• 1
  • 2
2007-05-28, 19:03
Medlem
mrspeeds avatar
Tja! har fått tag i 3 gubbar klet, men det är bara ett problem, jag gillar att snorta! Hur fan gör man då? blanda ut det med dextro eller? i så fall, hur mycket ska man blanda?
2007-05-28, 19:42
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrspeed
Tja! har fått tag i 3 gubbar klet, men det är bara ett problem, jag gillar att snorta! Hur fan gör man då? blanda ut det med dextro eller? i så fall, hur mycket ska man blanda?
Torka det bara.
2007-05-28, 20:22
Medlem
Ett Hunds avatar
Det är inte alltid möjligt att få det att torka helt på egen hand. Så ditt egna förslag om att banka det med annat fungerar utmärkt.

Hatar verkligen klettjack..
2007-05-28, 20:24
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det är inte alltid möjligt att få det att torka helt på egen hand. Så ditt egna förslag om att banka det med annat fungerar utmärkt.

Hatar verkligen klettjack..
Varför skulle det inte vara möjligt att torka amfetamin? Vad har du emot klet?
2007-05-28, 20:43
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Varför skulle det inte vara möjligt att torka amfetamin? Vad har du emot klet?

Jag säger inte att det inte går att torka, men beroende på vad det är bankat med så kan det ibland nästan kännas som en omöjlighet.

Jag ogillar klettjack pga att jag för det mesta snortar amfetamin(aldrig IV) och då är det enbart irriterande med tjack som man måste torka och/eller banka först. Något som nästan är ännu mer irriterande är att så många idioter tror att när tjacket är kletigt så är det alltid ett tecken på bra kvalité, vilket är så fel det bara kan bli..
2007-05-28, 20:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Kör det i mikron.
2007-05-28, 20:51
Medlem
Lägg det på en bit plastfolie över natten, oftast är det någorlunda torrt dagen efter. Har du bråttom och prompt måste snorta det så får du väl köra mikron eller låg värme på ugnen, inget jag prövat dock.
2007-05-28, 21:30
Bannlyst
finns 2 lösningar på ditt problem.

torka det är första lösningen, och då kan du tex. smeta ut det på en spegel till ett tunt lager och hacka med rakblad när det torkat lite

och den andra lösningen är tjacklösningen som är garanterat bättre än att snorta, då lägger du i 1/3 av allt du har i en liten kopp, tar 2 ml vatten, blandar runt, suger upp, sätter på en kanyl och skjuter i dig skiten intravenöst för bästa effekt
2007-05-29, 01:07
Medlem
apels1ns avatar
klettjack är fint ju rulla ihop till en boll å käka upp, haha.
2007-05-29, 01:31
Bannlyst
vad menar folk med klettjack, att det är lite fuktigt eller att det dessutom är klibbigt segt?

Det finns ju dels tjack som är lite fuktigt när det kommer färskt från din dealares kylskåp. Det kan man rulla små bollar av. Bli lite vit om fingrarna. Men det är kornigt och marsipanigt i konsistensen, man kan bre ut det typ som jordnörssmör på ett cd-fodral..Det torkar på nån minut bara.. bara av att man hackar lite i det och det kommer i kontakt med luften så blir det pulvrigt.

Sen finns det den sämre sorten, typ klägg, ofta brunaktigt typ som seg kola (inte kokain då, utan sån där brun knäckig shit som man tuggar på)
fultjack, luktar ofta skumt.. ofta slaget med druvsocker som "smält". Även om det ligger framme så är det som en bit kåda. Sånt vill man inte ha.
2007-05-29, 17:06
Medlem
skaffa dig en nezerilflaska

ta loss pumpen, i med tjack + vatten, dit med pumpen , sen är det bara att ösa på
2007-05-29, 17:28
Medlem
Starpoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qk88
ta loss pumpen, i med tjack + vatten, dit med pumpen , sen är det bara att ösa på

I vilken öppning på kroppen rekomenderar du?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in