Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-15, 16:27
Medlem
är det nån som känner till ett bra sätt att avleda knarkhundarnas uppmärksamhet, t.ex. om jag vill lägga mitt weed i en burk så har jag hört att man kan hälla i en massa kaffe, salt etc. för att hundarna inte ska kunna lukta till sig weedet

några tips?
Citera
2007-05-15, 16:29
Medlem
Bacc2Schools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensee
är det nån som känner till ett bra sätt att avleda knarkhundarnas uppmärksamhet, t.ex. om jag vill lägga mitt weed i en burk så har jag hört att man kan hälla i en massa kaffe, salt etc. för att hundarna inte ska kunna lukta till sig weedet

några tips?

doften kommer ta sig genom kaffet på ett par timmar.

var ren om fingrarna och se till att burken är ren när du lägger i weedet i burken.

så kommer det vara lungt ett par timmar.
Citera
2007-05-15, 16:35
Medlem
euphorias avatar
Har hört att krydda ska funka, men vad vet jag?
Citera
2007-05-15, 16:36
Medlem
ingen som har nåt klockrent tips? PM:a om ni inte vill sprida era genialiska rön för mycket!
Citera
2007-05-15, 16:40
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensee
ingen som har nåt klockrent tips? PM:a om ni inte vill sprida era genialiska rön för mycket!
Klarade en hundkontroll med hjälp av frystorkat kaffe. Vissa påstår att det är omöjligt,men jag är ett levande bevis på att det går,iofs bara 5g ,men tullen beställde en hund pga misstanke,o den kände inte ett skvatt
Citera
2007-05-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Klarade en hundkontroll med hjälp av frystorkat kaffe. Vissa påstår att det är omöjligt,men jag är ett levande bevis på att det går,iofs bara 5g ,men tullen beställde en hund pga misstanke,o den kände inte ett skvatt

hm intressant, såg faktiskt frystorkat kaffe på konsum igår
ska nog testa det där, jag har iofs betydligt mer än 5 g som jag vill kamouflera men det kanske funkar ändå
Citera
2007-05-15, 17:44
Medlem
Vacum förpacka skiten i ett tjockt plasthölje och kör det upprepade gånger i tvättmaskinen. Dränk förpackingen i bensin, kaffe, avföring you name it, sen lägger du det i bakfickan! :P
Citera
2007-05-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharkyman
Vacum förpacka skiten i ett tjockt plasthölje och kör det upprepade gånger i tvättmaskinen. Dränk förpackingen i bensin, kaffe, avföring you name it, sen lägger du det i bakfickan! :P

Imponerande, så originell, nyskapande och säregen humor, du har säkert jättemånga kompisar och tjejer som springer efter dig.
Citera
2007-05-15, 17:51
Medlem
2500s avatar
Vad är det för fisk som skurkar brukar dra bakom sig så att polishundarna inte känner lukten i filmer? Kan det varanågonting, minns bara inte vad det var för fisk
Citera
2007-05-15, 17:51
Medlem
det stämmer! Du blev väl inte upprörd? Det va ett allvarligt förslag... Har funderat lite på det själv men ja har inte stake nog att ha nått på mej om det finns risk. Kan en hundjävel luckta så otroligt bra så han kan känna genom nått man tvättat?
Citera
2007-05-15, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharkyman
det stämmer! Du blev väl inte upprörd? Det va ett allvarligt förslag... Har funderat lite på det själv men ja har inte stake nog att ha nått på mej om det finns risk. Kan en hundjävel luckta så otroligt bra så han kan känna genom nått man tvättat?

Testa att köra upp ett hegge i röven och återkom med en recension av upplevelsen. Jag väntar med spänd försväntan
Citera
2007-05-15, 18:06
Medlem
Nej vet du vad min svendom vill ja ha kvar därbak... Nån annan som fraktat röka analt, kan hundarna känna det också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in