• 1
  • 2
2007-04-23, 00:36
Medlem
Blodulvs avatar
Verkar jävligt creepy, tycker jag. Finns det något skvaller om honom?

Förlåt och puss på skinkan om det redan finns en tråd om Teddy, men sökfunktionen är ju något jobbig då det inte finns ett alternativ så att man kan söka enbart i rubrik.
Citera
2007-04-23, 08:13
Medlem
Mashtars avatar
Snubben är riktigt skum... Fick ganska rejäla "fula-gubben-vibbar" av honom.
Citera
2007-04-23, 08:24
Medlem
Fittsparks avatar
Det skulle ju inte komma som en chock, om någon av de deltagande fettsäckarna grät ut i kvällstidningarna om hans övergrepp och tvång.
Citera
2007-04-23, 13:49
Medlem
Diamantinas avatar
Tänkte på det igår.. fy fan, tänk att ha honom ståendes sådär tätt intill, tryckandes mot en.. Och så den där creepy rösten! Och hur han tar på dem; på rumpan och brösten.. Han MÅSTE väl vara gay, annars fattar jag inte att de vågar tillåta det han gör?!!

Edit: Såhär står det på Kanal 5:s hemsida om denne bisarre man:

Från tandtekniker till stylist i Kanal 5

Snygg nakens programledare och stylist Teddy Rydberg kanske inte är känd för den breda allmänheten. Men han har en lång och gedigen bakgrund som stylist som du kan läsa mer om här när Teddy svarar på några frågor om vem han är och varför han skulle bli rättsläkare i ett annat liv.

Namn: Teddy Rydberg.
Ålder: 35.
Civilstatus: Sambo.
Bor: Bromma.
Yrke: Stylist.
Utbildning: Tillskärarakademin.

Främsta meriter: Reklamkampanjer för Stadium, Wella, designat scenkläder till The Ark, stylat visningar till bland annat Bea Szenfeld, Levi’s. Designade om befintliga scenkläder på Dramaten och gjorde modevisning av det i målarsalen. Undervisat på Beckmans, stylat förkvälltjejerna på TV4 hela hösten. Jobbar med Kristian Luuk för Melodifestivalen.

Vad har du jobbat med tidigare?
- På det glada 80-talet var jag tandtekniker, sedan flyttade jag till Stockholm och gick Calle flygare teaterskola. Drog vidare till New York och gick där i två år på HB Studio. Kom tillbaka och var statist på Stadsteatern något år i ”Spelman på taket”. Det var INTE kul så jag utbildade om mig till tillskärare på Stockholms tillskärar-akademi. På den vägen är det. Jag har även jobbat som vårdbiträde mellan varven.

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=17962
Citera
2007-04-23, 14:12
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Snygg nakens programledare och stylist Teddy Rydberg kanske inte är känd för den breda allmänheten.

Teddy Vem
Citera
2007-04-23, 15:41
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:

- På det glada 80-talet var jag tandtekniker, sedan flyttade jag till Stockholm och gick Calle flygare teaterskola. Drog vidare till New York och gick där i två år på HB Studio. Kom tillbaka och var statist på Stadsteatern något år i ”Spelman på taket”. Det var INTE kul så jag utbildade om mig till tillskärare på Stockholms tillskärar-akademi. På den vägen är det. Jag har även jobbat som vårdbiträde mellan varven. [/i]

Och hur i helsike får han ihop det? Grabben är säkerligen mytoman.

Tycker också att han är ytterst läskig och förstår inte hur tjejerna i programet (och allra helst deras pojkvänner/män) tillåter att slimebagen står och tallar som han gör.
Jag hade blivit förbannad, det kvittar om han är bög. Vilket han måste vara...
Citera
2007-04-23, 15:42
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:

- På det glada 80-talet var jag tandtekniker, sedan flyttade jag till Stockholm och gick Calle flygare teaterskola. Drog vidare till New York och gick där i två år på HB Studio. Kom tillbaka och var statist på Stadsteatern något år i ”Spelman på taket”. Det var INTE kul så jag utbildade om mig till tillskärare på Stockholms tillskärar-akademi. På den vägen är det. Jag har även jobbat som vårdbiträde mellan varven.

Och hur i helsike får han ihop det? Grabben är säkerligen mytoman.

Tycker också att han är ytterst läskig och förstår inte hur tjejerna i programet (och allra helst deras pojkvänner/män) tillåter att slimebagen står och tallar som han gör.
Jag hade blivit förbannad, det kvittar om han är bög. Vilket han måste vara...
Citera
2007-04-23, 15:53
Medlem
Blodulvs avatar
19711122-****
John Teddy Rydberg
Ulvsundavägen 44 2 tr

19770830-****
Ulric Georg Nilsson
Ulvsundavägen 44 2 tr

19640713-****
Jonas Yngve Säther
Ulvsundavägen 44 2 TR

Någon av de två undre kanske kan vara hans gosse?
Citera
2007-04-23, 18:01
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodulv
19711122-****
John Teddy Rydberg
Ulvsundavägen 44 2 tr

19770830-****
Ulric Georg Nilsson
Ulvsundavägen 44 2 tr

19640713-****
Jonas Yngve Säther
Ulvsundavägen 44 2 TR

Någon av de två undre kanske kan vara hans gosse?
Ja, eller hans grannar
Citera
2007-04-23, 18:24
Medlem
Blodulvs avatar
Det vet jag väl, men sluta vara så jävla tråkig!

Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
Ja, eller hans grannar
Citera
2007-04-23, 19:09
Medlem
sicnexs avatar
Haha ok då, vi säger att de lever i ett skamfullt triangelförhållande
Citera
2007-04-23, 19:50
Medlem
Kazanskis avatar
åh

Såå jvla skönt!!.. tänkte åxå på hur jvla äcklig den där människa var.. trodde jag var den ende =) hehe....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in