fungerar

(Ny mac anvndare) :E
Citera
2010-04-09, 18:06
Medlem
Fungerar Svenskaspel klienten till mac nufrtiden?
Citera
2010-04-09, 20:17
Medlem
.bird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnarnerise
Fungerar Svenskaspel klienten till mac nufrtiden?
Nope.

Citat:
Ursprungligen postat av dah:
jag undrar hur ni gr nr ni spelar p svenska spel med mac? anvnder ni er av VMware eller liknande? och om ni gr s undrar jag hur det fungerar

(Ny mac anvndare) :E
Jag kr genom Parallels! Funkar helt okey, men ska nog installera Windows XP genom bootcamp istllet.

OnT: Jag spelar p Pokerstars, de har en mac klient! Fungerar mycket bra!
Senast redigerad av .bird. 2010-04-09 kl. 20:20.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in