• 1
  • 2
2007-06-14, 20:55
Medlem
Gröns avatar
Jag såg denna för några dagar sedan och satt helt fast från början till slut. Gillar sniperfilmer som Enemy At The Gates och Shooter håller samma klass enligt mig. Kanske lite väl hollywood och gloryglitter över den i vissa scener men den har andra punkter som är såpass starka att den blev riktigt underhållande. Någon mer som sett den? Tycker ni som jag eller var jag bara på extra bra humör när jag såg den?

IMDB

Story:
"A marksman living in exile is coaxed back into action after learning of a plot to kill the president. Ultimately double-crossed and framed for the attempt, he goes on the run to track the real killer and find out who exactly set him up, and why."
Citera
2007-06-14, 21:30
Medlem
Den är faktiskt bra. Fast mest för att Marky Mark är med
Citera
2007-06-14, 21:35
Medlem
kristoes avatar
Finns väl redan en tråd om den?
Har inte fått tag i den me duglig kvalla än, har varit sugen på lite sniper action senaste tiden..
Citera
2007-06-14, 21:46
Bannlyst
Är den som Enemy at the Gates? :O Måste 'köpas' direkt.
Citera
2007-06-14, 21:46
Medlem
Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Finns väl redan en tråd om den?
Har inte fått tag i den me duglig kvalla än, har varit sugen på lite sniper action senaste tiden..

Jag tog den från scc, riktig dvd Sniperaction finns det mycket av i shooter så den måste du se!

Edit. Sceneaccess.org
Citera
2007-06-14, 22:48
Medlem
erkanperkans avatar
Fick lite Rambo (originalet)-vibbar av den. Kändes väldigt Tom Clancy också.
Citera
2007-06-15, 00:14
Medlem
Digums avatar
Ny och ny vet jag inte om den är, såg den på bio runt april-tiden. Dock väldigt trevlig film. Var ett tag sen jag såg den nu så men det jag minns var att den var bra, jag gillar sniper-filmer såsom Enemy at the Gates så denna var ingen besvikelse. Tyckte det var kul att man fick reda på lite om sniper-yrket. Massa beräkningar och sådant, gjorde filmen intressant. Sen när de ska in till den där snubben och lägger ut hemmagjorda bomber och liknande, sådana filmer är alltid underhållande.
Citera
2007-06-15, 00:16
Medlem
dawess avatar
Får väl också ta och "köpa" den då Håller med, Marky Mark är en grym skådespelare
Citera
2007-06-16, 02:44
Medlem
NirvanAs avatar
ALLTSÅ FYFAN VILKEN RULLE... är ju lite som tom clancy blandat med rambo, så jävla grymt och bra koncept!!!

Mark wahlberg är lika cool som vanligt =D

Men tyckte den var rätt svår att förstå vissa delar... varför ville dom egentligen döda wahlberg? var det meningen att han skulle dö under det där uppdraget i afrika?
Citera
2007-06-16, 11:00
Bannlyst
Jag ska se denna precis nu.

Edit: nirvana din cp fuckade aapa anv-änd spoiler
Citera
2007-06-16, 14:05
Medlem
NirvanAs avatar
Filmen är redan tillgänglig ffs! och det är väl för fan meningen att man ska diskutera filmen och dess innehåll eller? ska man bara skriva "JAG TYCKER DEN VAR BRA/DÅLIG" din jävla mupp.
Citera
2007-06-16, 14:16
Medlem
Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
ALLTSÅ FYFAN VILKEN RULLE... är ju lite som tom clancy blandat med rambo, så jävla grymt och bra koncept!!!

Mark wahlberg är lika cool som vanligt =D

Men tyckte den var rätt svår att förstå vissa delar... varför ville dom egentligen döda wahlberg? var det meningen att han skulle dö under det där uppdraget i afrika?

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in